T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:38:28
20.06.2015
Mates
-> Deacon: To bylo 1 , takový na Běšinech jsem ještě nezažil, pořád jsem zatahoval okna a zavíral kapotu
20:28:18
20.06.2015
Milan 136
-> Deacon: :-D
20:17:42
20.06.2015
Deacon
-> Milan 136: Ale ten profil.. 2 3
20:13:31
20.06.2015
Milan 136
-> Deacon: 3

-> T: auto krásný, ale v kempu chybělo
20:12:29
20.06.2015
Deacon
-> Mates: Počasí bylo suprový 3
20:09:06
20.06.2015
Mates
-> T: Hezký 2 jen škoda, že nevyšlo počasí na Běšiny abys přijel.
19:57:16
20.06.2015
minno
-> T: krásne vyladené erko :)
19:20:11
20.06.2015
trošku jsem upravil popis a dal aktuální fotky....
15:10:10
18.06.2015
Fifa
-> T: Zajížděl jsem Ferodo DS 2500 co mám teď na autě.

-> vhml: Právě proto je důležitý porochlazování, abys destičky neupekl. I proto se v návodě píše o teplotě kotoučů. Měřit ji v domácích podmínkách už je trochu obtížněnjší.
upraveno 1x, naposled 18.06.2015 15:11:53
18:22:46
17.06.2015
vhml
S tím zajížděním zase ocaď pocaď. Pokud se to přežene, tak se z nový destičky vypeče pryskyřice a může se rovnou zahodit, nebo se jí zdlouhavě pokoušet rozbrousit.
18:08:24
17.06.2015
-> Toušík: : no šestka podložka 40 spíš je otázka kde se vzala 4 40

otázka za jeden bludišťák 40
17:25:45
17.06.2015
Toušík
-> T: Jen tak pro zajímavost co znamená podložka č. 6 ??
17:03:27
17.06.2015
krtik
Pěkný návody! :-)

Tak vidím, že jsem nezajížděl úplně zle, ale ani úplně dobře 3.



K těm teplotám: ty nalepovací teploměry jsou za rozumný peníz, ne? Dá se to použít? Tak je ale zase potřeba počítat s rozdílnou teplotou, než je na činné ploše - víte někdo nějaké pravidlo pro určení rozdílu teploty?
16:59:38
17.06.2015
asi tak na 99% záhada "co se kde vzalo v motoru" vyřešena...vypadá to na podložku č.6

svíčky jsem nasadil, ještě vyperu filtry rovnou a snad se zítra dostanu k projetí a bude vše OK pro cestu do Běšin....
16:56:27
17.06.2015
-> Fifa: : a co jsi takhle zajížděl za desky pro zajímavost ? :-)
00:35:51
17.06.2015
Fifa
-> T: Já zajížděl na rady kolegy co zkouší brzdy včetně zajíždění následovně. Nejdříve jsem najel tak 300km "normálním provozem". Brzdy pořádně nebrzdily. Pak jsem použil Letiště dlouhé 500m, jedna cesta rozjetí tak na 100 až 120, intenzivní brždění skoro do zastavení(cca 20km/h). Daší cesta po dráze bez brždění pro prochlazení. Cesta zpět opět 110 až 120 a zabrzdit. Pak zase prochlazení. Takto asi 30x zabrzdit, prochladit a začalo to brzdit. No a po téhle proceduře jsem se vydal do Brna na okruh.

Seriové brzdy se zajíždějí ještě intenzivněji, a to 20x intenzivní brždění s prochlazením a pak 30x ABSové brždění s prochlazováním.
22:54:09
16.06.2015
Milan 136
-> T: to by mě taky zajímalo1
22:05:18
16.06.2015
-> Eidy: : to je fakt 40

jen nevím, jak mám jako amatér odhadnout 350 st. 3 8
22:00:55
16.06.2015
Eidy
-> T: Není, to ještě zdaleka nesvítí. 1
21:59:13
16.06.2015
tak to pročítám a 350 st. už je docela dost, pokud se nepletu....no uvidíme, jak se teda zadaří :-/ :-)
Extreme Tyres