skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
Aby se přece něco dělo,tak jsem asi dodělal chlívek na divoké koně :-D aa vyzvednul na úřadě stavební povolení...
-> kraska98: přijed i bez detailů :-D na detaily nehrajem :-D to jen někteří si myslý že když mám uhnulej kus lemu že to něčemu vadí 

-> Tomaso435:
Cca 250km no, ale o to nejde. Škodovka ještě není dokončená, ale chybí už jen detaily. Být to tak o 3 týdny později tak jedu.
Jinak je pravda, že u mě škodovka ještě plnou neviděla. Pokaždé beru za ty 2 stovky. A až se rozsvítí kontrolka rezervy, tak ještě tak 20km pojezdím a jeduna benzinku 



-> kraska98: ty vole s frydku pistku to máš kolik 250 ? :-D vezmeš za 200 benzín a............ za 80km vezmeš znova....

-> Tomaso435: Asi ne. A to jsem si myslel, že to letos konečně výjde. Plánuju tam jet už pár let. 

-> kraska98:
jedeš pf? :-D


-> Tomaso435: Tak to až někdy na sraze potkáš moje auto, tak se mu vyhni obloukem. 

-> kraska98: rači vzhledově plečku ale technikdy top auto než olakovaný "cosi pod plastizolem tlumexem v dutinách atd" :-D
-> Tomaso435: To zase ne. Lak dokáže i z naprosté plečky udělat na pohled hezké auto. :D Ovšem lak se musí dělat jen tehdy, je-li to nutné
lak je jedna z nejzbytečnějších investic :-D
Díky všem za názor...tak nějak se todomluvíme shoduje s tím, co jsem si myslel.
Jinak pod tím snad nekvete...nezná moc zimu a celou dobu je garazovana :-)
Jinak pod tím snad nekvete...nezná moc zimu a celou dobu je garazovana :-)
-> T: hele ja bych s tim lakem nespechal, pokud neni nutny, jako ze akutne, vymenit plecharinu, rozlestit a mas karu jak vino bez prace. Vsak vis jak to je, jednou do toho dloubnes :-D jinak za me dvacku, pokud o ni ni nemas mokry sny...
A tlumex zalezi na provedeni, na zeleny to pod tim kvete
A tlumex zalezi na provedeni, na zeleny to pod tim kvete
-> T: dal bych mu 30 podle me + - dobra současná tržní cena...ale tak treba ti to nechá za deset a bude jestě spokojenej no:)
-> T: Já bych viděl adekvátní cenu kolem 15tisíc. Ale třeba na takovém bazoši by podle mě zmizla i za 30. Záleží, jak moc chceš být na dědu štědrý. Jinak, nevím co je to dneska za modu dávat hned všechno do laku ať je to tip top. Jestli je jak říkáš bez koroze tak nechat v patině. 

nemám moc představu, tak bych se rád zeptal tady....dostal jsem nabídku na oužu....kosmetické vady má, ale karoserie je v pořádku a bez kapky hniloby....podvozek natíraný tlumexem, garážovaná,krásný chrom nárazníky....dát jí lak, bude jak nová....je to 90-ti letý děda a nechci ho oškubat,ale zase ne přeplácet a nemám tušení co to má za reálnou hodnotu. fotku mám nic neříkající....
-> T: Však jak píšu - to se stane.člověk se učí. existuje i prodloužení se startovacím tlačítkem pro práci v jednom, obecně nejlíp se to dělá (jakožto i jiné činnosti) ve dvou



-> MVM: měl jsem půjčeno od kamaráda a nikdo po ruce, takže jsem to dal na závit a točil si sám, takže jsem přišel až k výsledku a ni neslyšel......ikdyž by mi to stejně nedošlo :-D pracoval jsem s tím poprvé vlastně



-> T: Z toho si nic nedělej, těch možností utěsnění těchto tlakoměrů vůči závitu svíčky je několik. Já mám zapisovací kompresiometr Hazet v práci a to má takový systém automatickýho dotěsnění pomocí gumových válečků (že bych někoho zabil). Pak může být klasickej ruční na gumovej kužílek. No a nejpřesnější je sice zdlouhavej - ale prostě závit v rozměru svíčky..
Jen mě teda udivilo - že když jsi naměřil poprvé málo - že jsi nezjišťoval jestli ti to někde (u závitu svíčky) neutíká. Ono to pšouká dost zřetelně po pravdě
Jen mě teda udivilo - že když jsi naměřil poprvé málo - že jsi nezjišťoval jestli ti to někde (u závitu svíčky) neutíká. Ono to pšouká dost zřetelně po pravdě

-> Luky 30.05.18 19:50:45: koho by to napadlo :-\
-> Antony - zrušená registrace 30.05.18 20:00:39: no jéje :-D
-> MVM 30.05.18 19:56:02: , -> vhml 30.05.18 20:09:24: dobře no, do motorů se asi zase dlouho šťourat nebudu,když tomu nerozumím

-> Antony - zrušená registrace 30.05.18 20:00:39: no jéje :-D
-> MVM 30.05.18 19:56:02: , -> vhml 30.05.18 20:09:24: dobře no, do motorů se asi zase dlouho šťourat nebudu,když tomu nerozumím

