skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> m8rinek: , -> Vojťas: : no já bych tam ty plechový měl, že jsem je koupil,ale dostal jsem tam jen ty malý a velký prostě nešly...tak jsem se na to vyprdnul a dal tam elektriku,ale musim teda kouknout na nějaký větší a dát je tam....
-> T: Elektikářský stahovačky na tohle myslím nejsou vůbec vhodný,sice tyhle silný jsou celkem festovní, ale jak říká m8rinek tak časem povolí. Vím že u tvýho auta to nehrozí :D ale když je používáme v práci někde venku, tak působení slunce a povětrnostních vlivů, změn teplot atd, se na tom časem podepíše. Zkřehne to, láme se to atd. Já bych s tím teda nepřidělal nic kde potřebuju mít 100% jistotu že to bude držet, když už tak dávám dva kusy vedle sebe, což tady asi nejde.
-> T: Jenže narozdíl od plechovejch pásek ty plastový sice předepneš, jenže časem povolí... Dej tam ty stahovačky zajištěný kleštěma fungujou dobře a je s nima jednoduchá práce...
-> Eidy: : ale i na oko, ale i na finkci, vezmu zatáhnu a uštípnu...no to je fuk....
no jsou úzký,ale zase co bys tam chtěl, 25 cm ? to si zase já nemůžu dovolit s tímhle motorem,abych se pak rozjel :-D a ouzký to vypadá jen z nějakého úhlu, takže to považuju za splněné :-)
a napít tomu podle spotřeby asi dávam pořád :-D a každá projížďka znamená, že mi žádné auto neujede, naopak já předjedu co potkám
s podvozkem spokojenost, bál jsem se odskakování zadku,ale v pohodě, jen co se mi zatím nelíbí je pomalá reakce předku...chtěl bych rychlejší reakci...jestli řízení nebo i odklony....nevím....
no jsou úzký,ale zase co bys tam chtěl, 25 cm ? to si zase já nemůžu dovolit s tímhle motorem,abych se pak rozjel :-D a ouzký to vypadá jen z nějakého úhlu, takže to považuju za splněné :-)
a napít tomu podle spotřeby asi dávam pořád :-D a každá projížďka znamená, že mi žádné auto neujede, naopak já předjedu co potkám
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
s podvozkem spokojenost, bál jsem se odskakování zadku,ale v pohodě, jen co se mi zatím nelíbí je pomalá reakce předku...chtěl bych rychlejší reakci...jestli řízení nebo i odklony....nevím....
-> T: No jo no. Ne všechno hezký funguje.
Sice to nevypadá jako tramvaj, ale ty úzký kolečka asi vypadají trochu divně co? Mám stejný problém, ale asi to tak nějaký čas zůstane.
A už jsi tomu dal někde pořádně napít a vyzkoušel jsi podvozek?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Sice to nevypadá jako tramvaj, ale ty úzký kolečka asi vypadají trochu divně co? Mám stejný problém, ale asi to tak nějaký čas zůstane.
A už jsi tomu dal někde pořádně napít a vyzkoušel jsi podvozek?
-> pitrs-84@: : díky moc
-> Eidy: : nojo, chybama se člověk učí
když mě se tak ty el.pásky líbí ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy: : nojo, chybama se člověk učí
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> T: Máš dám dát poloosí spony a je klid.
užasný auto ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
tak sice mi ještě chybí udělat řidičova strana,ale už mi to nedalo a upravil jsem popis....podložky pod kola na zadek a pohubnutí v horních partiích erka o celých 18,2 kg
ale aby to nebylo jen moc radosti, tak ikdyž pásky na poloosách drží, tak mi velké pásky na vnitřních kloubech propouští vazelínu...tak počkám, jestli jsem ji tam nedal moc a nevyhází to přebytek a nebo rovnou dám něco pevnějšího...
no a fotky jsem zkoušel už na novém foťáku a i jsem je upravil podle představ,ale po vložení sem jsou v originále, tak se nedá nic dělat no
![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
ale aby to nebylo jen moc radosti, tak ikdyž pásky na poloosách drží, tak mi velké pásky na vnitřních kloubech propouští vazelínu...tak počkám, jestli jsem ji tam nedal moc a nevyhází to přebytek a nebo rovnou dám něco pevnějšího...
no a fotky jsem zkoušel už na novém foťáku a i jsem je upravil podle představ,ale po vložení sem jsou v originále, tak se nedá nic dělat no
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Eidy: : taky jsem si říkal, jen jsem si nebyl jistej, jestli už nespadam do čísla 3 a 4(dle plakátu,co máš v garáži), ale to snad ne :-)
-> T: Podle mě dobrý.
dneska jsem kouknul na svíčky a já nevím...dobrý ?
2 a 3 jsou trošku čmoudíci .-/
2 a 3 jsou trošku čmoudíci .-/
-> Eidy: : 15 mm a tady ta strana je akorát a na druhé možná sáhnu pod blatník, jako to máš Ty ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> T: Takže kolikátky? 15mm, 20mm?
-> m8rinek: : bezvadný, díky ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
neví někdo o nové gumě na zadní okno? respektive jsem našel za 1000 kč, tak jestli někdo neví o nějaké levnější variantě :-)
-> TTomas: Ano ale ta cena...