-> T: jako přes Rožmitál a Spálené Poříčí? To bych měl 133 místo 87km
-> M@rtin : klíďo
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
18:19:03
24.08.2010
24.08.2010
M@rtin
-> Eidy: No ještě to poskládat dle data výroby .....
18:18:49
24.08.2010
24.08.2010
T
-> M@rtin: : jsem pro
18:17:54
24.08.2010
24.08.2010
T
-> Eidy: : to stačí no na zatáčky je dobrá cesta ode mě do Plzně z druhý strany, jak jsem psal ale to máš zase daleko trošku
18:17:42
24.08.2010
24.08.2010
Eidy
-> M@rtin: Další do kolony?
Tak to bude skoro spanilá jízda ne?
Tak to bude skoro spanilá jízda ne?
18:16:47
24.08.2010
24.08.2010
M@rtin
-> T: Neboj, kdyžtak pojedeme pomalu spolu a rychlé vozy necháme jet před námi
18:15:23
24.08.2010
24.08.2010
Eidy
-> T: neboj, rychle jezdím jenom v zatáčkách.
-> Tuner#2: Vezmeš nás na místo nějakejma serpentýnkama?
-> Tuner#2: Vezmeš nás na místo nějakejma serpentýnkama?
18:11:28
24.08.2010
24.08.2010
T
-> Eidy: : nechval dne před večerem, ještě jsi ho neviděl
takže to jedu s tebou a s Honzou? no to abych jel napřed asi co?
-> Tuner#2: , -> Eidy: : ne, že mi budete ujíždět
takže to jedu s tebou a s Honzou? no to abych jel napřed asi co?
-> Tuner#2: , -> Eidy: : ne, že mi budete ujíždět
18:09:22
24.08.2010
24.08.2010
Nwkt
-> Tuner#2: Spolu tří?
18:08:07
24.08.2010
24.08.2010
Eidy
-> T: Klidně se přidej, to není problém. Pěkný eRko jsem v zrcátku neměl už hooodně dlouho.
-> Tuner#2: Tak platí. Sobotu asi nedám. Ráno něco mám a pak musím vykoupat Kóču, navoskovat a naleštit, aby byla na neděli fešná
-> Tuner#2: Tak platí. Sobotu asi nedám. Ráno něco mám a pak musím vykoupat Kóču, navoskovat a naleštit, aby byla na neděli fešná
17:57:23
24.08.2010
24.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.08.10 17:27:58: Takže to pojedeš přes Rokycany a není problém abych na Tebe na konci Rokycan počkal a pojedeme spolu pokud teda nechceš přiject už v sobotu večer?
17:53:05
24.08.2010
24.08.2010
T
-> Eidy: : no tak to já bych se přidal asi :-) mam to rozdíl 5 km, buď na rožmitál,ale to bych musel přez celou Plzeň a nebo na Hořovice o 5 km víc a přijedu zadem s tebou teda, jestli neva :-)
17:27:58
24.08.2010
24.08.2010
Eidy
-> T: Koukám na mapu a asi to vezmu z Kladna dolů přes Chýňavu na Beroun a pak podél dálnice. Nechce se mi kupovat dálnička.
16:46:47
24.08.2010
24.08.2010
T
-> Eidy: : tak koukám, že vyrážíš v neděli :-) a jedeš po vlastní ose? :-) a když ,tak jsem se chtěl zeptat na trasu, že mam dvě možnosti tak přemýšlím, jestli bych se nepřidal k tobě, jestli neva :-) teda podle toho jak pojedeš
16:18:57
24.08.2010
24.08.2010
Eidy
Kdo nečte diskuzi se srazy, může si přečíst teď a tady, že letošní DOD v Mostě na okruhu je 30. října, což je sobota.
23:17:01
19.08.2010
19.08.2010
Eidy
-> T: Nezoufej. Viz vzkaz od T2
22:50:16
19.08.2010
19.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: -> T: Tak pánové je to tady, rád Vás uvidím oba.
skoda-virt.cz/cz/.../1360 47-mini-sraz-plzen
skoda-virt.cz/cz/.../1360 47-mini-sraz-plzen
18:22:52
19.08.2010
19.08.2010
T
-> Eidy: : tak jak to čtu, tak těžko to vyjde u T2, tak dojeď za náma na sraz....a nebodáme nějakej pevnej termín srazu u někoho na jindy, ať to každý ví dopředu a může si udělat čas
jinak s chlazenim uvidim, jak to dopadne po cestě do Plzně a kdyžtak už mam jeden plán co s tím zatim...
jinak s chlazenim uvidim, jak to dopadne po cestě do Plzně a kdyžtak už mam jeden plán co s tím zatim...
17:06:41
19.08.2010
19.08.2010
Eidy
-> Tuner#2: Aha, no tak jsem právě myslel v 17:00 nejdřív. No tak nic no.
-> vhml: Buhví jaký bude počasí. Ale stav se klidně u mě na Kladně.
-> vhml: Buhví jaký bude počasí. Ale stav se klidně u mě na Kladně.
16:30:12
19.08.2010
19.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Sraz se komplikuje oslavou a budu mít čas tak do 17hod. což mám v plánu bejt na srazu v Plzni. Pak musím pryč V kolik jsi měl představu tak dorazit?