skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
15:38:05
05.08.2011
05.08.2011
T
-> Eidy: : tak Petr nemůže a zatím nikoho jinýho nemam...tak budu shánět a uvidíme :-/
15:23:05
05.08.2011
05.08.2011
Eidy
-> T: klidně, vemte si montérky. Aspoň to bourání půjde rychlejc.
Jasný, tak dej vědět.
Jasný, tak dej vědět.
15:16:06
05.08.2011
05.08.2011
T
-> Eidy: : no zavolam Petrovi, co se mnou byl v Táboře a možná by to šlo a pak ti rovnou udělat špionáž v garáži co ty na to?
15:07:08
05.08.2011
05.08.2011
T
-> havlik: : nějalé stránky nebo info prostě?
15:05:53
05.08.2011
05.08.2011
Eidy
-> T: Tak jsem si to taky pustil
No je docela velká. Já tam jdu hlavně pro filcový kotouče na leštění, když budou, tak štefty a zbytek se uvidí. Jo a na buřta
Než ji projdeš celou, tak skoro bolej nohy. Na jarní jsem přijel asi v 9 no a do 12 hodin, kdy už někteří balili, jsem to nestihl projít celý.
No je docela velká. Já tam jdu hlavně pro filcový kotouče na leštění, když budou, tak štefty a zbytek se uvidí. Jo a na buřta
Než ji projdeš celou, tak skoro bolej nohy. Na jarní jsem přijel asi v 9 no a do 12 hodin, kdy už někteří balili, jsem to nestihl projít celý.
15:01:21
05.08.2011
05.08.2011
havlik
-> T: docela velka
14:59:58
05.08.2011
05.08.2011
T
-> Eidy: : jak je velká ta burza? mam to přecijen dál, ale jinak nic v plánu nemam :-P
a teď sjem zase koukal jak "tlačíš" porsche a asi aby si to hodil chlapec, až budeš mít novej motor
a teď sjem zase koukal jak "tlačíš" porsche a asi aby si to hodil chlapec, až budeš mít novej motor
13:31:54
05.08.2011
05.08.2011
Eidy
Jelikož se výlet k pistovi ze zdravotních důvodů partnerky spřízněné se členem grupy odkládá, jedu zítra na kladenskou burzu. Přijede ještě někdo?
16:44:03
01.08.2011
01.08.2011
havlik
-> vhml: to snad byla přímo toho pána. Já si za boha nevzpomenu jak se jmenuje. Má doma este dalsi dve 130RS a pak tu A5. Mam pocit ze to nemel ani na fotce co tam mel s sebou kazdopadne on vubec neprozradil co a jak je upraveno. Jen rikal ze je to komplet predelany a vystuzeny
16:42:10
01.08.2011
01.08.2011
vhml
-> havlik: na auto. A netusis alespon umisteni vyztuh? Nejak to popsat...
A po kom to byla RS? Já byl svezen v Acropolis 81´a hezký :-) Akorát ten rám ze vtipnejch trubiček je neuveritelnej
A po kom to byla RS? Já byl svezen v Acropolis 81´a hezký :-) Akorát ten rám ze vtipnejch trubiček je neuveritelnej
16:37:43
01.08.2011
01.08.2011
Eidy
-> vhml: kdo se bojí, sere v síni.
16:37:33
01.08.2011
01.08.2011
havlik
-> vhml: na auto nebo na vyrobce? kazdopadne nemam ani jedno. Ten clovek nám to řikal když se byl podívat na tom srazu v dobrušce neuvěřitelnou 130RS po repasi v originalu. Taky např řikal že malej rozdělovač bez podtlaku je fajn na takovy to crcáni po silnicích ale na ten závodní bosch to zdaleka nemá...
16:35:30
01.08.2011
01.08.2011
vhml
-> havlik: máš odkaz/foto? -> Eidy: zrovna pred timhle bych stahnul gate preventivne
16:34:36
01.08.2011
01.08.2011
Eidy
-> vhml: Nač stahovat gatě, když brod je ještě daleko.
16:32:11
01.08.2011
01.08.2011
havlik
-> vhml: ten clovek co má tu kopii 130RS A5 má totálně předělaný obal z 4q vystužený a tak a vevnitř naskládaný vnitřnosti z převodovky porsche:) prej to dělal někdo v olomouci kdo staví(stavěl) buginy
16:30:25
01.08.2011
01.08.2011
vhml
-> Eidy: myslím, že nedostatek výkonu budeto poslední co te bude trápit :-)
Brzdy už řešíš. Asi to bude chtít nějakou širší pryž dozadu a hrát si s geometrii protoze to bude gumy pekelne zrat.
A nejaky vyztuhy obalu prevodovky. Kazdej o tom mluvi,ale nikdo to nikdy nevidel :-( Me napada akorat takovej ten kluzak co se montoval zespoda, ten by mohl neco pomoct. Pripadne vyrobit bocni vika z oceli
Brzdy už řešíš. Asi to bude chtít nějakou širší pryž dozadu a hrát si s geometrii protoze to bude gumy pekelne zrat.
A nejaky vyztuhy obalu prevodovky. Kazdej o tom mluvi,ale nikdo to nikdy nevidel :-( Me napada akorat takovej ten kluzak co se montoval zespoda, ten by mohl neco pomoct. Pripadne vyrobit bocni vika z oceli
16:26:34
01.08.2011
01.08.2011
Eidy
-> M@rtin, vhml: Výkon nechám stávající. Už tak je to víc než série.
Jede to na vstřikách.
Jede to na vstřikách.
16:11:21
01.08.2011
01.08.2011
vhml
-> M@rtin: to spíše 2x, ale i tak to bude peklíčko.
To je na karburátorech, nebo vstřikách? Aby to pak nebylo zabitý na špatně naladěných přechodech atd.
To je na karburátorech, nebo vstřikách? Aby to pak nebylo zabitý na špatně naladěných přechodech atd.
16:08:02
01.08.2011
01.08.2011
M@rtin
-> Eidy: He jestli to bude ten výkon co píšou, tak to bude ale v tvém podání děsný peklo. Nebude to mít najednou skoro 3x více co nyní?