Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:10:12
07.10.2009
suri
-> Nwkt: tak to si vela nepomozes nie? Bratislava je trosku (300km) vzdialeena odomna , aj ked to je asi adresa dodavatela internetu
16:08:34
07.10.2009
Nwkt
-> suri: SK, Slovakia

City Bratislava, 02 -

Organization Block of dynamic IPs for broadband customers

ISP Slovak Telecom, a. s.
16:07:44
07.10.2009
suri
-> Nwkt: zase nejaky kktko čo ide cez hydemiass alebo pdoobné proxy , u mna ti ukáže čo?
16:05:40
07.10.2009
Nwkt
-> suri: Mail italskej, ip velká británie a je to slovák
16:04:32
07.10.2009
suri
-> Nwkt: aha a nevieš kto to je? zase nejaký 12 ročný?
16:03:29
07.10.2009
Nwkt
-> suri: Zatim nic, ale muj skromnej odhad je že brzo urobí
16:01:41
07.10.2009
suri
-> Nwkt: a čo urobil?
15:52:01
07.10.2009
Nwkt
-> Eidy: A mě bys povozil jako spolujezdce? 1
15:51:23
07.10.2009
Nwkt
-> suri: Aspirant na ban
15:31:20
07.10.2009
suri
-> petr s: kdo je to ten gaga?
15:09:34
07.10.2009
Eidy
-> qaqa: Měl bys opravit mámino auto cos tuhle nabořil. A s čímpak přijede tvůj brácha?
14:35:49
07.10.2009
qaqa
-> petr s: nemam dnes som nebol v skole bol som u zubara :) a potom idem robit na aute Bracho pojde jazdit na okruh tak mu idem pomahat :) mozno Vam nieco nafotim
13:14:27
07.10.2009
Luky
-> Eidy: No o šnekovi jsem čet, ale kdy by to cca tak mělo být? Taky bych se tam chtěl povozit, jen tak nějak nevim s čim... Leda bych si zaplatil Ring taxi 88
12:39:34
07.10.2009
petr s
-> qaqa: Máš hotové úkoly do školy ?
12:26:59
07.10.2009
qaqa
-> Eidy: si na mna zlyy asi sem prestanem chodit ;)
12:08:55
07.10.2009
Eidy
-> Nwkt: To jo no.

-> qaqa: Jak jsem řekl. Na spolujezdcově sedačce ano, za volantem nikdy. Jasný?!

-> Luky.: Až se šnekem = snad se toho dožiju 40
11:57:04
07.10.2009
Luky
-> qaqa: To ale neni jako šlapka na tvém BMX 1

-> Eidy: Nu jak myslíš, snad to nebude tak zlý. Kdy plánuješ ten ´Ring?
11:47:42
07.10.2009
qaqa
-> Eidy: aleeeee ani ked poprosim?
11:44:25
07.10.2009
Nwkt
-> Luky.: Mazec jak tam vypadne z toho brouka 9
11:41:33
07.10.2009
Eidy
-> Luky.: Suprový video. To mají z toho, že jezdí na klobásách 1

A ze zlomení strach fakticky nemám. To je tak silnej materiál, že vydrží mnohem víc. Myslím, že svar noha pedálu-trubka je mnohem namáhanější. Nebo třeba ten čep, na kterém je navlečený tlačný čep do válce.
Extreme Tyres