-> T: vymyslas vymyslene, da sa pouzit aj to, ale vacsinou sa do povodneho obalu kurenia dava teleso z fava+ ventil
www.skoda110r.cz/article.
php?id=1177
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:20:44
20.08.2010
20.08.2010

afro100
20:06:42
20.08.2010
20.08.2010

T
tak už sjem to bohužel nestihl a zítra vyrážím s původnim chlazenim do Plzně,ale podle toho jak přijedu, tak mam zatím nápad tento.....tělíško z topení 120 místo původního topení erkovýho použít jako pomocný chladič paralelně k chladiči půvopdnímu.....názory?
17:52:40
15.08.2010
15.08.2010

T
-> Karlos (WIO46): : to neva 

14:40:09
13.08.2010
13.08.2010

Karlos (WIO46)
-> T: Jo... tak teď Tě nechápu už vůbec.

14:36:51
13.08.2010
13.08.2010

T
-> jarda.u1: : jojo
-> Karlos (WIO46): : myslim, ty co jsem původně koupil a pak vyměnil, ne originál výrobu....to netuším :-)

-> Karlos (WIO46): : myslim, ty co jsem původně koupil a pak vyměnil, ne originál výrobu....to netuším :-)
19:10:02
12.08.2010
12.08.2010

Karlos (WIO46)
-> T: Zajímavé.
18:57:07
12.08.2010
12.08.2010

jarda.u1
-> T: to je na odpojovac bakterie?
18:46:32
12.08.2010
12.08.2010

T
-> Karlos (WIO46): : no první byl kónus a ten byl na prd...tyhle už mají kulovou, tak jako matky,co jsem z toho sundal...
18:45:41
12.08.2010
12.08.2010

T
a tady ta červená věc....zbytek je v autě 

18:30:43
12.08.2010
12.08.2010

Karlos (WIO46)
-> T: Nejsou to ty druhovýrobní, co maj spíš kulovou, než kónusovou dosedací plochu?

18:28:50
12.08.2010
12.08.2010

T
a přidal jsem v garáži další plakáty 

18:26:38
12.08.2010
12.08.2010

T
futrál na volant, když pracuju se špinavýma rukama 

18:22:32
12.08.2010
12.08.2010

T
tak včerejší návštěva ve speedpru
nové matičky

nové matičky

16:45:07
09.08.2010
09.08.2010

T
jinak teda jsem ještě nepřišel na to,co tam může hučet na zadní nápravě
co by to mohlo být, když už? ložisko je jedna věc...co dál? a děje se to při pravotočivé ostřejší zatáčce na levém zadním kole.....

16:33:53
09.08.2010
09.08.2010

T
-> Eidy: : no to jsou včechno věci, jako to lízátko, co bych i vyráběl a něco na tom trhnul...ale zase se mi nechce,když jsem první, kdo tomá
jinak,ale s tebou by samo nebyl problém....


16:00:50
09.08.2010
09.08.2010

Eidy
-> T: Na vrakárně bude předloh habaděj
Jsem první v pořadí až začneš vyrábět 


15:10:50
09.08.2010
09.08.2010

T
-> afro100: . no pohybuju, jen tak doma
ale konkrétně tenhle případ s tou feldou jsem dělal taky no...
-> Eidy: : jste mě tady postupně donutili prozdradit můj zatím takovej "carbon sen"
chystam se na to už dlouho,ale nemam zatím ani předlohu na kopyto,ani materiál na kopyto :_(

-> Eidy: : jste mě tady postupně donutili prozdradit můj zatím takovej "carbon sen"



chystam se na to už dlouho,ale nemam zatím ani předlohu na kopyto,ani materiál na kopyto :_(
13:55:11
09.08.2010
09.08.2010

Eidy
-> T: No a přetáhnout plechový karbonem a vyleštit?
Ačkoliv on ani ten plechovej není bůhví co. Ale samotný karbonový bych teda bral. To jako jo.
Ačkoliv on ani ten plechovej není bůhví co. Ale samotný karbonový bych teda bral. To jako jo.

10:39:22
09.08.2010
09.08.2010

afro100
-> T: s vystuhou asi joo, mna to len tak zaujimalo, ked sa "pohybujes v tom carbone" ...
10:24:35
09.08.2010
09.08.2010

T
-> afro100: . no proč ne? buď přidat výztuhu nějakou a nebo jsem třeba dělal na kitovou feldu ochranný kryt nádrže z carbonu,tak asi věděli proč to tak chtějí 
