Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:21:16
19.05.2010
m8rinek
-> Eidy: to je dost divný, že tam je klika 120, možná proto to nestanardní rozvrtání, aneb písntí čep má vůli do stran, tak jsi asi už na kraji a případě jinýho rozsazení, by musela bejt použita klika právě z Fa...



Jinak teda ten motor je větší úlet než jsem myslel :D. Vzít blok 130 tak máš bez práce totéž, lepší kliku a normální těsnění :D.
16:15:04
19.05.2010
Eidy
-> matoo: Kolik je ještě podle tebe štěrbina? Jako světlo mezi tím projde, ale jinak je to na fest. Já nevím, pár desetin mm.
16:10:51
19.05.2010
matoo
-> Eidy: naslapany znamena ze tam je strbina alebo ze to je nelepene na sebe?
16:09:00
19.05.2010
Eidy
-> matoo: Asi stejně málo jako u 130. Už si nepamatuju přesně. Ale je to tam našlapaný.
16:03:39
19.05.2010
matoo
-> Eidy: a ostal ti tam nejaky priestor medzi tymi vlozkami co su pri sebe?
15:45:56
19.05.2010
Eidy
-> m8rinek: Nevím, proč to rozvrtal takhle a ne standardně. Jinak je pravda, že to bylo i kvůli litinovejm víkům na klice a plnoprůtoku. Ale pozdější 130 to měly taky takže...

Jo a klika je 120 jen tak pro vaši informaci 1

-> Tuner#2: Tak jednoduchý to nejni 5
15:20:08
19.05.2010
petr s
-> Tuner#2: To by bylo moc jednoduché
15:19:45
19.05.2010
m8rinek
-> havlik: jo takhle, bral jsem to tak, že tvrdíš, že všechny 120 jsou stejný, omezíme li se na stejný období tak je to motor stejnej ;).
15:19:33
19.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.05.10 15:11:52: Mazec, nějak jsem žil v tom, že tam máš 130tku a hotovo 9
15:18:20
19.05.2010
havlik
-> petr s: no právě že nejni3
15:16:40
19.05.2010
petr s
-> havlik: Tam je nějaký rozdíl?
15:15:06
19.05.2010
havlik
-> m8rinek: a porovnával si někdy blok z 125 a ze 120 ze stejnýho roku?:)
15:14:34
19.05.2010
m8rinek
Eidy 19.05.10 15:11:52 napsal:

→ matoo: Tak něco mezi. Vím, že 130 těsnění na tom

nesedí asi o 2mm resp. osy válců jsou o cca 1–1,5 mm mimo oproti

130. ALe taky to není úplně 120 rozteč. Každopádně je tam zakázkový

těsnění podle výkresu na 130 a drží to.




Tak to je slušnej úlet :D, zřejmě páteční směna :D.
15:13:00
19.05.2010
m8rinek
-> matoo: řekl bych, že tak aby bylo co nejvíc zachovaný proudění vody okolo vložek a použita klika z Fa, kvuli jejím bonusovejm vlastnostem oproti 120.



-> havlik: to bych uplně netvrdil, viz žebro, litinový víka, plnoprůtok....



E:písmenko...
upraveno 1x, naposled 19.05.2010 15:14:13
15:12:49
19.05.2010
Eidy
-> havlik: No vlastně jo. To žebro toho podle mě moc nezachrání. Ale tak aspoň pro ten pocit.1
15:11:52
19.05.2010
Eidy
-> matoo: Tak něco mezi. Vím, že 130 těsnění na tom nesedí asi o 2mm resp. osy válců jsou o cca 1-1,5 mm mimo oproti 130. ALe taky to není úplně 120 rozteč. Každopádně je tam zakázkový těsnění podle výkresu na 130 a drží to.
15:09:40
19.05.2010
havlik
no škoda že ten blok je furt stejnej jako 1203
15:09:19
19.05.2010
matoo
-> Eidy: a jak to mas rozvrtane? OO OO alebo OOOO?
15:07:31
19.05.2010
Eidy
-> matoo: Ano, blok je 125 rozvrtanej na Fa vložky a písty jsou 130L.

-> m8rinek: Bo tvrdil, že je to nejtužší blok ze všech včetně 130. Má na sobě výztuhu navíc oproti jinejm blokům. Ovšem už nevěděl, že pozdější 130 měly to žebro taky.
upraveno 1x, naposled 19.05.2010 15:08:00
14:59:31
19.05.2010
m8rinek
-> Eidy: Proč vlasně Schwejk použil blok š125?
Extreme Tyres