
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
16:51:58
25.07.2011
25.07.2011

T
-> Eidy: , -> M@rtin: : Eidyho odpověď číslo 2 je správně 

16:30:51
25.07.2011
25.07.2011

Eidy
-> T: máš karbon na zrcátku nebo karbonový zrcátko?
16:19:52
25.07.2011
25.07.2011

M@rtin
-> T: karbon na zpětný zrcátku?
16:18:26
25.07.2011
25.07.2011

T
-> Tuner#2: : a víc neřeknu
vždyť tady už snad je vidět něco uprostřed skla nahoře ne? 


16:16:05
25.07.2011
25.07.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
T 25.07.11 15:51:03 napsal: → Eidy: : a teď? :-PVidím stejný ho*no jako včera 

15:51:03
25.07.2011
25.07.2011

T
-> Eidy: : a teď? :-P
08:04:35
25.07.2011
25.07.2011

T
-> Eidy: :
luxusní nápad
ale vedle...blbá fotka...v plnym to vidět je...dam odpoledne další foto :-)


21:58:21
24.07.2011
24.07.2011

Eidy
-> T: No, nejsem jistej, že by něco se střešákem? Karbon místo skla?
19:29:50
24.07.2011
24.07.2011

T
no a jelikož jsem si nechtěl nějak natahovat ruce....tak jsem radši "poladil" ručku 

19:26:16
24.07.2011
24.07.2011

T
tak kdo najde něco nového?
jinak nejsem úplně spokojenej, takže to asi budu muset předělat..uvidíme


jinak nejsem úplně spokojenej, takže to asi budu muset předělat..uvidíme


16:51:19
13.07.2011
13.07.2011

T
tak jsem to projel a netušil jsem jak to auto jede
a taková kravina
já vůl 500 krásných km a s takovou kravinou a jen se trápil,proč to nejede
jen jsem zvědav jakto teď bude zase s chlazenim






10:45:32
13.07.2011
13.07.2011

T
-> Eidy: : no, pošahanej plynovej pedál
dneksa to projedu,když to půjde...uvidíme....

23:04:17
12.07.2011
12.07.2011

Eidy
-> T: No tak vidíš 

18:22:44
12.07.2011
12.07.2011

T
tak dneska jsem to všechno prošel a problém číslo 3 je asi vyřešen....zítra zjistím,ale mohlo by to být ono...proč se divit, že to nejede,když mam klapku otevřenou napůl že
a problém číslo 4 vyřešen sám...nikde žádná vůle, tak nevim

a problém číslo 4 vyřešen sám...nikde žádná vůle, tak nevim

21:25:34
11.07.2011
11.07.2011

T
-> afro100: : já to věděl
nojo ale kdo to seřídí 


20:28:50
11.07.2011
11.07.2011

afro100
-> T: tak to mas rozladene ...
20:22:32
11.07.2011
11.07.2011

T
-> afro100: : ale v Mostě mi to docela jelo, teda na rozdíl od současnýho stavu....
maximálka na cílovce 120km/h je momentálně nemyslitelná mi přijde :-(
-> Bucin: : no půl jedný je asi málo...ale jinak jel...
děkuji 

-> Bucin: : no půl jedný je asi málo...ale jinak jel...


19:55:57
11.07.2011
11.07.2011

Bucin
-> T: nejels takhle náhodou kolem pul jedny přez Jindřichův Hradec ? viděl jsem tě na kruháči u lidlu. pěkně se ti to plazilo po zemi 

18:21:21
11.07.2011
11.07.2011

afro100
-> T: je mozne ze ten tvoj motor je mrtvola ... kamarat kupil rapida s motorom z fava, kt. koncil na 4,5 tis. ot a dalej proste nic ...
18:02:47
11.07.2011
11.07.2011

T
tak jsem zpět
pátek vyrážení směr Znojmo a dneska příjezd...celkem najeto cca 480 km a mam pár poznámek :
1) jediný defekt byla špatná pojistka číslo 2 ( již po několikáté...nevím kde může být chyba :-( )
2) chlazení super, sice si hlídám kopce, že necham kvalt a trošku si to občas ochladim,ale jinak super :-) jen jsem tak 2dcl dolejval před cestou zpět...
3) jen ten motor :-( jedu si celou cestu krásně 90, ale jak se dostanu nad 3,5t. ot., tak jsem bez výkonu,ale úlně.....to je to tak špatný se sériovym motorem,nebo je možnost, že jsou rezervy v nastavení? :-/
4) jo a tak po 300 km mi přišlo, že se mi šoupnul opěrný krožek ložiska na levém zadním kole,ale po dalších dvou kontrolách mi to přošlo OK, tak nevim :-D
no a přidávám pár fotek....

pátek vyrážení směr Znojmo a dneska příjezd...celkem najeto cca 480 km a mam pár poznámek :
1) jediný defekt byla špatná pojistka číslo 2 ( již po několikáté...nevím kde může být chyba :-( )
2) chlazení super, sice si hlídám kopce, že necham kvalt a trošku si to občas ochladim,ale jinak super :-) jen jsem tak 2dcl dolejval před cestou zpět...
3) jen ten motor :-( jedu si celou cestu krásně 90, ale jak se dostanu nad 3,5t. ot., tak jsem bez výkonu,ale úlně.....to je to tak špatný se sériovym motorem,nebo je možnost, že jsou rezervy v nastavení? :-/
4) jo a tak po 300 km mi přišlo, že se mi šoupnul opěrný krožek ložiska na levém zadním kole,ale po dalších dvou kontrolách mi to přošlo OK, tak nevim :-D
no a přidávám pár fotek....