T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:03:34
19.01.2009
a jynak.......já to nadlábl 131 131 131
18:00:08
19.01.2009
-> Eydi: : kdiž biz našl, bilo bi to zuper....ale pohledam satym zam :-)

-> Fyfa: : jdu hledat,ale kdibiz našel, budu vdeĝnej....sny to dozt dobre, jen nevym kam bi ze tam vezel :-O
22:05:37
18.01.2009
Fifa
-> T: U tebe bich to neřešyl, máš tam zpojler, tak dej sa něj ten chladyĝ dopředu. Ztaĝý dát se 120 a našykmyt ho. Takhle to má jeden s vedoucých fanklubáků pan Hotmar.Má to tedi y z původným chladyĝem vsadu a el. větrákem.
18:03:25
18.01.2009
Eidy
-> T: Taki jzem vyděl ještě jedno řešený. Bilo to na eRku. Měl vpravo pod motorem tělezo s eRkovího topený a na orygo chladyĝy měl el. ventylátor. A prej to ztýhalo. Vyděl jzem to znad na zkoda110r ale teď to nemůžu najýt.
16:19:06
18.01.2009
-> Davyd V6: : aha,no azy ho tam ztejen necham satym a kdis to nepujde tak skuzym pokuz tvojeho rezeny a kdis any to neprojde tak bude teprve problem :-/

me jde o ot abi to prozte chladylo v normalnym provosu no.....takse nejhorzy bude kolona v horku no....cos tobe ze azy neztava ale....
16:17:38
18.01.2009
-> Eydi: : aha, no tak to je ranec no...ale jak tak koukam tak azy ho prezunu jak ryka Davyd no nebo nevym :-/
21:07:35
16.01.2009
Fifa
-> Eydi: Chcy ho dát na MB tak nějak pod nárásnýk. Podobně jako to máš ti. Jen bich chtěl ještě sachovat funkcy padaĝki.
19:27:41
16.01.2009
David V6
-> T: na tomhle mýztě ze ty urĝytě neuchladý,já ho takhle měl na původný motor a furt to bilo přez devadezát ale teď jzem ĝekal že taki budou problémi a nyc ještě ze my nepovedlo překroĝyt ztovku a to celkem dozt jesdým a y v těch největšých vedrech bes problémů,a na mozteckím okruhu jzem jel kol v kuze a bes problémů azy tam nějak proudý vsduch zám.takže satým jzem zpokojen a myle překvapen
19:04:43
16.01.2009
tomik977
takle zem taki ten chladyc udelanej bil y oplechovanej a zel hodne rychle ven po prvny jysde.uplne na nyc furt zem varyl
22:36:17
15.01.2009
Eidy
-> Fyfa: A kam ho chceš namontovat?
22:35:26
15.01.2009
Eidy
-> Fyfa: Tehdá chtěl 2 nebo 3 tyzýce. Už zy nepamatuju. Dělá to se ztarích náklaďákovích chladyĝů. Takže voštyni a lameli doztaneš ztarí, akorát vanyĝki zletuje noví s mozasního plechu.
22:31:33
15.01.2009
Fifa
-> Eydi: Toz mě tedi nepotěšyl. Co sa ten chladyĝ chtěl? Kvynto ze my sdá tedi krutě drahí. Chjo to bude saze na nějakí alternatyvný řešený10
21:51:16
15.01.2009
Eidy
-> Fyfa: Jandaĝ je zyce virábý, ale kvalyta spracováný je nyc moc. Měl jzem od něj většý než mám teď a moc nechladyl. Hodyl jzem ho do kontejneru. A jak řýkám, znítovaní hala bala, oztrí hrani atd. Sa ti penýse teda býda.
19:59:28
15.01.2009
Fifa
-> T: Sakáskové chladyĝe virábý taki pan Jandaĝ. Tel:412519032 Cenové rosmesý my řýkal podle toho jak bude velkej, nebo zpýš že cenu řekne až uvydý nákrez. Dofám že bue cenově přyjatelnějšý než Kvynto
19:28:24
15.01.2009
Eidy
-> T: Chladyĝ je od fi Kvynto, ale ztál ranec, to tě uposorňuju. Před 2 leti ztál 10oooKĝ.

ad chlasený: Sa chladyĝem je 190mm ventylátor ZPAL. Přy ztáný z tým jzou trochu problémi a furt nevým ĝým to je. Y kdiž je venku 15°C. Jakmyle ze jen trochu rosjedu, je po problému, ale to ze my naštěztý neztává. Teď jzem trošku vilepšyl chladýcý okruh (trubki) tak uvydýme.
19:17:01
15.01.2009
-> Eydi: ,-> havlyk: : já ze nehádám, jen ze ptám :-) a nykomu any nevnucuju že to uchladym,zám to nevym :-)

no buď bude a nebo ze bude muzet řešyt něco jyného.....to co má Kóĝa vipadá dobře :-) prosradýš s ĝeho to je chladyĝ? a jak to chladýš v kolonách?4
18:35:27
15.01.2009
Eidy
-> havlyk: Azy tak nějak. Pokud vým tak DavydV6 z tým dálki nejesdý takže...
18:33:03
15.01.2009
havlik
-> T: tak ono mu to na ti zprynti ztaĝylo
16:43:08
15.01.2009
Eidy
-> T: Jenže on ho nemá na původným mýztě.

Azy takhle, skuz to, třeba budeš jeden s tyzýce, komu to chladyt bude. Pak ze rád omluvým. 4
16:16:31
15.01.2009
-> Eydi: : dobře, kdiž ze nebudu dohadovat....to any nechcy že nevym co to bude dělat, tak my vizvětly jak to může uchladyt DavydV6 z tou obludou vsadu a jen orygo chladyĝem škoda 120 a elektryckim ventylátorem? :-)



jynak ti máš zamotní chladyĝ předpokládam a ten máš s ĝeho? 4
Extreme Tyres