skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
12:09:32
31.05.2010
31.05.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak je možné že se to seklo a pak povolilo, to se mě taky stalo, nerozebral jsem to jel pak jinam a bylo to OK. Do Blatný nakonec asi pojedu, má tam bejt Bohouš s RH na sprintech, tak se asi pojedu podíat, tak můžem zaject někam tam.
11:43:35
31.05.2010
31.05.2010

T
-> Tuner#2: : no kupodivu v pohodě
než jsem jel,tak jsem s tim jen trošku zacloumal a po cestě zpět na to koukal tak 5x určitě a v pohodě,tak nevím , kde byla chyba
jinak dobrý,jen škoda, že jsme museli jet tak brzo...žena šla do práce no....ale každopádně jsem rád, že jsem jel a udělal si premiéru tady ,než v Blatný 
a co mi řekneš na auto,když už jsi ho viděl na živo?
jinak tvoje super, jen bych se rád svezl, když by to bylo možný 
než jsem jel,tak jsem s tim jen trošku zacloumal a po cestě zpět na to koukal tak 5x určitě a v pohodě,tak nevím , kde byla chyba
jinak dobrý,jen škoda, že jsme museli jet tak brzo...žena šla do práce no....ale každopádně jsem rád, že jsem jel a udělal si premiéru tady ,než v Blatný 
a co mi řekneš na auto,když už jsi ho viděl na živo?
jinak tvoje super, jen bych se rád svezl, když by to bylo možný 
11:33:52
31.05.2010
31.05.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak jak jsi dojel? Buben to vydržel?
15:49:07
27.05.2010
27.05.2010

T
-> Eidy: : snad jo
na odměne se domluvíme
necham to tak,že ti to pošlu až budeš něco dělat,abych ti poslal třeba větší kus, abys to měl prostě v celku kdyžtak...stačí napsat 
-> minno: : tak já teprve po 3,ale pořád ta jedna strana,tak snad už naposledy...tahle strana

na odměne se domluvíme
necham to tak,že ti to pošlu až budeš něco dělat,abych ti poslal třeba větší kus, abys to měl prostě v celku kdyžtak...stačí napsat 
-> minno: : tak já teprve po 3,ale pořád ta jedna strana,tak snad už naposledy...tahle strana

13:05:47
27.05.2010
27.05.2010

minno
-> kubo980: no veď práve o to ide, mne uz tých 5 či 6x rozoberaná kyvka za posledného 1,5 roku úplne stačilo 

12:50:16
27.05.2010
27.05.2010

kubo980
-> minno: pohlad sa da zniesť
horšie je ked to treba robiť 
horšie je ked to treba robiť 
08:23:27
27.05.2010
27.05.2010

minno
-> T: nerád vidím pohľad opravy kyvky, dúfam, že ja to robiť už nebudem musieť aspoň najbližšísh 5 rokov :)
00:20:36
27.05.2010
27.05.2010

Eidy
-> T: Hlavně když poslouží. 

18:50:47
26.05.2010
26.05.2010

T
ale,já jsem prase,takže to takhle vypadá v průběhu 
ale už je zase na kolech....

ale už je zase na kolech....
18:49:14
26.05.2010
26.05.2010

T
tak to pěkně začlo.....
18:48:21
26.05.2010
26.05.2010

T
tak pro klid duše jsem vyndal tu nabodoovanou polosu a dal jinou...ještě jednou díky Eidy 

18:45:24
26.05.2010
26.05.2010

T
-> m8rinek: : pak je všechno v pořádku
váha i funkce
váha i funkce
17:48:02
26.05.2010
26.05.2010

m8rinek
-> T: lízátko svoji funkci jistě má, aneb čim míň vzduchu pod autem, tim líp...
11:01:00
26.05.2010
26.05.2010

T
-> m8rinek: . no nějaký gram to ušetří,ale kdyby mi šlo o váhu, tak tam nedávam žádný lízo 

22:09:40
25.05.2010
25.05.2010

m8rinek
-> havlik: si rikam, ze by to bylo nejak malo :D
21:18:35
25.05.2010
25.05.2010

havlik
-> m8rinek: ses posunutej o desetinou čárku
21:16:52
25.05.2010
25.05.2010

m8rinek
-> T: to má origo lízo jen 100g? :oO Jinak úspora skoro jak když vyměníš starter :D.
19:16:00
25.05.2010
25.05.2010

T
a tohle je to s těma dírama...je asi o4 cm delší
19:14:48
25.05.2010
25.05.2010

T
to ,co sjem dělal já.....
T/Éro

