skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: namontovat jsem sedačky a podle vzdálenosti děr v sedačkách jsem navařil platli s futrama aby byly pásy rovnoběžně. Jak pro 3-body, tak 4-body . .
-> Antony: : jojo, ono je to asi stejně fuk....koukám na auta a každá to má jinak....třeba jsem koukal, že Ty je máš docela u sebe, čím jsi se řídil ?
-> T: ajo, kurňa 
tak snad aspoň ty fotky pomůžou, podle proporcí

tak snad aspoň ty fotky pomůžou, podle proporcí

-> Antony: : díky
ale buď jsem slepej a nebo tam ten nejdůležitější údaj pro mě neni
nikde nevidim vzdálenost ok od sebe, že ?


-> T: Máš to v mailu 

-> Antony: : tak mam to už sice umístěný ( dle oka mi to vyšlo nějakých cca 19 cm od sebe....) ,ale je to jen nabodovaný a vařit to teprve budu, tak kdyžtak najdi prosím, dík 

-> T: někde bych našel výkres držáku a umístění pásu v eLeRce, ta měla stejný sedačky jako máš ty 

-> Eidy: : konkrétně Kóča mě zajímala,ale nikde nemáš fotky
tak to jsem si jen potvrdil můj názor, dík


tak to jsem si jen potvrdil můj názor, dík

-> T: Já bych to dal vzadu k sobě.
jedna otázka ohledně pásů...všiml jsem si, že 4-bod je většinou uchycen, že jdou pásy dozadu rovnoběžně, ale MTX sedačky mají podstatně širší oblast, kudy můžou jít a tím mi vzniká otázka....zanechat rovnoběžnost ( je to dost od sebe s porovnáním klasických skořápek ) nebo to v platě dát trošku blíž k sobě ?
-> Tuner#2: : tak šup, šup



-> T 23.01.14 22:16:28: Blázníš? Ještě jsem na to ani nešáhnul. Chystám balení pružin, do toho likvidace starého auta, nějaké drobné opravy nového a teď mě týden trápil zub. Jestli se na to dostanu koncem února až vyexpeduju pružiny tak budu rád...
-> Tuner#2: : to už nevím :-/ a jak je na tom Žlutka ? už má svoji 4,22 ? 

-> T 23.01.14 22:02:53: V kolik jsi jel okolo? Však víš co říkal o převodovkách Véna. Tam bylo špatně úplně všechno a myslím, že teď to bude OK 

-> Tuner#2: : tak to nevim,ale svítilo se v garáži
tak to už jsem si taky bohužel říkal a beze srandy....ale před tím jsem jezdil v pohodě, tak snad nemam rychlejší ruce než nohy




-> T 23.01.14 21:51:07: Já dneska přijel po 20hod. takže mě jsi tam asi neviděl. To musela být Máša pro kočárek
Jasný, jsem na to zvědavý co na to řekneš, snad to nebude co řazení, to křup, to by pak už bylo o užiivateli
JOKE 



-> Tuner#2: : jojo, viděl jsem, že se svítilo v garáži, tak jsi snad makal
jinak spokojenost s cenou a práci poznam až na autě,ale máš ji taky od něj, takže věřim, že to bude v pořádku, že bys ji jen tak někomu nedal dělat
jo a ptal jsem se mimo jiné i na olej právě a říkal klasiku 80-ku 


jinak spokojenost s cenou a práci poznam až na autě,ale máš ji taky od něj, takže věřim, že to bude v pořádku, že bys ji jen tak někomu nedal dělat


-> T 23.01.14 20:10:12: Hezky, takže dneska jsi tady byl? Doufám, že bude spokojenost 

-> mirecek.666: : klasika kyvka....jen jsem nevědel jak to s nima bude a jsem spokojen, tak jsem je dal konečně na komax, když už to bylo rozebraný 

-> T: co to máš na tý fotce za pružiny?