-> Tuner#2: Opravdu nechápu co jsi za druh člověka :) Mě to už prostě přijde až neuvěřitelný :D Na tý nápravě můžeš vidět nápravu na mém autě . Ano podepřenou klacíkem :*
Myslim že p . Marchal narozdíl od tebe už těch aut postavil několik a hlavně jenom neteorizuje na Virtu a něco dělá :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> Aidamgonnahate 22.01.13 13:12:15: Ehm, přípravek je ten klacík podpírající rameno? Nic jiného zvláštního jinak na tom obrázku (fotkou bych to nenazval) nevidím. A to jestli někdo usazuje RS ramena dle díry pro klasický škoda hever a bere to jako bernou minci, tak za to by potřeboval průplesk, protože tam je rozdíl i v řádech centimetrů. Když nevíš jak se měří souosost, tak se raději v klidu podívej na mé odlazy a šoupej dál nohama děcko. 

-> Tuner#2: Já narozdíl od tebe měl ten přípravek v ruce,ramena mám na autě tak asi vim jak se to dělalo :) Achjo achjo běž oprášit tu tvojí super vlečku
img145.imageshack.us/img1 45/.../boomrw.jpg
Kdyby jsi snad zas měl pochyb :)


img145.imageshack.us/img1 45/.../boomrw.jpg
Kdyby jsi snad zas měl pochyb :)
-> T 22.01.13 12:49:33: Já bych to určitě vzal od těch šroubů a nebo od spodku svislého čepu jak rovně, tak křížem.
Pak bude jistota, že je tam stejná vzdálenost a nebo to dělat 4 stopy.

-> Tuner#2: : moje chyba
no,ale to nemění nic na tom, že se mi ta díra na nápravnici líbí pro základní navaření nejvíc....dneska přeměřim pro jistotu tu díru


no,ale to nemění nic na tom, že se mi ta díra na nápravnici líbí pro základní navaření nejvíc....dneska přeměřim pro jistotu tu díru

-> T 22.01.13 11:53:15: Cituji z odkazů: "Do otvoru za držákm pro zvedák vespod karoserie"
Navíc když se podíváš na obrázek přípravku, tak to snad musí být jasné, že to není do trubky z boku, ale zespoda do přesného otvoru.
Navíc když se podíváš na obrázek přípravku, tak to snad musí být jasné, že to není do trubky z boku, ale zespoda do přesného otvoru.

-> Tuner#2: : počkej, tak jsem to špatně pochopil nebo nevim....to co jsi mi poslal, tak tam jsem čerpal a pochopil jsem, že se díky dírám na hever měří souosost, ne ?
-> T: Při výměně prahu za original bych musel díru pro hever posouvat tak zásadně, že jsem ji radši zrušil...
Aidamgonnahate 22.01.13 08:54:08 napsal: Pokud nemas auto varenou hujdu tak i Marchal dela origo RS ramena podle diry na hever :)))
Ne vše co dělá pan Marchal je dobře a ne vše je dobré papouškovat i když u tebe vlastní názor ani nepředpokládám...
-> T 22.01.13 09:33:43: Ve vší úctě nemáš pravdu. Trochu jsem pohledal, protože jsem si byl jistý jen u 120cky na 100% a ono to tak má i 100vka. Otvory jsou zespoda prahu v podlaze vřesně vyvrtané až po svaření kasle. Mrkni sem, pak snad bude jasno. Otvory pro hever jsou tam nasmrkané jak to přišlo pod ruku, podle toho NIKDY nic neměřit...
www.hundertka.wz.cz/174_1 75.jpg
www.hundertka.wz.cz/176_1 77.jpg
Ne vše co dělá pan Marchal je dobře a ne vše je dobré papouškovat i když u tebe vlastní názor ani nepředpokládám...
-> T 22.01.13 09:33:43: Ve vší úctě nemáš pravdu. Trochu jsem pohledal, protože jsem si byl jistý jen u 120cky na 100% a ono to tak má i 100vka. Otvory jsou zespoda prahu v podlaze vřesně vyvrtané až po svaření kasle. Mrkni sem, pak snad bude jasno. Otvory pro hever jsou tam nasmrkané jak to přišlo pod ruku, podle toho NIKDY nic neměřit...
www.hundertka.wz.cz/174_1 75.jpg
www.hundertka.wz.cz/176_1 77.jpg
-> Tuner#2: : pan Andrt je proti Tvému tvrzení 

Pokud nemas auto varenou hujdu tak i Marchal dela origo RS ramena podle diry na hever :)))
-> T 22.01.13 06:50:23: Díra na hever je nesmysl podle té se nesmí měřit nic. Nevím jak u eRka, 120cka má měřící otvory ze spodní části prahu, ale jistota je to vzít z nápravy. 

-> Tuner#2: : nojo,ale to bych byl tam ,kde jsem byl....psal jsem, že od dir na hever na předek mam cca 8mm, což bylo cca tolik, kolik jsem psal při měření kolo na kolo, takže je asi předek jinde :-/ a tim díra by na to neměla mít vliv, pokud by byla přední pootočená 

-> T 21.01.13 17:24:47: Nevím jak moc je přesná ta díra ve středu nápravnice, raději bych se ještě chytil od toho šroubu co jsem psal, to je jistota. 

-> Bery: : no snad se taky dostanu jednou k něčemu jinýmu



já jsem tak rád,že už mám tu nápravu za sebou:-)ted se hrabu v babetě:-)
-> Eidy: : začnu, už aby to bylo



-> T: Tak už rozpal plotnu a začni vařit.
takže postřehy pro dnešek...
nejdřív jsem nacpal trubku do dir pro hever a měřil s přední nápravou a ejhle....tam mi vylezlo těch cca kolem 8mm, tak jsem vzal šroub, na něj přivázal provázek a šroub prdnul do středové díry v nápravnici a provázkem vzadu porovnával na pár místech na nápravě a všude to byla levá strana shodná s pravou, takže usuzuji, že můžu vesele vařit....souhlas ?
nejdřív jsem nacpal trubku do dir pro hever a měřil s přední nápravou a ejhle....tam mi vylezlo těch cca kolem 8mm, tak jsem vzal šroub, na něj přivázal provázek a šroub prdnul do středové díry v nápravnici a provázkem vzadu porovnával na pár místech na nápravě a všude to byla levá strana shodná s pravou, takže usuzuji, že můžu vesele vařit....souhlas ?

-> T 20.01.13 19:36:05: V předu bych měřil od něčeho pevného, třeba šroub na seřízení odklonu na spodním ramenu
Chytit střed na otočném čepu, nedej bože na náboji je téměř nemožné. Sebemenší natočení volantu a jsi o řád jinde.
