skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
16:29:37
31.03.2016
31.03.2016

vhml
-> T 31.03.16 16:03:00: to jsi z celkem bohatýho kraje :-)
16:03:00
31.03.2016
31.03.2016

T
ještě jedna taková......má někdo zkušenost s telemetrií ? 

16:02:31
31.03.2016
31.03.2016

T
-> U-Geen: máme to v ruce 

21:41:09
30.03.2016
30.03.2016

U-Geen
-> T: taky mi to vychazelo na 110Nm pri dotahovani rukou "jako dycky"... takze asi rucni standard :)
21:39:46
30.03.2016
30.03.2016

T
já dostal dneska do ruky momenťák a naměřil, že jsem to dotahnul na cca 110, tak se ptám jak mám šikovnou ruku a jestli ho potřebuju...a jak to tu čtu tak asi moc ne



20:27:17
30.03.2016
30.03.2016

U-Geen
-> T: u Subaru 120Nm (matky) :) a pak si vyber
20:18:49
30.03.2016
30.03.2016

Milan 136
-> T: felda s 12kama šroubama měla 100, současně všechno se 14kama 120, sup3 140Nm.
Když ale podle mě utáhneš matku a šroub 100, tak oboje bude dotažený jinak.
Na MB utahuju rukou citem
Když ale podle mě utáhneš matku a šroub 100, tak oboje bude dotažený jinak.
Na MB utahuju rukou citem

20:13:45
30.03.2016
30.03.2016

venni
-> T: záleží na typu disku,ale od 90ti do 110ti Nm nic nezkazíš ;)
20:11:09
30.03.2016
30.03.2016

havlik
-> T: to asi záleží od výrobce, ale VW uvádí u origo kol 100Nm, teda aspon u mého to tak je v příručce
20:06:25
30.03.2016
30.03.2016

T
trapná otázka... na kolik dotahovat dle momenťáku kola ?

16:42:15
30.03.2016
30.03.2016

T
najel jsem asi 20 km a dotahoval jsem to už 2 x ......ještě sundam matky a vyčistim dosedačky a nejraději bych se projel ještě kousek před Mostem.....
21:55:28
29.03.2016
29.03.2016

Eidy
-> T: 

21:53:38
29.03.2016
29.03.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 29.03.16 21:50:54: Už jsem mu to taky psal, taky jsem to kdysi po novém komaxitu odchytnul tak, tak 

21:50:54
29.03.2016
29.03.2016

vhml
Hlavně po vydrolení dotáhnout, na Vltavě nám upadlo kolo na přejezdu na první RZ 

21:38:06
29.03.2016
29.03.2016

T
Prvních pár km za náma a vše se tváří ok a podvál domluvený. Takže jestli se něco nepodělá, tak v sobotu vyrážím 

20:21:17
26.03.2016
26.03.2016

Eidy
-> T: To se vydrolí. 

20:19:18
26.03.2016
26.03.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 26.03.16 20:13:55: vymackat, dotahovat po par km.
20:13:55
26.03.2016
26.03.2016

T
Tak olej by byl a před tím luxusních asi 5 km na tramvajových barumkách
Přemýšlím jestli obrousit sedla od barvy nebo to nechat vymačkat matkama...

Přemýšlím jestli obrousit sedla od barvy nebo to nechat vymačkat matkama...
20:40:34
25.03.2016
25.03.2016

T
-> Tuner#2: máš ho tam ;-)
-> Antony: to je jasný :-D
-> Antony: to je jasný :-D
19:44:19
25.03.2016
25.03.2016

Antony - zrušená registrace
-> T: vždyť je ještě týden čas 
