Eidy je to mazel. Kdybych čel cestou tuningu tak přesně ta tvoje se mi líbí.
Jinak ke světlům. To stímítko není moc pěkný ale jestli má vliv na snížení rozptylu tak o něm taky zauvažuju. Akorát nebylo vy lepší ze stžíbrný fólie aby tolik nežvalo?
Hele zkus udělat fotku na těch tvejch vratech s a nez stínítka. Máš ideální testovací podmínky - tak by to mohlo být vidět docela dobře je li to k něčemu
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
08:35:19
13.02.2011
13.02.2011
texmur
03:06:53
13.02.2011
13.02.2011
m8rinek
-> Eidy: abych to rozšifroval, tak první část je spíš vtípek na ovcovatost. To, že stínítko je tvaru prazvláštního sedí...
Druhou část jsi mi dostatečně objasnil, trochu to kazí dojem ucelenosti, ale jestli to zlepšuje funkci tak směle v před. Vzhledem k aktivnímu nočnímu životu kóči bych se vrátil k H4...
Druhou část jsi mi dostatečně objasnil, trochu to kazí dojem ucelenosti, ale jestli to zlepšuje funkci tak směle v před. Vzhledem k aktivnímu nočnímu životu kóči bych se vrátil k H4...
03:01:43
13.02.2011
13.02.2011
Eidy
-> m8rinek: Tak nevím, jestli je to pozitivní nebo negativní komentář
Kříž jsem zkoušel ale nefungoval. Zkoušel jsem i kosočtverec s čárou i bez čárky a ten byl na pí*u
Vzal jsem kus plechu a tak porůznu ho strkal před světlem, abych zjistil odkud jsou ty "blbý" paprsky. No a pak jsem vždycky nalepil kus folie a porůznu ukrajoval a zmenšoval a zase přidával, dokud to nebylo ono. Finální verzi jsem ladil asi na 6x.
Kříž jsem zkoušel ale nefungoval. Zkoušel jsem i kosočtverec s čárou i bez čárky a ten byl na pí*u
Vzal jsem kus plechu a tak porůznu ho strkal před světlem, abych zjistil odkud jsou ty "blbý" paprsky. No a pak jsem vždycky nalepil kus folie a porůznu ukrajoval a zmenšoval a zase přidával, dokud to nebylo ono. Finální verzi jsem ladil asi na 6x.
02:48:24
13.02.2011
13.02.2011
m8rinek
-> Eidy: ten přelep je děsivej, ale jelikož jsi jednou z model, tak počítám, že to tak za chvíli bude mít kde kdo aniž by tušil funkci
E: jak jsi vlastně odladil tvar toho stínítka? Nebo to je řezaný dle reliefu na skle? Nějakej sofistikovanější tvar by nebyl? Třeba Maltézskej kříž :D:D:D.
E: jak jsi vlastně odladil tvar toho stínítka? Nebo to je řezaný dle reliefu na skle? Nějakej sofistikovanější tvar by nebyl? Třeba Maltézskej kříž :D:D:D.
02:20:39
13.02.2011
13.02.2011
Eidy
Tak nakonec jsem se rozhodl nacpat do auta HIDky. Když vím, že eRko svítí hůř než spotřebák (a ten svítí mizerně), musel jsem s tím něco udělat. Nechtěl bych trefit zajíce nebo tak něco. Sice za tmy jedu tak 3x do roka, ale je zbytečný pokoušet štěstí.
Paraboly vrhaly s výbojkama nepříjemný světlo směrem nahoru, takže jsem to vyřešil přelepením části skla a vše je jak má být.
Paraboly vrhaly s výbojkama nepříjemný světlo směrem nahoru, takže jsem to vyřešil přelepením části skla a vše je jak má být.
18:12:39
28.01.2011
28.01.2011
T
-> Eidy: : já mysleim, že v noci stejně nejezdíš, tak je to fuk ne? a možná by to Kóče slušelo ale bez nich ji to taky neuškodí
11:56:49
28.01.2011
28.01.2011
Eidy
-> T: Mno, zkoušel jsem to nacpat do světel, ale roztptyl světla mě neuspokojil natolik, abych se tím dál zaobíral.
Asi přiobjednám H3 výbojky a namelu to do spotřebáka. Ještě si nejsem jistej, ale zatím to leží v polici.
Asi přiobjednám H3 výbojky a namelu to do spotřebáka. Ještě si nejsem jistej, ale zatím to leží v polici.
09:21:18
28.01.2011
28.01.2011
T
-> Eidy: : tak co ty světla?
20:40:43
03.01.2011
03.01.2011
m8rinek
-> Eidy: jenže DCOE má plovákovku napříč, tj osa plováku je ve předu a plovákov směřuje do zadu. Takže vliv naklopení auta nebude mít vliv (kor když se jedná o pár °)...
20:32:19
03.01.2011
03.01.2011
Eidy
-> m8rinek: To jo, jenže jak ho mám napříč, tak předek byl níž než zadní část, chápeš? Čili na tom nebyly obě strany stejně.
19:12:59
03.01.2011
03.01.2011
m8rinek
-> Eidy: DCOE má, ale spojenou plovákovku a navíc na příč... Takže jakou hladinu si nastavíš takovou máš...
16:04:34
03.01.2011
03.01.2011
Eidy
-> afro100: přesně tak.
Vedlejším efektem je, že je motor skoro v rovině (snesl by ještě trochu snížit) takže i karbec je skoro rovně. Weber jede za jakýchkoliv podmínek, ale přesto si myslím, že srovnání mezi plovákovkama přinese aspoň pocitovou změnu k lepšímu.
Vedlejším efektem je, že je motor skoro v rovině (snesl by ještě trochu snížit) takže i karbec je skoro rovně. Weber jede za jakýchkoliv podmínek, ale přesto si myslím, že srovnání mezi plovákovkama přinese aspoň pocitovou změnu k lepšímu.
15:43:09
03.01.2011
03.01.2011
T
-> afro100: : nojo vlastně
15:40:41
03.01.2011
03.01.2011
afro100
-> T: svody sa predsa hybu s motorom. Takze by som povedal, ze su vzhladom k priecke v rovnakej vzdialenosti, akurat vystrcene aj s prieckou viac pod auto ...
15:37:07
03.01.2011
03.01.2011
T
-> Eidy: : no konečnš příčka
moc hezký, koukam, že to je akorát u svodů, to jsi dělal podle nich? jen jsem vážně zvědavej na to jaký to bude na dráze
moc hezký, koukam, že to je akorát u svodů, to jsi dělal podle nich? jen jsem vážně zvědavej na to jaký to bude na dráze
23:33:18
02.01.2011
02.01.2011
Eidy
-> 4dams: Znám auta, co jezdí stejný uchycení a některý to mají dokonce natvrdo a o lámání jsem nikdy neslyšel. No uvidíme.
23:26:35
02.01.2011
02.01.2011
4dams
paradna robota! ale to ty urcite vies nechcem ti do toho moc kecat, ale mam zle skusenosti s velmi tvrdym ulozenim motora, dopadlo to tak ze sa sroby co spajaju drziaky s motorom sa pri povolovani poodlamovali, pripadne povytrhavalo zavity z bloku, koli tomu ze boli moc namahane a neboli to obycajne blatove sroby.... A to znizenie motora, som rad ze to konecne niekto pouzil na aute, je to dobry napad a dobra vec. Viem ze sa to na kopcovych skodovkach robilo. parada, klobuk dole
22:43:22
02.01.2011
02.01.2011
afro100
-> Jindas: je to nižšie a je to dobre k nižšiemu ťažisku
22:12:32
02.01.2011
02.01.2011
Jindas
-> Eidy: Ahoj,prosím tě,k čemu je dobrý to převaření tý příčky a usazení motoru níž? Nebo to není níž? Děkuji za odpověď pro mě jako pro né moc zkušeného.
21:12:32
02.01.2011
02.01.2011
Eidy
-> Minik03: No, aspoň mi nepůjde voda do oleje