Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

14:09:05
18.04.2011
matoo
-> m8rinek: sak ako chces. ja som dal osobne viacej, lebo radsej to doladim v programe, nez zasa upravovat remenicu...
13:56:35
18.04.2011
m8rinek
-> matoo: ok, navíc to mam asi trochu obráceně :))) (klínek je v levo nahoře, nuže zjednodušim, dám 45° před a bude
13:45:05
18.04.2011
matoo
-> Eidy: strasne som zvedavy na ten vplyv dlzky trumpetek...nemas foto tych tvojich silonovych?
13:31:58
18.04.2011
Eidy
-> matoo: To bude ještě chvíli trvat.
13:26:05
18.04.2011
matoo
-> Eidy: tak co pane, kedy pojdes do toho?
13:07:08
18.04.2011
Eidy
-> m8rinek: Jak říká matoo. Ty do IMF zadáš, že značku máš např. 30° před HÚ a on si automaticky všechno dopočítá. Když chceš předstih třeba 5° na volnoběh, tak IMF se dozví z čidla, že klika je 30° před HÚ a pak dle frekvence z čidla počká, dokud nebude klika 5° před HÚ a teprv pošle jiskru. Ladění toho bazmeku na řemenici je zbytečný.
12:56:06
18.04.2011
matoo
-> m8rinek: no ale naco to nastavovanie? ty si to doladis priamo v programe...hento co som ti poslal nebolo na IMF ale na BMM
12:27:14
18.04.2011
m8rinek
-> matoo: treba takto? skoda110r.ic.cz/photo/rem enice.jpg 50°+ moznost nastaveni -/+10°
11:28:57
18.04.2011
matoo
-> m8rinek: lubovolne, ale musi byt viacej ako ma byt tvoja max hodnota predzapalu, hodnotu si v programe doupravis, pripadne nastavis nejaku tu toleranciu
11:04:26
18.04.2011
m8rinek
-> matoo: posunutí klínku vůči hraně pro snímač je libovolné a dá se nastavit, nebo jde přesně 50°?
10:24:43
18.04.2011
matoo
-> m8rinek: aj to je riesenie
10:23:52
18.04.2011
m8rinek
-> matoo: nestačilo by opatřit palec větší ploškou?
upraveno 1x, naposled 18.04.2011 10:24:04
10:13:28
18.04.2011
matoo
-> Eidy: tymto sa riadim aj ja, proste ta iskra moze preskakovat v rozmedzi 60stup a mozno aj viacej :) ale musim nastavit aj rozdelovat tak, aby mi bol schopny davat tu iskru v celom spektre predzapalu...tj od 5 do 30stup
10:10:38
18.04.2011
m8rinek
-> Eidy: aha ok, už jsem doma... Dík
10:07:20
18.04.2011
Eidy
-> m8rinek: Ale né. Ty mi nerozumíš. Neplést si přerušovač a rozdělovač. Totiž vypnout indukčku musíš přesně, abys zajistil přesně okamžik zážehu (A přerušovač tohle vlivěm řetězu atd. přesně neumí). Ale když říkám, že jiskra v rozdělovači může přeskočit v širokém rozsahu, tak to není špatně, ale naopak dobře. Tím myslím, že se k sobě přiblíží palec a kontakt ve víčku a od toho okamžiku může přeskočit jiskra, pokud jednotka řekne. A palec se pomalu točí a jiskra pořád nic a pořád nic a najednou řekne jednotka HUPS a jiskra skočí. Takhle jsem mysle, že jiskra může skočit ve velkém rozsahu. Takže to není z bláta do hovna.
09:40:28
18.04.2011
matoo
-> m8rinek: ale to nebude pre teba aj tak vhodne kedze mas pohanany vetrak... v tvojom pripade by sa to dalo riesit aj takto... img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/7342_2010-11-12_ 20-00-57_6.jpg
09:26:46
18.04.2011
m8rinek
-> Eidy: Ten přenos ve velkym spektru v rozdělovači je, ale taky špatně. Na lištu z Fe stačí snad dokonce jen jeden spínač, pálí totiž vždy dva válce najednou.



-> matoo: dík
09:11:18
18.04.2011
matoo
08:35:51
18.04.2011
m8rinek
-> matoo: ukaž foto zářezů ;)
22:05:35
17.04.2011
matoo
-> Eidy: ja to riesim dvomi zarezmi na dvojremenici...
Extreme Tyres