Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:32:38
30.11.2010
stevotuner
-> Eidy: www.motometer.net/downloa ds/.../IVEKA_1000_3_Kompre ssionsdruckschreiber.pdf



zdravim Eidyho tu mam link na meracie zariadenie z ktorim som si meral tlaky vo valcoch tlaky sa maju merat na zahriatom motore a z vytocenymi svieckami pretocit motor naprazno bez sviecok a tak napojit merac tlaku. zoslapnut plynovy pedal naplno a starterom pretocit motorom 12 krat a to zopakujes na kazdom. preco musi byt teply? to som sa pytal aj ja? odpoved som dostal ze motor ti pracuje v prvadzkovej teplote a v tedy ti ma najlepsie tesnit preto sa to mera za tepla. vo svojej karte budem mat graf ake mam tlaky ja chod mrknut
10:02:45
30.11.2010
TTomas
-> m8rinek: Taky to delame na studenym, jen na chvilicku nastartovat at se to promaze.
22:19:39
29.11.2010
m8rinek
-> Pavel P..: já měřil vždy na studenym, nějaký zajetý pravidlo, proto se taky ptám ;).
22:16:08
29.11.2010
Pavel P..
-> m8rinek: jakej má smysl měřit na studenym? motor se většinou provozuje zahřátej, takže tlaky potřebuješ znát na zahřátym.... je to psaný i v návodu ke kompresmetru4
22:13:01
29.11.2010
m8rinek
-> Eidy: jakej má smysl měřit na záhřátym motoru? Já to znám jenom tahle kotamuda.humlak.cz/navody _manualy/.../mereni.htm
22:10:05
29.11.2010
vhml
-> Eidy: nech se překvapit :-) Ale spíš ne :-(
22:06:15
29.11.2010
Eidy
-> johaning: Tak ve středu. Zítra jsem na služebce a u doktora.



Teď bych ocenil radu od zlušených motorářů. Změřil jsem tlaky na svým motoru. Nejdřív na teplým a byl jsem zoufalej. Bylo to kolem osmi. Všechny skoro stejně, ale málo. Dneska jsem to zkusil ješte na studeným s pomocí měřáku od PavlaP. První zjištění bylo, že měřák od kamaráda je úplně k ničemu. Za druhý mám na studeným 11, 13, 13,5 a 11. Ještě to zkusím na teplým, jestli se to nesrovná. To udělám každopádně, ale teď večer jsem to nechtěl ohřívat bez tlumiče (kvůli sousedům). A moje otázka tedy předběžně je: může se na teplým motoru srovnat komprese o 2 resp. o 2,5?
15:43:16
29.11.2010
johaning
-> Eidy: čautě.tak barva se vyřizuje tak pak dám hnedle vědět,a také bych tě poprosil o foto na email v plným,díky ti
14:04:56
29.11.2010
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: Díky. Máš to na mailu.
13:00:02
29.11.2010
Radek Retro eLeSo
pecka fotka ještě luxusnějšího auta4

můžu pls v plnym na mejla?díky Radek
12:52:34
29.11.2010
Eidy
Nahrál jsem fotku s bůčkem ještě jednou ve fullresu.
16:55:43
26.11.2010
jarda.u1
-> Eidy 26.11.10 10:34:10: díky za vysvětlení 4
13:03:20
26.11.2010
Eidy
-> TTomas: No jako do kila že to není. Ale došlo mi, že kecám. Mohlo by to bejt i do kilí kastle.
11:14:03
26.11.2010
TTomas
-> Eidy: Myslis tu vodni pumpu nebo 2 dilne sani pres hlavu?
upraveno 1x, naposled 26.11.2010 11:14:44
11:09:25
26.11.2010
Eidy
-> TTomas: Pokud by to byle nějaká stavba tak ano, ale továrně se to nedělalo, tedy pokud vím. A možná máš pravdu s tím Lukasem.
11:02:51
26.11.2010
TTomas
-> Eidy: Pripadne 1145 nebo 1172:) Takze to muze byt i do kila. Pokud se nepletu, tak ten levotocivej byl Lukas4 Kazdopadne moc pekna strojovna.
upraveno 2x, naposled 26.11.2010 11:04:53
10:58:37
26.11.2010
Eidy
-> Luky.: litinovej osmikanál, příruba na 2 webery přes hlavu, ventildekl, chlazení zvenku do palice, suchej karter a škodovácká příčka = 130RS 4
10:44:49
26.11.2010
afro100
-> Luky.: žeby RS :)
10:39:05
26.11.2010
Luky
-> Eidy: A co že je to tedy za motor? To je z nějaký formulky? Trochu tápu... 6
10:34:10
26.11.2010
Eidy
-> jarda.u1: Tam je pozice pro levotočivej rozdělovač Bosch. Na těhle prsou mohly jezdit oba typy rozdělovačů. 4
Extreme Tyres