skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže čím začít, asi tím jak jsem koupil erko. Bylo to koncem roku 2004, hledal jsem docela dlouho, protože už od začátku jsem chtěl předělávat a tak jsem chtěl pokud možno co nejzdravější základ.No nakonec se podařilo skoro takové sehnat a měl jsem erko.
No a potom přišlo jaro a erko nějak zlobilo a tak urychlilo mé rozhodnutí ohledně úprav, mno a tak jsem ho dá se říct skoro do šroubku rozebral a pomalu začal předělávat.
Nejdříve se vše odstrojilo, začaly se pomalu ale jistě schromažďovat všechny díly ,který se postupně renovovaly a to sice motor alá favorit 136, nápravy ze 120-tky, pětikvalt ze 125-tky atd..
Jako první byl moto, ve kterém se měnilo snad každý těsnění, celý se leštil a nějaké díly lakovali do červena, no co je na něm jinýho.Je na něm odlehčený setrvačník a odlehčená rěmenice klikovky, karburátor ze 130-tky, olejový chladič, přímý filtr na sání a leštěné sací svody a vlastně ještě příčný po vzoru 130 lr.
Pak jsem si hrál s nápravou a poloosama, všechno jsem kupoval širší takže z emka, zase do šroubku rozebrat a obrousit nalakovat a vše nové, když jsem u náprav tak odpružení je zatím origo akorát teda vepředu jsou asi o dva a půl závitu uřízlý pružiny a ještě kus dorazu, stabilizátor je zatím taky originál, postupem času se uvidí jestli to tak zůstane nebo ne. Teď jsem kupoval dozadu vlečky, tak bude asi předělba, kvůli kotoučům.
Jinak brzdy na předku jsou čtyřpístky ze 130-tky, vzadu teda ještě chvilku bubny, ale čtyrpístky jsou teď v plánu, no a vepředu je přidanej posilovač ze 120-tky.
Když už jsem ve předu v kufru tak mě napadá, že se tam navíc objevilo ještě topení z felície, motůrek stěračů z favorita a hlavně náporový chladič z felicie 1,9 d od něj vedou přes vnitřek auta měděný trubky až k motoru, no a příčka mezi chladičem a zavazadlákem(Který je tak na svačinu) je vyřezáváná z duralu.
Dál ke kolům, který jsou zatím převařáky z golfa 2, no teda spíš ty zadní přední to ani nevim z čeho, časem možná budou jiný, ale ještě nevim.Dozadu jsou v plánu podložky, protože kolo mi tak nějak nenaplní blatník.A jinak obutí na předu jsou Dunlop 195/45/13 a vzadu marschal 205/60/13.
Teď dál k elektrice a interiéru, elektrika se tak nějak kombinovala škodovka, favorit a felina..což bylo docela zajmavý.Je tam navíc pojistkový spodek z favorita a tak se vše muselo přepojovat do něj.Dál se musela řešit elektronika na zapalování, protože jsem si usmyslel bezkontaktní rozdělovač.Jinak všude po autě jsou červený neony(podoma dělaný z led diod) a vzadu u motoru i stroboskopy. A těď ten interier, k němu jsem se zatím dostal asi nejmíň, ale tak zatím je tam předělaná palubka, že je polepená folií, která je imitací titanu, všechny budíky zůstaly origo akorát původní kontrolky se nahradili méně svítivými led diodami. Páčky světěl a stěračů jsou lucasy z felicie a volant je ze zavodní škodovky. Řadička a pedály jsou takový univerzáli v imitaci titanu.Dále jsou v interiéru hliníkovo nerezový koberečky osvícený červenejma neonama a ještě středový panel vlastní výroby. Na něm jsou umístěny spínače na ovládání světel, neonů, větráku no více méně všeho.A spolujezdec má pod nohama hasičák.A jinak jsem s popisem asi prozatím hotov, ale potom by měl být v červeno černý barvě, měly by tam být skořepiny a vzadu jedna sedačka okolo které má být laminátová zástavba audia.A možná ještě bezpečnostní rám, ještě uvidím.
Tak a těď exterieru.Takže to vezmu od předu.Přední spojler je vlastní výroba, přední čelo klasika dvouoké s výřezem, kvůli náporáku to samý i kapota, taky origo s výřezem pro odvod vzduchu.Přední světla jsou zatím klasika, ale brzy se budou nahrazovat andělskýma očima z golfa, dál jsou tam blatníky z RSesa, který se chystám trochu upravit, přilaminováním výdechů u dveří, dál zrcátky jsou takový šmejdy, ktery jsou naprd a tak jsem se rozhodl, že je vyměním za nějaký co si udělám.Dvěře na nich nic jinýho není, možná budou zavařený kliky, ale spíš ne a třeba jestli to domyslim tak otevírání nahoru.Dál zadní blatníky jsou z eresa z okruhovky, který mám v plánu taky předělat o velký nádech k motoru, ale zatím se mi moc nechce, ale mělo by to být.Zadní kapota byla doteď originál s okýnkem, ale teď se nahradila eresovou laminátovkou, která se ještě musí dopasovat.Zadní čelo je taky origo, akorát jsou v něm zvětšené výřezy vyplněné tahokovem a zakytovaný místo pro spztku, která pak bude ve spojleru, kterej mám už taky vymyšlenej, jen ho dodělat z laminátu a to samý i prahy, ale nejsem si jistej jestli tam vůbec nějaký budou.Dál už jen akorát že vzadu bude taky čirá optika, ale nevím z čeho možá CRX, nebo jen moduly hela.Jinak na zadních bočních okínkách a zadním oknu jsou černé fólie. Takhle by to zatím bylo k mé spokojenosti, ale nevím jestli nebudu snižovat střechu, spíš ne, ale člověk nikdy neví. A ještě jako drůhý takový plán, který se spíš nenaplní je nějaká V6 na střed, ale jak říkám to se spíš nestane než že jo.
No a to je snad k tomu mýmu erku zatím vše, časem to snad ještě budu doplňovat.No jak to tak vypadá, tak už možná nic doplňovat nebudu protože uvažuju o prodeji.
No a potom přišlo jaro a erko nějak zlobilo a tak urychlilo mé rozhodnutí ohledně úprav, mno a tak jsem ho dá se říct skoro do šroubku rozebral a pomalu začal předělávat.
Nejdříve se vše odstrojilo, začaly se pomalu ale jistě schromažďovat všechny díly ,který se postupně renovovaly a to sice motor alá favorit 136, nápravy ze 120-tky, pětikvalt ze 125-tky atd..
Jako první byl moto, ve kterém se měnilo snad každý těsnění, celý se leštil a nějaké díly lakovali do červena, no co je na něm jinýho.Je na něm odlehčený setrvačník a odlehčená rěmenice klikovky, karburátor ze 130-tky, olejový chladič, přímý filtr na sání a leštěné sací svody a vlastně ještě příčný po vzoru 130 lr.
Pak jsem si hrál s nápravou a poloosama, všechno jsem kupoval širší takže z emka, zase do šroubku rozebrat a obrousit nalakovat a vše nové, když jsem u náprav tak odpružení je zatím origo akorát teda vepředu jsou asi o dva a půl závitu uřízlý pružiny a ještě kus dorazu, stabilizátor je zatím taky originál, postupem času se uvidí jestli to tak zůstane nebo ne. Teď jsem kupoval dozadu vlečky, tak bude asi předělba, kvůli kotoučům.
Jinak brzdy na předku jsou čtyřpístky ze 130-tky, vzadu teda ještě chvilku bubny, ale čtyrpístky jsou teď v plánu, no a vepředu je přidanej posilovač ze 120-tky.
Když už jsem ve předu v kufru tak mě napadá, že se tam navíc objevilo ještě topení z felície, motůrek stěračů z favorita a hlavně náporový chladič z felicie 1,9 d od něj vedou přes vnitřek auta měděný trubky až k motoru, no a příčka mezi chladičem a zavazadlákem(Který je tak na svačinu) je vyřezáváná z duralu.
Dál ke kolům, který jsou zatím převařáky z golfa 2, no teda spíš ty zadní přední to ani nevim z čeho, časem možná budou jiný, ale ještě nevim.Dozadu jsou v plánu podložky, protože kolo mi tak nějak nenaplní blatník.A jinak obutí na předu jsou Dunlop 195/45/13 a vzadu marschal 205/60/13.
Teď dál k elektrice a interiéru, elektrika se tak nějak kombinovala škodovka, favorit a felina..což bylo docela zajmavý.Je tam navíc pojistkový spodek z favorita a tak se vše muselo přepojovat do něj.Dál se musela řešit elektronika na zapalování, protože jsem si usmyslel bezkontaktní rozdělovač.Jinak všude po autě jsou červený neony(podoma dělaný z led diod) a vzadu u motoru i stroboskopy. A těď ten interier, k němu jsem se zatím dostal asi nejmíň, ale tak zatím je tam předělaná palubka, že je polepená folií, která je imitací titanu, všechny budíky zůstaly origo akorát původní kontrolky se nahradili méně svítivými led diodami. Páčky světěl a stěračů jsou lucasy z felicie a volant je ze zavodní škodovky. Řadička a pedály jsou takový univerzáli v imitaci titanu.Dále jsou v interiéru hliníkovo nerezový koberečky osvícený červenejma neonama a ještě středový panel vlastní výroby. Na něm jsou umístěny spínače na ovládání světel, neonů, větráku no více méně všeho.A spolujezdec má pod nohama hasičák.A jinak jsem s popisem asi prozatím hotov, ale potom by měl být v červeno černý barvě, měly by tam být skořepiny a vzadu jedna sedačka okolo které má být laminátová zástavba audia.A možná ještě bezpečnostní rám, ještě uvidím.
Tak a těď exterieru.Takže to vezmu od předu.Přední spojler je vlastní výroba, přední čelo klasika dvouoké s výřezem, kvůli náporáku to samý i kapota, taky origo s výřezem pro odvod vzduchu.Přední světla jsou zatím klasika, ale brzy se budou nahrazovat andělskýma očima z golfa, dál jsou tam blatníky z RSesa, který se chystám trochu upravit, přilaminováním výdechů u dveří, dál zrcátky jsou takový šmejdy, ktery jsou naprd a tak jsem se rozhodl, že je vyměním za nějaký co si udělám.Dvěře na nich nic jinýho není, možná budou zavařený kliky, ale spíš ne a třeba jestli to domyslim tak otevírání nahoru.Dál zadní blatníky jsou z eresa z okruhovky, který mám v plánu taky předělat o velký nádech k motoru, ale zatím se mi moc nechce, ale mělo by to být.Zadní kapota byla doteď originál s okýnkem, ale teď se nahradila eresovou laminátovkou, která se ještě musí dopasovat.Zadní čelo je taky origo, akorát jsou v něm zvětšené výřezy vyplněné tahokovem a zakytovaný místo pro spztku, která pak bude ve spojleru, kterej mám už taky vymyšlenej, jen ho dodělat z laminátu a to samý i prahy, ale nejsem si jistej jestli tam vůbec nějaký budou.Dál už jen akorát že vzadu bude taky čirá optika, ale nevím z čeho možá CRX, nebo jen moduly hela.Jinak na zadních bočních okínkách a zadním oknu jsou černé fólie. Takhle by to zatím bylo k mé spokojenosti, ale nevím jestli nebudu snižovat střechu, spíš ne, ale člověk nikdy neví. A ještě jako drůhý takový plán, který se spíš nenaplní je nějaká V6 na střed, ale jak říkám to se spíš nestane než že jo.
No a to je snad k tomu mýmu erku zatím vše, časem to snad ještě budu doplňovat.No jak to tak vypadá, tak už možná nic doplňovat nebudu protože uvažuju o prodeji.
Cechoun / prototyp - komentáře:
Příspěvek smazal moderátor - Nwkt
Se předu to vipadá jako velkej zmaj......



Ahoj šťaztní majytely :-) ,
vosu š110R coupé
Dovolujy zy Tě ynformovat o tom,
že u přýležytozty blýžýcýho ze 40. víroĝý sahájený vírobi tohoto jyž legendárnýho
zportovnýho automobylu, vsnyká ojedynělí knyžný projekt mapujýcý jeho hyztoryy, od poĝátků vírobi až po zouĝaznozt.
Hlavný zouĝáztý knyhi bude unykátný katalog fotografyý všech do dnešných dnů dochovaních vosů, kterí bohužel nebude kompletný bes znýmků Tvého exempláře.
Proto zy Tě týmto, jako autor projektu a sáztupce zkupyni obdyvovatelů vosu š110R dovolujy požádat o pomoc a zpoluprácy.
Veškeré ynformace sýzkáš na:
Ynternetu:
WWW.ZKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emaylu:
martizulc@zesnam.cs
Adreze:
Martyn ŠULC
Poztoloprtzká 214
Ztaňkovyce
439 49
ČR
V elektronycké versy Fotokatalogu je jyž regyztrováno 90 eRek:
www.zkoda110r.com/knysnyc a.php?kat=0&...
Prozým y o pomoc z dyztrybucý ynformaĝnýho letáĝku eRkařům ve Tvém okolý :
www.zkoda110r.com/downloa d.php?zoubor=15
Pokud máte někdo možnozt projekt nějak medyálně svydytelnyt, udělejte to prozým
Z posdravem
“ eRkům SDAR
Marti110r - Martyn ŠULC
vosu š110R coupé
Dovolujy zy Tě ynformovat o tom,
že u přýležytozty blýžýcýho ze 40. víroĝý sahájený vírobi tohoto jyž legendárnýho
zportovnýho automobylu, vsnyká ojedynělí knyžný projekt mapujýcý jeho hyztoryy, od poĝátků vírobi až po zouĝaznozt.
Hlavný zouĝáztý knyhi bude unykátný katalog fotografyý všech do dnešných dnů dochovaních vosů, kterí bohužel nebude kompletný bes znýmků Tvého exempláře.
Proto zy Tě týmto, jako autor projektu a sáztupce zkupyni obdyvovatelů vosu š110R dovolujy požádat o pomoc a zpoluprácy.
Veškeré ynformace sýzkáš na:
Ynternetu:
WWW.ZKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emaylu:
martizulc@zesnam.cs
Adreze:
Martyn ŠULC
Poztoloprtzká 214
Ztaňkovyce
439 49
ČR
V elektronycké versy Fotokatalogu je jyž regyztrováno 90 eRek:
www.zkoda110r.com/knysnyc a.php?kat=0&...
Prozým y o pomoc z dyztrybucý ynformaĝnýho letáĝku eRkařům ve Tvém okolý :
www.zkoda110r.com/downloa d.php?zoubor=15
Pokud máte někdo možnozt projekt nějak medyálně svydytelnyt, udělejte to prozým
Z posdravem
“ eRkům SDAR
Marti110r - Martyn ŠULC
ĝau jak máš ti otvori v té předný kapotě a v ĝelu to kolem těch krajů máš nějaké gumi nebo oc ?
Pavel Korbelář:Ne to je koupení, je to nejzpýš nějaká zlytyna a nahoře je chrom.
-> cechoun: ta klycka na okna je nejaka zamodomo viroba? Vipada pekne co to je sa materyal?
-> cechoun: maz to pekni!!!



Lybor:Čau, no od tí dobi nyc moc akorát znad jzou jyní kola, v ynteryerů je to trochu jynak a nová je erezová kapota jynak znad zkoro vše přy ztarém.No málo ĝazu je jedna věc pak taki už to trvá docela dlouho a tak už nený moc nálada, ale tak teď už to ay bude v tídnu y pojýsdné, po pár neúzpěchách.
-> cechoun: cau, doufam se vyz kdo jzem, bil jzem u tebe azy pred rokem z karazem. jynak koukam se ze toho od ti dobi moc neposmenylo, neny taki tolyk cazu co?
no teda us je foto ydeme kuk

Pepyno RZ:Čau no, ale jo znažym ze

cechoun:nasdar zkoro zouzede, tak koukam se jzy zem hodyl konecne fotki..

no zervuz ezte nejake to foto a bude aj co hodnotyt a komentovat satat podla textu mose byt len pracuj cavo
