Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:43:36
05.08.2010
Eidy
-> Tommyk: jo, už popátý 40

-> death: přihořívá 4

-> T: no jasně, že máš 4. Nestíhal jsem ani fotit, ale příští týden něco spáchám.
22:34:05
05.08.2010
-> Eidy: : ale svezení mám ne? 42 179

jinak teda už máš hotovo jo? a kdy budou fotky? 1
22:31:56
05.08.2010
death
-> Eidy: ramena místo v siletblocích do bronzových/silonových uložení?
22:31:07
05.08.2010
Tommyk
-> Eidy: dodělal jsi nápravu 40 3
22:30:41
05.08.2010
Eidy
-> T: ty ani hádat nemusíš 3 4
22:26:36
05.08.2010
-> Eidy: : já se taky počítám? 40 3
22:22:48
05.08.2010
Eidy
Tak jsem dneska ve tři ráno dodělal přední nápravu EVO 5. Dal jsem ramena vyztužený po celé délce a hlavně jsem přidal 8 mazacích míst. Kdo uhádne co jsem udělal, má u mě svezení4
20:53:47
27.07.2010
johaning
ale diky.prome to byla malickost,a pro ten skvost bych to udelal zas.fakt semi to liby,a kdyz sem byl pod autem tak fakt super prace
20:48:34
27.07.2010
Eidy
-> johaning: díky za poklonu a za pomoc pane. Pomohl jsi víc než velmi 5

-> T: jojo, tak už to prostě je.
20:38:59
26.07.2010
-> Eidy: : jsem si četl po delší době ten tvůj proslov,co mu máš.....a ještě, že tu je 4 neni tam kouska lži a proto jsem poslední dobou jen v garáži a u auta 4 5
17:54:01
26.07.2010
johaning
tak doufam ze auto bude fungovat co nejlepe a musim rict ze auto mas fakt bomba,a at ti ta stk slouzi.
10:55:01
26.07.2010
-> Eidy: : máš foto? klidně na email 4
08:16:02
26.07.2010
Eidy
-> T: Tak se s ním musíš vyhnout jako já. Mě to vede nad origo válcema.
08:13:43
26.07.2010
-> Eidy: : aha, no a jezdíš, tak tpo asi neni tak nutný 4ale do toho kufru ji dam, jen nevim jak kvůli posilovači 8
08:04:11
26.07.2010
Eidy
-> T: Výztuhy, rozpěry nebo tak něco? Ne, ne a ne. Teda pouze vzpěru mezi př. tlumičema.
11:17:20
25.07.2010
-> Eidy: : tak mě tak napdá,když tam cpu, cop tam cpu za podvozek....máš vůbec někde nějaký výztuhy, nebo rozpěry, nebo tak něco? 5
16:26:33
19.07.2010
když už tady koukáte na videa, tak jsem teď našel jedno nové z Pikes Peak 5 www.rozzlobenimuzi.com/?l inkid=216...
12:22:48
19.07.2010
Luky
-> Eidy: Jezdit se s tim asi smí všude, ale na kontinentu to nepřihlásíš
10:00:45
19.07.2010
Eidy
-> Luky.: Ale od dob EU by měla homologace platit i jinde. Nicméně jak jsem psal, posledně nebyl nějak specielně seštělovanej, jen upravili (stejně jako je může nastavit kterýkoliv majitel Radicalu) tlumiče, jinak byl zvednutej, aby zvládli cestou příčný práhy, najet a vyjet z trajektu atd. A ten řidič byl na Nordschliefe asi po roce nebo dvou. Takže žádná specielní úprava na autě (spíš naopak) a žádná příprava pilota. To podle mě přidává na váze celého rekordu.
upraveno 1x, naposled 19.07.2010 10:01:33
09:47:34
19.07.2010
Luky
-> Eidy: Ono s tím rekordem Radicalu na Nordschleife je to trochu kontroverzní, protože Radical má homologaci pouze v UK, takže to není tak úplně "silniční auto" 1
Extreme Tyres