skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
no hurá...konečně první kilometry....konkrétně kolem 40 km dneska....a poznatky z nové nápravy :-)
obavy, že je zadek moc tvrdý se nepotvrdily, přišlo mi to v pohodě, náprava mi přijde oproti kyvce o dost čitelnější , takže to vypadá na spokojenost :-)
a teď převodovka, pětku jsem našel na kulise, jak jsem již psal...jen to vypadá na vůle na SP, dle kamaráda a pomoci by mohl snad hustější olej...což hučení při brždění motorem nějak přežiju,ale díky tomuhle táhlu řazení mi přijde, že to moc ta převodovka nedává...chroupy chroup to dělá při rychlejším řazení :-/ takže zkusím ten olej a v horším případě zpět "gumové" táhlo, že převodovku se mi moc vyndavat nechce :-/
no a zjišťuju, že ta zadní vrtule musí pryč co nejdřív :-/ od 5t. je to auto úplně mrtví :-/
toť pro dnešek shrnutí....
obavy, že je zadek moc tvrdý se nepotvrdily, přišlo mi to v pohodě, náprava mi přijde oproti kyvce o dost čitelnější , takže to vypadá na spokojenost :-)
a teď převodovka, pětku jsem našel na kulise, jak jsem již psal...jen to vypadá na vůle na SP, dle kamaráda a pomoci by mohl snad hustější olej...což hučení při brždění motorem nějak přežiju,ale díky tomuhle táhlu řazení mi přijde, že to moc ta převodovka nedává...chroupy chroup to dělá při rychlejším řazení :-/ takže zkusím ten olej a v horším případě zpět "gumové" táhlo, že převodovku se mi moc vyndavat nechce :-/
no a zjišťuju, že ta zadní vrtule musí pryč co nejdřív :-/ od 5t. je to auto úplně mrtví :-/
toť pro dnešek shrnutí....
-> TTomas: : díky
-> De&coN: : děkuji pane, taky jsem koukal, že se něco chystá u tebe, tak jsem zvědav

-> De&coN: : děkuji pane, taky jsem koukal, že se něco chystá u tebe, tak jsem zvědav

-> T: Pěkná práce šéfe 

-> T: Jo to sroubeni co jde do chladice.
-> stika87: : kde mňam ? něco k jídlu ?



krasa mnam




-> TTomas: : chápu a to kolínko má převlečnou matku....já nechápal to s tim pilníkem....to je předpokládám u toho prvního odkazu...tam jsi piloval ? 

-> T: Tohle je to sroubeni
www.ebay.co.uk/itm/.../16 0464502794?pt=UK_Cars...
na ktery se pak sroubuje dalsi dil, kterej uz je nasroubovanej nebo nalisovanej na hadici.
www.ebay.co.uk/itm/.../16 0818273355?pt=UK_Cars...
Jde o to abys to pokazdy neutahoval do toho hliniku a taky mohl smerovat hadici libovolnym smerem...chapes?
www.ebay.co.uk/itm/.../16 0464502794?pt=UK_Cars...
na ktery se pak sroubuje dalsi dil, kterej uz je nasroubovanej nebo nalisovanej na hadici.
www.ebay.co.uk/itm/.../16 0818273355?pt=UK_Cars...
Jde o to abys to pokazdy neutahoval do toho hliniku a taky mohl smerovat hadici libovolnym smerem...chapes?
-> TTomas: : máš foto ? nějak mi to nepálí dneska... :-D
-> T: No ja tam mam sroubeni a na nej pripojeny hadice a to sroubeni uz melo fakt malej prutok. Stena je ale dost silna, takze pilnik nebo vrtak si s tim poradi.
Edit: Tak jsme ti vyhrabal stary poznamky a je to M16x1,5
Edit: Tak jsme ti vyhrabal stary poznamky a je to M16x1,5

-> TTomas: : jako, že s těmahle dírama je tam malej průtok ?
-> T: Mam stejnej a ty vstupy jsou dost maly, takze jsem ty adaptery musel provrtat na vetsi diru. Uz je to dlouho, takze si nejsem vubec jistej, ale je to nejspis M12x1,5.
-> havlik: : motal jsem se lehce kolem 100 i bez honění auta, tak mě napadlo, že to asi neprospívá vodě ne výměníku....

-> T: a to máš problémy s přehříváním?
-> T: To je nejaky dodo, ne? Skoc do hydrauliky a zkus.
tak už ti mám taky..
abych nebyl pozadu 

