skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:10:40
02.01.2011
02.01.2011
Minik03
-> vhml: Kdyby bylo neco spatne, abys ji nemusel hned zase vypoustet
21:09:21
02.01.2011
02.01.2011
Eidy
-> vhml: Jo to já nevím. Já to udělal jen proto, že jsem nechtěl napouštět a pak zas vypouštět vodu. Chci ještě přeleštit expanzku.
A přidal jsem dnešní fotky nízké příčky na autě.
A přidal jsem dnešní fotky nízké příčky na autě.
20:52:37
02.01.2011
02.01.2011
vhml
Proč se vlastně motor napoprvý startuje bez vody? Už jsem to někde slyšel, ale nepochopil.
20:44:50
02.01.2011
02.01.2011
Eidy
Já jel třeba jednu jízdu na závodech do vrchu bez vody. Ale motor pak vydržel asi 200km než se rozsypal
20:08:30
02.01.2011
02.01.2011
David V6
-> Eidy: za půl minuty se ti orřejí možná tak ventily,znám lidi co bez vody ujeli i několik km
17:56:56
02.01.2011
02.01.2011
Bery
-> Majklsto: půl minuty je nic.
19:06:28
01.01.2011
01.01.2011
Eidy
-> Majklsto: Podle mě ne. Bez vody to za půl minuty podle mě nic neudělá. Než se prohřeje hlava a blok tak to chvíli trvá. Než se ti v létě odlepí ručička teploměru od dorazu, tak to taky chvíli trvá.
16:59:06
01.01.2011
01.01.2011
Majklsto
-> Eidy: neni 30 sekund bez vody trochu dost?
16:44:28
31.12.2010
31.12.2010
T
-> Eidy: : OK, to zni dobře,ale jen tak mezi náma....co já bych dal za tvoji garáž
16:29:16
31.12.2010
31.12.2010
Eidy
-> T: Radši budu mít Kóču v perfektní garáži se současným motorem, než se super motorem v nic moc garáži.
-> pistaa: Jede to dobře, to jo.
Takže asi před hodinou Kóča opět oživla. Motor jsem nechal běžet bez vody asi jenom 30 sekund, ale potom jsem to zkusil ráčnou a vsadil bych se, že je tam lepší komprese jak před rozebráním. Ono si to asi vážně sedne.
-> pistaa: Jede to dobře, to jo.
Takže asi před hodinou Kóča opět oživla. Motor jsem nechal běžet bez vody asi jenom 30 sekund, ale potom jsem to zkusil ráčnou a vsadil bych se, že je tam lepší komprese jak před rozebráním. Ono si to asi vážně sedne.
14:21:17
31.12.2010
31.12.2010
pistaa
-> Eidy: a toho ze to sici si nic nerob. men to sici tiez slusne a mal si moznost skusit ako to ide aj s tym..
13:05:37
31.12.2010
31.12.2010
T
-> Eidy: : nojo teď je otázka, co je důležitější
09:49:46
31.12.2010
31.12.2010
Eidy
-> T: motivace je to poslední co mi chybí. Horší je to s financema. Chtěl jsem trochu přistavovat, ale střecha nad garáží je důležitější. Čili motor se tlačí na druhém místě s přístavbou. Pak mi chybí sekačka, pračka, hrnce a pod. Jsem tu trochu jak Robinson.
-> Zazaa: já jim to říkal, ale ty potvory líný se ne a ne přeměřit.
Nemám takovej měřák. Stačilo by nacpat kroužky do válce, ale nějak jsem tušil, že to vědět nechci.
-> Zazaa: já jim to říkal, ale ty potvory líný se ne a ne přeměřit.
Nemám takovej měřák. Stačilo by nacpat kroužky do válce, ale nějak jsem tušil, že to vědět nechci.
09:30:09
31.12.2010
31.12.2010
Zazaa
-> Eidy: no vlozky se maji premerit jestli nejsou sisate
a jestli si s tim motal hned po slozeni tak by si to melo taky trosku sednout :)
a jestli si s tim motal hned po slozeni tak by si to melo taky trosku sednout :)
09:20:47
31.12.2010
31.12.2010
T
-> Eidy: : no to věřim no prác pro nic...no takže máš ale zase větší motivaci na nový motor ne takže bude šnek tedy?
01:28:51
31.12.2010
31.12.2010
Eidy
-> T: Ještě mám starou příčku. Novou dám, až rozeběhnu motor, což bude doufám zítra. Už mi chybí jen nasadit vanu a navrtat blok na odfuk. Mám nový kroužky a když ráčnou točím motorem tak všechny válce syčí dolů. To jsou asi v řiti vložky, ale to dělat nebudu. To to dojezdím a pak nasadím jinej motor. To vědět, tak jsem se na všechno vyprdnul
11:10:31
30.12.2010
30.12.2010
T
-> Eidy: : to je mi jasný v tom případě doufám, že sleze brzo sníh
jo a kde jsou fotky nové příčky na autě?
jo a kde jsou fotky nové příčky na autě?
21:12:36
29.12.2010
29.12.2010
Petrson
Eidy 29.12.10 21:10:13 napsal:
→ T: Kdepak. Kóča kouká na sníh maximálně tak za oknem
a u vyhřátého radiátoru
→ T: Kdepak. Kóča kouká na sníh maximálně tak za oknem
a u vyhřátého radiátoru
21:10:13
29.12.2010
29.12.2010
Eidy
-> T: Kdepak. Kóča kouká na sníh maximálně tak za oknem
11:52:32
29.12.2010
29.12.2010
T
-> Eidy: : jo taky bych nějaký z těch věcí uživil
jinak hele to by ale chtělo projet, ať víš jak jsi na tom ale to spíš budou padat hovna s háčkama, než by Kóča věděla jak vypadá sníh, co? :-)
jinak hele to by ale chtělo projet, ať víš jak jsi na tom ale to spíš budou padat hovna s háčkama, než by Kóča věděla jak vypadá sníh, co? :-)