-> jerrom: 15W-40 nic nereší. 15W znamená tekutost za studena, při ohrátém oleji je tento údaj bezpředmětný. To spíš dát 50 nebo tak něco.
Já jezdím 10W-40 a jsem spokojenej.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
15:19:55
11.06.2009
11.06.2009

Eidy
15:14:42
11.06.2009
11.06.2009

jerrom
-> aceboss: prodává je pan Svoboda, drážku mají, ale prodává i gumu bez drážky. kontakt najdeš na kontakty.skoda110r.cz
-> T: polosyntetiku jestli myslíš 10W40 bych nedával, pro tyhle motory není nejlepší, sám mám motor komplet po GO, ale když se olej ohřeje, tak to málo maže, budu dávat zpátky 15W40
-> T: polosyntetiku jestli myslíš 10W40 bych nedával, pro tyhle motory není nejlepší, sám mám motor komplet po GO, ale když se olej ohřeje, tak to málo maže, budu dávat zpátky 15W40
14:58:30
11.06.2009
11.06.2009

T
-> aceboss: : vypraná v perwollu :-D no co jde to čistim a leštim do stavu 1A


22:00:56
10.06.2009
10.06.2009

aceboss
-> T: Aha já myslel že je nová
-> jerrom: Dnes by jsi nevěděl kde gumy sehnat?Podmínkou je že musí mít drážku pro ozdovný hliníkoví rámeček.

-> jerrom: Dnes by jsi nevěděl kde gumy sehnat?Podmínkou je že musí mít drážku pro ozdovný hliníkoví rámeček.
21:50:32
10.06.2009
10.06.2009

T
rozebrat.vyčistit,gufera a těsnění nová,spojka + lamela nová a už 190mm,hlava vyčištěná,srovnaná,nové ventily,olej polosyntetika + přísada ještě,.....jinak je to 130 a ta uz snad vydrží pár let.....
21:46:33
10.06.2009
10.06.2009

T
tak jeste ke vsemu mam ted praci i jinde takze nic moc...jen se poskldal ten motor no...nebo spis sklada....
10:21:12
10.06.2009
10.06.2009

T
-> jerrom: : nojo a ještě přední...to josu dardy :-( no ja mel dve a jedna byla hezka tak sjem ji dal,horsi to bude na predek no...uvidime,ale taky mam na vyber :-)
09:32:16
10.06.2009
10.06.2009

jerrom
-> T: sehnat gumy do oken lze...ale cena byla 650 za kus před 2 lety...takže dnes asi už zase víc.
09:24:17
10.06.2009
10.06.2009

T
-> aceboss: : kde bych ji sehnal clovece :-D
jinak tapecy šije máma a ja je instaluju s přítulkyní
jinak tapecy šije máma a ja je instaluju s přítulkyní

09:03:24
10.06.2009
10.06.2009

aceboss
-> T: Koukám že se činíš.Jen by mě zajimalo ta guma na zadním okně je nová?A kdo Ti dělal ty tapeci? vypadaj pěkně

22:33:38
09.06.2009
09.06.2009

T
sliboval jsme že budou fotky ale nestíhám :-( moc si to přeju konečně projet takže po práci hned na auto a teď jsem přišel z garáže jako každý den...jak to jen půjde tak něco nafotím ale teď už hají :-( :-)
14:04:36
05.06.2009
05.06.2009

T
-> Rabbit: : no ono to má se 120 skoro všechno kromě kastle :-D
-> jerrom: : vím :-( ale tyhle tam byly a nemam original no :-(
-> jerrom: : vím :-( ale tyhle tam byly a nemam original no :-(
08:24:26
05.06.2009
05.06.2009

jerrom
-> T: pěkně pokračuješ, jen víš, že máš krytky přepínačů na prostředním panelu ze 120ky?
00:22:55
05.06.2009
05.06.2009

Rabbit
Jejda, já myslel, že radim s elektrikou na 120ku
. No snad tam neneni moc rozdílů. Jinak to vypadá pěkně. Těšim se až to někde uvidim na živo.
. No snad tam neneni moc rozdílů. Jinak to vypadá pěkně. Těšim se až to někde uvidim na živo.22:00:57
04.06.2009
04.06.2009

T
no a tady vaše oblíbený téma :-D :-)
vypínače jsou jen nastrčený...ale budíky a kontrolky komplet hotovo....
vypínače jsou jen nastrčený...ale budíky a kontrolky komplet hotovo....
21:57:54
04.06.2009
04.06.2009

T
a v tomhle má prsty Milan jak mě pořád pošťuchuje až jsem se nechal překecat :-D
21:55:12
04.06.2009
04.06.2009

T
tak dnesek něco málo....
14:36:17
04.06.2009
04.06.2009

T
-> petřík: : neni čas :_( jsem do večera v haráži a pak už jdu spát když tam jsi večer no :-D
jedině pokecáme tady :-)
jinak teda tu 100-nechci no...nevadi? :-(
jedině pokecáme tady :-)
jinak teda tu 100-nechci no...nevadi? :-(
21:03:29
02.06.2009
02.06.2009

milanrejpid
Tome ty budeš čumět co jsem dnes ohledem motoru 130 zařídil.......


16:42:40
02.06.2009
02.06.2009

petřík
-> T: jj koukám na to :) odchyť mě někdy na icq povíš mi víc
T/Éro

