T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:17:46
21.10.2017
-> Tuner#2: to mě nenapadlo :-( jojo, je to tam ;-)
19:56:55
21.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 21.10.17 19:39:54: Jéé, škoda že jsi nedal vědět... Tchořovice?
19:39:54
21.10.2017
Dneska jsem se byl projet 40 byl tam se mnou Vena z ohvracing, pokud je to špatně, tak přepíšu, ale myslim, že všichni vědí...

To, že motor je jaký je...je jedna věc, ale domluva zněla na průběh a chování ve vsech otáčkách....zadání splněno a já jsem moc spokojený a můžu doporučit :-) bohužel Most nestihnu, ale možná je toto dobře, protože jsem v tomgaráži sedel, po roce a strach tam trosicku je...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.10.2017 19:39:54
16:52:39
20.10.2017
-> Jozka: já měl ještě sedačku venku, takže jsem byl rozplácnutej po celém autě 3
14:03:32
20.10.2017
minno
13:57:19
20.10.2017
Jozka
Mě se v jednom odvzdušnování spojky daří skvěle.. Utábořím se u pomocnýho válce, jednou rukou manipuluju se šroubem a tou druhou ovládám pedál - dálkově pomocí např. dřevěné násady příslušné délky.. 3
12:55:37
19.10.2017
-> MVM: nechám to a uvidíme, jestli to vydrží...



-> radekp: já všechno dělám sám většinou 8 4 protože v garáži po mě žena šlapat nebude 3
07:57:03
19.10.2017
radekp
-> MVM: -> T: Já musím zaklepat, ale mě odvzdušnění nikdy problém neudělalo. Ani 4pístky. Naučil mě to švára ale už jsem to naučil ženušku ta mi šlape na pedály ( po krku ).1
19:23:18
18.10.2017
MVM
-> T: Spojka se odvzdušňuje blbě, protože nejde našlapat do tvrda jako brzdy. Jakože teoreticky jde pokud něčím zapřeš čep pracovního válečku a odpouštíš tlak odvzdušňovákem Nevím jestli na to jsi sám a natahuješ se přes opěrku dozadu - nebo ve dvou lidech. Jestli si vzpomímnám tak váleček vzadu byl jištěnej segrovkou - teoreticky jde vyšlapat až k ní. Ale chce to šlapat na spojku s citem ...
19:14:38
18.10.2017
-> MVM: jak jsi napsal, tak jsem udělal a nepřijde mi to úplně odvzdusneny, ale měl jsem to nastartovany a řadí to...tak uvidíme co to bude dělat při projetí...
17:39:52
17.10.2017
MVM
-> T: Nemusíš tam dávat (do těch nových) hned gumky. Jak říkám někdy stačí "jen" rozdělat vymýt v lihu,vyfoukat kompresorem,namáznout bzdovkou a složit. Ač nepochopitelně,pak to teprv fungovalo.. 1
17:29:45
17.10.2017
-> Eidy: pregumickoval jsem oba a nic, proto jsem koupil oba nove...no nic, tak ještě jednou :-\
17:04:57
17.10.2017
Eidy
-> T: Ti říkáme hlavní válec. Rozeber ho a přegumičkuj.
14:03:04
17.10.2017
tak jsem zkoušel návrhy od Pavla a nic, pořád stejný...pedál tlačí,ale nevytlačí bublinky....takže to asi opravdu někde přisává,ale nemám tušení kde.....
21:22:33
16.10.2017
Eidy
-> T: Jak píše MVM, hydraulický díly do auta bez rozborky taky nedávám. Nevíš, kdo to složil a jak dlouho to leželo v regálu.
20:50:31
16.10.2017
MVM
-> T: I přesto že jsou válce nový dporučuju taky rozdělat a zkontrolovat. Od jisté doby to rozdělávám preventivně,někdy je vevnitř špína a už jsem tam našel i ustřiženou hranu gumičky .. Dnes je to bohužel s díly bída.
20:45:25
16.10.2017
-> Pavel P..: zítra zkusím, dik ;-)



-> Eidy: nemam na privodu prutokac, ale jen nasazenou hadicku a pregumickovat by nemelo byt treba, valce tlaci, jen neodvzdusni :-\
20:33:34
16.10.2017
Eidy
-> T: Povolit průtokáč od přívodu z nádobky a nechat odvzdušnit samotíží. Ale u válce naplocho jsem to nikdy nedělal. Jestli si PavelP nemyslí, že je tu válec svisle. Asi hlavní válec ven a přegumičkovat.
20:30:53
16.10.2017
Pavel P..
-> T: povolit průtokáč od trubky, ideálně obalit hadrem a šlápnout, nechat zašlápnutý a utáhnout průtokáč a pak pustit a našlapat aby se naplnil...



.....pak odvzdušňovat zadek.



nebo zkus ještě velkou injekční stříkačku natlačit do povoleného odvzňováku a nacucnout, mělo by ti to natáhnout kapalinu z nádobky... jednou mi to takhle narychlo dělal v servisu kdysi u 105ky.
upraveno 2x, naposled 16.10.2017 20:34:19
20:28:21
16.10.2017
-> vhml: neměl jsem moc na výběr 10



-> Pavel P..: sundat hadicku od nadobky a šlápnout ? Jinak nevim :-\
Extreme Tyres