-> Eidy: to je dost divný, že tam je klika 120, možná proto to nestanardní rozvrtání, aneb písntí čep má vůli do stran, tak jsi asi už na kraji a případě jinýho rozsazení, by musela bejt použita klika právě z Fa...
Jinak teda ten motor je větší úlet než jsem myslel :D. Vzít blok 130 tak máš bez práce totéž, lepší kliku a normální těsnění :D.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
16:21:16
19.05.2010
19.05.2010
m8rinek
16:15:04
19.05.2010
19.05.2010
Eidy
-> matoo: Kolik je ještě podle tebe štěrbina? Jako světlo mezi tím projde, ale jinak je to na fest. Já nevím, pár desetin mm.
16:10:51
19.05.2010
19.05.2010
matoo
-> Eidy: naslapany znamena ze tam je strbina alebo ze to je nelepene na sebe?
16:09:00
19.05.2010
19.05.2010
Eidy
-> matoo: Asi stejně málo jako u 130. Už si nepamatuju přesně. Ale je to tam našlapaný.
16:03:39
19.05.2010
19.05.2010
matoo
-> Eidy: a ostal ti tam nejaky priestor medzi tymi vlozkami co su pri sebe?
15:45:56
19.05.2010
19.05.2010
Eidy
-> m8rinek: Nevím, proč to rozvrtal takhle a ne standardně. Jinak je pravda, že to bylo i kvůli litinovejm víkům na klice a plnoprůtoku. Ale pozdější 130 to měly taky takže...
Jo a klika je 120 jen tak pro vaši informaci
-> Tuner#2: Tak jednoduchý to nejni
Jo a klika je 120 jen tak pro vaši informaci
-> Tuner#2: Tak jednoduchý to nejni
15:20:08
19.05.2010
19.05.2010
petr s
-> Tuner#2: To by bylo moc jednoduché
15:19:45
19.05.2010
19.05.2010
m8rinek
-> havlik: jo takhle, bral jsem to tak, že tvrdíš, že všechny 120 jsou stejný, omezíme li se na stejný období tak je to motor stejnej ;).
15:19:33
19.05.2010
19.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.05.10 15:11:52: Mazec, nějak jsem žil v tom, že tam máš 130tku a hotovo
15:18:20
19.05.2010
19.05.2010
havlik
-> petr s: no právě že nejni
15:16:40
19.05.2010
19.05.2010
petr s
-> havlik: Tam je nějaký rozdíl?
15:15:06
19.05.2010
19.05.2010
havlik
-> m8rinek: a porovnával si někdy blok z 125 a ze 120 ze stejnýho roku?:)
15:14:34
19.05.2010
19.05.2010
m8rinek
Eidy 19.05.10 15:11:52 napsal:
→ matoo: Tak něco mezi. Vím, že 130 těsnění na tom
nesedí asi o 2mm resp. osy válců jsou o cca 1–1,5 mm mimo oproti
130. ALe taky to není úplně 120 rozteč. Každopádně je tam zakázkový
těsnění podle výkresu na 130 a drží to.
Tak to je slušnej úlet :D, zřejmě páteční směna :D.
→ matoo: Tak něco mezi. Vím, že 130 těsnění na tom
nesedí asi o 2mm resp. osy válců jsou o cca 1–1,5 mm mimo oproti
130. ALe taky to není úplně 120 rozteč. Každopádně je tam zakázkový
těsnění podle výkresu na 130 a drží to.
Tak to je slušnej úlet :D, zřejmě páteční směna :D.
15:13:00
19.05.2010
19.05.2010
m8rinek
-> matoo: řekl bych, že tak aby bylo co nejvíc zachovaný proudění vody okolo vložek a použita klika z Fa, kvuli jejím bonusovejm vlastnostem oproti 120.
-> havlik: to bych uplně netvrdil, viz žebro, litinový víka, plnoprůtok....
E:písmenko...
-> havlik: to bych uplně netvrdil, viz žebro, litinový víka, plnoprůtok....
E:písmenko...
15:12:49
19.05.2010
19.05.2010
Eidy
-> havlik: No vlastně jo. To žebro toho podle mě moc nezachrání. Ale tak aspoň pro ten pocit.
15:11:52
19.05.2010
19.05.2010
Eidy
-> matoo: Tak něco mezi. Vím, že 130 těsnění na tom nesedí asi o 2mm resp. osy válců jsou o cca 1-1,5 mm mimo oproti 130. ALe taky to není úplně 120 rozteč. Každopádně je tam zakázkový těsnění podle výkresu na 130 a drží to.
15:09:40
19.05.2010
19.05.2010
havlik
no škoda že ten blok je furt stejnej jako 120
15:09:19
19.05.2010
19.05.2010
matoo
-> Eidy: a jak to mas rozvrtane? OO OO alebo OOOO?
15:07:31
19.05.2010
19.05.2010
Eidy
-> matoo: Ano, blok je 125 rozvrtanej na Fa vložky a písty jsou 130L.
-> m8rinek: Bo tvrdil, že je to nejtužší blok ze všech včetně 130. Má na sobě výztuhu navíc oproti jinejm blokům. Ovšem už nevěděl, že pozdější 130 měly to žebro taky.
-> m8rinek: Bo tvrdil, že je to nejtužší blok ze všech včetně 130. Má na sobě výztuhu navíc oproti jinejm blokům. Ovšem už nevěděl, že pozdější 130 měly to žebro taky.
14:59:31
19.05.2010
19.05.2010
m8rinek
-> Eidy: Proč vlasně Schwejk použil blok š125?