skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:05:20
13.11.2012
13.11.2012

vhml
-> T: sedíš podivně nízko s volantem podivně vysoko...
19:59:08
13.11.2012
13.11.2012

T
a rovnou při cestě vzal pár snad posledních věcí na molčanovku, kromě převodovky zatím no....
19:57:20
13.11.2012
13.11.2012

T
no a když jsem včera nasadil sedačky, tak jsem je nějak dneska nestihl přehodit, takže zkouška a pro mě OK, jen by to asi chtělo sundavací volant a to bych ho ještě chtěl blíž



19:51:37
13.11.2012
13.11.2012

T
tak pro letošek asi poslední projížďka...
14:01:59
13.11.2012
13.11.2012

T
-> misoPD: : dík
-> Eidy: : to ještě ne,ale snad bude
každolu chvilku přemýšlím jak budou vlastně nakonec vypadat


-> Eidy: : to ještě ne,ale snad bude



10:00:53
13.11.2012
13.11.2012

Eidy
-> T: pecka!
18:53:39
12.11.2012
12.11.2012

misoPD
fakt pekna práca .... klobuk dole T držim peste 

18:43:35
12.11.2012
12.11.2012

T
ať na ně sahám jak sahám, tak pořád je jak jedna, tak druhá sedačka lepší, jak ty před tím a než originál, ještě předělat uchycení, že mi přijde to originál, že pruží víc než laminát
jo a v neděli jsem si přivezl přípravek na molčanovku a díky patří wenovi


jo a v neděli jsem si přivezl přípravek na molčanovku a díky patří wenovi

18:38:35
12.11.2012
12.11.2012

T
špionážní foto alespoň malého pokroku...
13:13:58
27.10.2012
27.10.2012

T
-> ZdenoR: : tak dobrý 

23:53:17
26.10.2012
26.10.2012

ZdenoR
-> T: Já třeba jezdim plastové pásky.
22:24:01
25.10.2012
25.10.2012

m8rinek
-> T: např skoda110r.eu/140rr/zari10
0004.JPG
22:23:31
25.10.2012
25.10.2012

T
-> m8rinek: : dobře no, pozeptám se po nich někde



22:22:25
25.10.2012
25.10.2012

m8rinek
-> T: protože jsou humpolácký, na poloosu patří jen pásek...
22:20:40
25.10.2012
25.10.2012

T
-> Eidy: : v pohodě
jen proč bys sis je tam nedal Ty ? 


22:19:52
25.10.2012
25.10.2012

Eidy
-> T: Ony samozřejmě fungovat budou dobře. Já bych si je tam nedal, ale já nejsem ty. V pohodě.

22:11:17
25.10.2012
25.10.2012

T
-> Eidy: : ani nevim, jen vim, že jsem je sehnal v prvnim krámu a četl, že s nima jezdil třeba Majkl a nedočetl jsem se o nějakym problému....

22:09:36
25.10.2012
25.10.2012

Eidy
-> T: Dobrý, ale když máš zámky těch objímek takhle, tak bude poloosa nevyvážená
. Ehmm, proč jsi nechtěl poloosní objímky?

22:08:24
25.10.2012
25.10.2012

T
jo a zastavil se kamarád s něčím, to by snad mohlo být 

22:07:12
25.10.2012
25.10.2012

T
tak konečně jsme dobojoval s jednou stranou, jen druhá jsem zjistil, že není co bych chtěl,takže znova hledat jinou poloosu 
