skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
10:51:14
07.08.2011
07.08.2011
m8rinek
-> Eidy: Kdy, že je Most?
10:08:36
07.08.2011
07.08.2011
Eidy
-> Péďa17: Díky pane. Někdy si říkám, že by to šlo udělat líp, ale snažím se. Tohle je zásluha hlavně chladiče, čímž děkuji firmě Kvinto za kvalitní výrobek.
09:54:21
07.08.2011
07.08.2011
Péďa17
Eidy 06.08.11 19:51:59 napsal: tak to tvoje chlazení je vážně mazec aspon pro mě.je vidět že všechno děláš poctivě.
09:50:45
07.08.2011
07.08.2011
Eidy
-> Mr_Kubas: 1) Dej vědět. 2) Máš smůlu
-> T: Jo, aspoň, že tak. Pro jistotu v zimě přikoupím ještě jeden větrák. A na burze jsem utratil asi 9 stovek. Pilníky, hadice, fungl nová pájka z ČSSR, filcáky a pár dalších věcí. Na jaře byla lepší, ale i tak se mi líbila.
-> T: Jo, aspoň, že tak. Pro jistotu v zimě přikoupím ještě jeden větrák. A na burze jsem utratil asi 9 stovek. Pilníky, hadice, fungl nová pájka z ČSSR, filcáky a pár dalších věcí. Na jaře byla lepší, ale i tak se mi líbila.
09:03:02
07.08.2011
07.08.2011
T
-> Eidy: : ještě že prdla až před barákem
jinak koukám, že rezerva tam na chlazení je, budeš teda kupovat další větrák ještě nebo netřeba?
a co burza, jak jsi utrácel?
jinak koukám, že rezerva tam na chlazení je, budeš teda kupovat další větrák ještě nebo netřeba?
a co burza, jak jsi utrácel?
00:37:19
07.08.2011
07.08.2011
Mr_Kubas
-> Eidy: Rád bych se letos do Mostu podíval, když tam bývá taková slušná virtí účast. Každopádně, kdybych jel někdy do Kladna, dal bych vědět..
Edit: Jinak jsem nekuřák
Edit: Jinak jsem nekuřák
00:30:57
07.08.2011
07.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: To jsem vůbec nemyslel. Ale člověk se chce povozit co nejvíc se svým a nějak nezbejvá čas na vyzkoušení jiných vozů. Ale možná letos udělám vyjímku a budu ti dělat závaží.
00:26:37
07.08.2011
07.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.08.11 00:23:49: Ale to není problém Žlutky sedalo je pro Tebe vždy připraveno
00:23:49
07.08.2011
07.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: Tak to má být
-> Mr_Kubas: To bys klidně mohl. Nabídnu ti kafe a cigáro . A do Mostu chci jet a každopádně s Kóčou. Bez ní bych tam byl zbytečnej. Ale zase bych se mohl povozit v cizích autech. Třeba ve Žlutce jsem snad nikdy nejel. Pouze poslouchal hudbu, jinak nic.
-> Mr_Kubas: To bys klidně mohl. Nabídnu ti kafe a cigáro . A do Mostu chci jet a každopádně s Kóčou. Bez ní bych tam byl zbytečnej. Ale zase bych se mohl povozit v cizích autech. Třeba ve Žlutce jsem snad nikdy nejel. Pouze poslouchal hudbu, jinak nic.
00:19:38
07.08.2011
07.08.2011
Tomáššš
Fávo forever 06.08.11 19:58:25 napsal:
→ Eidy: Máš to kurevsky pěkný!
→ Eidy: Máš to kurevsky pěkný!
00:18:39
07.08.2011
07.08.2011
Mr_Kubas
-> Eidy: Jó, cesta je to fakt strašná.. A jestli je tam ještě objíždka, tak je to naprd.. Kdybych nedej bože jel směrem na Kladno, tak bych se mohl dostavit, ale Kóču bych nejraději viděl někde v akci.. Do Mostu jedeš, ni?
00:09:17
07.08.2011
07.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.08.11 00:05:08: Tak úctu já nepochybně mám a dáma ve žlutém vždy pokorně uhla na stranu
00:05:08
07.08.2011
07.08.2011
Eidy
-> Fávo forever, castrol: Díky pánové.
-> Mr_Kubas: Ty bláho. Z Kladna do Rce je děsná cesta a teď je zase ještě objížďka kolem Slanýho, protože je to tam rozkopaný. Kóča neparkuje v Rci už přes rok. Stěhovali jsme se spolu.
-> Tuner#2: Ke starším dámám v červeném bys měl mít úctu. Zvláště pak v případě, že dokážou ještě prohnat mladší dámy ve žlutém hábitu .
Mě by zajímalo, při kolika by to vařilo. Dle výpočtu by to muselo být daleko víc. Rád bych to věděl, ale zkoušet to nebudu. Zítra to zvednu a natáhnu to prozatím v mědi a origo hadicích. Takže další položka na dlouhý nákupní seznam jsou vysokotlaký hadice.
-> Mr_Kubas: Ty bláho. Z Kladna do Rce je děsná cesta a teď je zase ještě objížďka kolem Slanýho, protože je to tam rozkopaný. Kóča neparkuje v Rci už přes rok. Stěhovali jsme se spolu.
-> Tuner#2: Ke starším dámám v červeném bys měl mít úctu. Zvláště pak v případě, že dokážou ještě prohnat mladší dámy ve žlutém hábitu .
Mě by zajímalo, při kolika by to vařilo. Dle výpočtu by to muselo být daleko víc. Rád bych to věděl, ale zkoušet to nebudu. Zítra to zvednu a natáhnu to prozatím v mědi a origo hadicích. Takže další položka na dlouhý nákupní seznam jsou vysokotlaký hadice.
23:20:23
06.08.2011
06.08.2011
Mr_Kubas
-> Eidy: Nechceš se někdy projet do Roudnice? Parkuje slečna vůbec v Kladně nebo ještě v Roudnici?
21:39:54
06.08.2011
06.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 06.08.11 19:51:59: NJ dámy v letech se prý počůrávají ale i tak ta zahradní hadice vydržela dost když máš takový tlak, že ani při 115°C nevaříš...
20:20:51
06.08.2011
06.08.2011
castrol
-> Eidy: nadhera o tomto aute by sa dali pisat basne ako je to auto kurevsky kraaaaaasne
19:58:25
06.08.2011
06.08.2011
Fávo forever
-> Eidy: Máš to kurevsky pěkný!
19:51:59
06.08.2011
06.08.2011
Eidy
Dneska odpoledne svítilo sluníčko, bylo 25°C tak jsem byl vyzkoušet chladivost chladícího okruhu z důvodu zjištění rezervy pro silnější motor a zakryl jsem chladič viz. poslední foto.Odkryto bylo 27cm a zakryto 40cm chladící plochy. To je docela mazec. Najel jsem asi 25km, držel jsem to střídavě pod krkem a v pohodě jsem chladil na 110°C, a asi 2x na 115°C (dle budíku), když jsem zastavil s horkým motorem na križovatce. Jel jsem tedy na 40% chladiče a jsem velice spokojen.
Špatný zjištění je, že musím opět nechat vyvážit přední kola, páč mi při 160 ulítlo závaží a víc než 100 s tím teď nejde jet.
No a před barákem mi musela rupnout hadice u chladiče; ta zahradní. Kurva.
Ale hezky jsem se projel, lidi se usmívali, občas zamávali a bylo to fajn. Už jsem zapomněl, jak to sedí a brzdí. Užil jsem si to.
Špatný zjištění je, že musím opět nechat vyvážit přední kola, páč mi při 160 ulítlo závaží a víc než 100 s tím teď nejde jet.
No a před barákem mi musela rupnout hadice u chladiče; ta zahradní. Kurva.
Ale hezky jsem se projel, lidi se usmívali, občas zamávali a bylo to fajn. Už jsem zapomněl, jak to sedí a brzdí. Užil jsem si to.
16:07:33
05.08.2011
05.08.2011
T
-> Eidy: : no Petr to neví a já sám makat nechci no
15:40:17
05.08.2011
05.08.2011
Eidy
-> T: Jen neříkej. Jste se lekli práce.