T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:27:11
25.12.2017
a ano, mam seriové nárazníky, ne prepreg... šrouby na nárazník přijdou jiné
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.12.2017 20:27:11
20:25:47
25.12.2017
-> MVM: snad to trošku zrůžoví 40
20:08:09
25.12.2017
MVM
-> T: Jo hezky se to chladnutí plánuje - ale jak je rudo před očima .. 5
20:06:31
25.12.2017
-> MVM: já nikdy nezávodil a tyhle trackday budu doufám navštěvovat i nadále, jen potřebuju trošku ochladit hlavu 5
19:39:37
25.12.2017
MVM
-> T: Tak je mi jasný že jsi to v první řadě chtěl zprovoznit. Na motor je čas. A mi šlo o ten další přístup-jestli prostě už na "závodění" kašleš když víš kolik to dá práce dostat to do stavu ,, A nebo to prostě neřešíš a zase dotoho půjdeš. Jako neřešil bych kdybych rozbil třeba Fabii,tu vim že vždycky seženu nějak - ale díly na Rko .. shánět několikrát po sobě je asi na mašli. Nebo?
19:32:07
25.12.2017
-> MVM: bohužel ano, měl být jiný, ale přišla nehoda a na motor nezbyl čas a peníz...to se ještě uvidí jak mi to půjde, kromě toho letiště jsem v tom po nehodě nejel 8



-> ZdrubT: s mojema kilometrama je to OK, ale rám by byl super 4
10:17:06
25.12.2017
ZdrubT
-> T: Rám ani ne, dle mého neni třeba na to naše ježdění. Je to problem na silnici a velká zátěž.
10:13:03
25.12.2017
MVM
-> T: Agregát zůstává? Jinak pěkná práce,máš toho hodně za sebou 6 Obdivuju všechny kteří se po nehodě pustí do opravy a nevzdají to. A hlavně potom do toho sednou znova možná s ještě větším nasazenim ..
09:53:36
25.12.2017
-> Lůďa: přivařeno 4



-> Eidy: můžeš se stavit kdykoliv 5 jak to myslíš, jednoduchá ? 40



-> ZdrubT: nebudu říkat, že by se mi nelíbil rám 8
22:29:00
23.12.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Lůďa 23.12.17 22:27:16: Musí být přivařeno 4
22:27:16
23.12.2017
Lůďa
-> T: Čau, jestli se můžu zeptat, tak tu výztuhu uchycení ok pásů jsi pak zespoda přivařil, nebo to máš jen okem pásu prošroubované?
21:24:43
23.12.2017
Eidy
-> T: To je paráda. Elektrika koukám dost jednoduchá, to je dobře. No, těším se, až to uvidím. 4
21:01:42
23.12.2017
ZdrubT
Práce parádní!!! Bude to dost lehké.

Potom jak se za tech pár let ježdění potrhala moje RSa a jak pravovala ouža před převařenim všech spoju, bych bez výztuh takovym eRkem nejezdil.
20:54:52
23.12.2017
-> Mates: to ještě potrvá, ale těším se jak malej 5



-> Tuner#2: normální erko bez blbostí navíc 5
20:03:59
23.12.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Pecka Tome, moc pěkné 4
19:54:20
23.12.2017
havlik
-> T: paráda, to právě vůbec nebylo poznat z fotky že tam něco je přivařené:)
19:51:06
23.12.2017
-> havlik:
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 23.12.2017 19:51:06
19:35:19
23.12.2017
havlik
-> Milan 136: co se týká zbytku těžko soudit, ale asi by to nebylo od věci uplně
19:31:54
23.12.2017
havlik
-> T: pod tim ucehyní pásů
19:12:38
23.12.2017
-> havlik: kde myslíš ?
Extreme Tyres