skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
14:09:05
18.04.2011
18.04.2011
matoo
-> m8rinek: sak ako chces. ja som dal osobne viacej, lebo radsej to doladim v programe, nez zasa upravovat remenicu...
13:56:35
18.04.2011
18.04.2011
m8rinek
-> matoo: ok, navíc to mam asi trochu obráceně :))) (klínek je v levo nahoře, nuže zjednodušim, dám 45° před a bude
13:45:05
18.04.2011
18.04.2011
matoo
-> Eidy: strasne som zvedavy na ten vplyv dlzky trumpetek...nemas foto tych tvojich silonovych?
13:31:58
18.04.2011
18.04.2011
Eidy
-> matoo: To bude ještě chvíli trvat.
13:26:05
18.04.2011
18.04.2011
matoo
-> Eidy: tak co pane, kedy pojdes do toho?
13:07:08
18.04.2011
18.04.2011
Eidy
-> m8rinek: Jak říká matoo. Ty do IMF zadáš, že značku máš např. 30° před HÚ a on si automaticky všechno dopočítá. Když chceš předstih třeba 5° na volnoběh, tak IMF se dozví z čidla, že klika je 30° před HÚ a pak dle frekvence z čidla počká, dokud nebude klika 5° před HÚ a teprv pošle jiskru. Ladění toho bazmeku na řemenici je zbytečný.
12:56:06
18.04.2011
18.04.2011
matoo
-> m8rinek: no ale naco to nastavovanie? ty si to doladis priamo v programe...hento co som ti poslal nebolo na IMF ale na BMM
12:27:14
18.04.2011
18.04.2011
m8rinek
-> matoo: treba takto? skoda110r.ic.cz/photo/rem
enice.jpg 50°+ moznost nastaveni -/+10°
11:28:57
18.04.2011
18.04.2011
matoo
-> m8rinek: lubovolne, ale musi byt viacej ako ma byt tvoja max hodnota predzapalu, hodnotu si v programe doupravis, pripadne nastavis nejaku tu toleranciu
11:04:26
18.04.2011
18.04.2011
m8rinek
-> matoo: posunutí klínku vůči hraně pro snímač je libovolné a dá se nastavit, nebo jde přesně 50°?
10:24:43
18.04.2011
18.04.2011
matoo
-> m8rinek: aj to je riesenie
10:23:52
18.04.2011
18.04.2011
m8rinek
-> matoo: nestačilo by opatřit palec větší ploškou?
10:13:28
18.04.2011
18.04.2011
matoo
-> Eidy: tymto sa riadim aj ja, proste ta iskra moze preskakovat v rozmedzi 60stup a mozno aj viacej :) ale musim nastavit aj rozdelovat tak, aby mi bol schopny davat tu iskru v celom spektre predzapalu...tj od 5 do 30stup
10:10:38
18.04.2011
18.04.2011
m8rinek
-> Eidy: aha ok, už jsem doma... Dík
10:07:20
18.04.2011
18.04.2011
Eidy
-> m8rinek: Ale né. Ty mi nerozumíš. Neplést si přerušovač a rozdělovač. Totiž vypnout indukčku musíš přesně, abys zajistil přesně okamžik zážehu (A přerušovač tohle vlivěm řetězu atd. přesně neumí). Ale když říkám, že jiskra v rozdělovači může přeskočit v širokém rozsahu, tak to není špatně, ale naopak dobře. Tím myslím, že se k sobě přiblíží palec a kontakt ve víčku a od toho okamžiku může přeskočit jiskra, pokud jednotka řekne. A palec se pomalu točí a jiskra pořád nic a pořád nic a najednou řekne jednotka HUPS a jiskra skočí. Takhle jsem mysle, že jiskra může skočit ve velkém rozsahu. Takže to není z bláta do hovna.
09:40:28
18.04.2011
18.04.2011
matoo
-> m8rinek: ale to nebude pre teba aj tak vhodne kedze mas pohanany vetrak... v tvojom pripade by sa to dalo riesit aj takto... img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/7342_2010-11-12_
20-00-57_6.jpg
09:26:46
18.04.2011
18.04.2011
m8rinek
-> Eidy: Ten přenos ve velkym spektru v rozdělovači je, ale taky špatně. Na lištu z Fe stačí snad dokonce jen jeden spínač, pálí totiž vždy dva válce najednou.
-> matoo: dík
-> matoo: dík
09:11:18
18.04.2011
18.04.2011
matoo
-> m8rinek: bude ti musiet stacit zatial len vykres :P
a7.sphotos.ak.fbcdn.net/h photos-ak-ash4/200409_1916 976332878_1496087539_21479 25_3066147_n.jpg
a7.sphotos.ak.fbcdn.net/h photos-ak-ash4/200409_1916 976332878_1496087539_21479 25_3066147_n.jpg
08:35:51
18.04.2011
18.04.2011
m8rinek
-> matoo: ukaž foto zářezů ;)
22:05:35
17.04.2011
17.04.2011
matoo
-> Eidy: ja to riesim dvomi zarezmi na dvojremenici...