Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:10:40
02.01.2011
Minik03
-> vhml: Kdyby bylo neco spatne, abys ji nemusel hned zase vypoustet 1
21:09:21
02.01.2011
Eidy
-> vhml: Jo to já nevím. Já to udělal jen proto, že jsem nechtěl napouštět a pak zas vypouštět vodu. Chci ještě přeleštit expanzku.



A přidal jsem dnešní fotky nízké příčky na autě.
20:52:37
02.01.2011
vhml
Proč se vlastně motor napoprvý startuje bez vody? Už jsem to někde slyšel, ale nepochopil.
20:44:50
02.01.2011
Eidy
Já jel třeba jednu jízdu na závodech do vrchu bez vody. Ale motor pak vydržel asi 200km než se rozsypal 40
20:08:30
02.01.2011
David V6
-> Eidy: za půl minuty se ti orřejí možná tak ventily,znám lidi co bez vody ujeli i několik km1
17:56:56
02.01.2011
Bery
-> Majklsto: půl minuty je nic.
19:06:28
01.01.2011
Eidy
-> Majklsto: Podle mě ne. Bez vody to za půl minuty podle mě nic neudělá. Než se prohřeje hlava a blok tak to chvíli trvá. Než se ti v létě odlepí ručička teploměru od dorazu, tak to taky chvíli trvá.
16:59:06
01.01.2011
Majklsto
-> Eidy: neni 30 sekund bez vody trochu dost?
16:44:28
31.12.2010
-> Eidy: : OK, to zni dobře,ale jen tak mezi náma....co já bych dal za tvoji garáž 8 40 4
16:29:16
31.12.2010
Eidy
-> T: Radši budu mít Kóču v perfektní garáži se současným motorem, než se super motorem v nic moc garáži.

-> pistaa: Jede to dobře, to jo.

Takže asi před hodinou Kóča opět oživla. Motor jsem nechal běžet bez vody asi jenom 30 sekund, ale potom jsem to zkusil ráčnou a vsadil bych se, že je tam lepší komprese jak před rozebráním. Ono si to asi vážně sedne.
14:21:17
31.12.2010
pistaa
-> Eidy: a toho ze to sici si nic nerob. men to sici tiez slusne a mal si moznost skusit ako to ide aj s tym..
13:05:37
31.12.2010
-> Eidy: : nojo teď je otázka, co je důležitější 40
09:49:46
31.12.2010
Eidy
-> T: motivace je to poslední co mi chybí. Horší je to s financema. Chtěl jsem trochu přistavovat, ale střecha nad garáží je důležitější. Čili motor se tlačí na druhém místě s přístavbou. Pak mi chybí sekačka, pračka, hrnce a pod. Jsem tu trochu jak Robinson. 40

-> Zazaa: já jim to říkal, ale ty potvory líný se ne a ne přeměřit. 3

Nemám takovej měřák. Stačilo by nacpat kroužky do válce, ale nějak jsem tušil, že to vědět nechci.8
09:30:09
31.12.2010
Zazaa
-> Eidy: no vlozky se maji premerit jestli nejsou sisate



a jestli si s tim motal hned po slozeni tak by si to melo taky trosku sednout :)
09:20:47
31.12.2010
-> Eidy: : no to věřim no 8 prác pro nic...no takže máš ale zase větší motivaci na nový motor ne 4 takže bude šnek tedy? 40
01:28:51
31.12.2010
Eidy
-> T: Ještě mám starou příčku. Novou dám, až rozeběhnu motor, což bude doufám zítra. Už mi chybí jen nasadit vanu a navrtat blok na odfuk. Mám nový kroužky a když ráčnou točím motorem tak všechny válce syčí dolů. To jsou asi v řiti vložky, ale to dělat nebudu. To to dojezdím a pak nasadím jinej motor. To vědět, tak jsem se na všechno vyprdnul 10
11:10:31
30.12.2010
-> Eidy: : to je mi jasný 40 v tom případě doufám, že sleze brzo sníh 4

jo a kde jsou fotky nové příčky na autě? 4
21:12:36
29.12.2010
Petrson
Eidy 29.12.10 21:10:13 napsal:

→ T: Kdepak. Kóča kouká na sníh maximálně tak za oknem

1

a u vyhřátého radiátoru1
21:10:13
29.12.2010
Eidy
-> T: Kdepak. Kóča kouká na sníh maximálně tak za oknem 1
11:52:32
29.12.2010
-> Eidy: : jo taky bych nějaký z těch věcí uživil 40

jinak hele to by ale chtělo projet, ať víš jak jsi na tom 4 40 ale to spíš budou padat hovna s háčkama, než by Kóča věděla jak vypadá sníh, co? :-)
Extreme Tyres