Toto erko sem zakoupil v bazaru roku 1999 za 10tis korun. Nemělo na sobě moc kazů, prošlo kompletní g.o.Proběhlo demontování všech dílů, kapoty, blatníky, čalounění, nápravy motor ven,převodovka ven i elektroinstalace přišla na řadu.Po demontáži se začalo s nudným a zdlouhavým škrábáním celého skeletu,díky bohu se zjistilo že kupátko je naprosto zdravé:-) Takže se vše oškrábané zatřelo základní barvou,nakonzervovalo a
pak nastala chvíle vylepšování. jako první to odnesly zadní blatníky a byly rozšířeny lemy z předních blatníků., dopředu se dali nové blatníky a doupravili se pro feliciácký boční blnkřík. Pak přišla na řadu M-ková náprava jak vpředu, tak i vzadu. Vpředu hřebenové řízení, posilovač brzd, topení ze škody 1203 s ventilátorem z favorita (umístěno pod přední kapotu u motorku na stěrače). Původní topení bylo zrušeno.Ze začátku se nechal motor původní,šel jak brus,ale bylo nebylo a naskytnul se favoritský motor. s příchodem motoru z favorita se posunul kousek ven zadní chladič a přidělal náporový v předním nárazníku (trubkyk němu jsou natažené v mědi). Samozřejmě byl zrušen originální větrák(meluzín) a nahrazen elektrickým z vozu žiguli 1500. Vzduchový filtr taktéž z 1500 žiguli ale box vlastní výroby. Pak přišlo na řadu zadní křídlo neznámého výrobce, upevněno na plechových můstkách vlastní výroby,laminátové nástavce prahů,v předu odlízátko a vzadu na blatníkách malé trojúhelníčky které jsou v podstatě domácí výroba.Zadní čelo vypadá na první pohled nevýrazně,ale při výrobě padlo spoustu hodin a sprostých slov celé je říznuté,snížené,protažené díry pro svítilny z.....avie V předu je klasická 2oká maska doplněná světelnou rampou vyrobenou ze sanitních lehátek :-) je osazena 2mi přídavnými dálkovkami a 2mi mlhovkami. Interiér Doplnily sedáky Sparco používané v některých vozech VW, žlutá palubní deska, červené semišové boky a nakonec černé koberečky, které jsou nalepené skoro po celém autě. Málem bych zapoměl na kola ARC(dělítka) obuté v zadu 205/55 a vpředu 195/50.
Takhle auto jezdilo celých 6let až do minulého jara kdy jsem vyrazil po dlouhé době na sraz.... Možná mě někteří z vás už viděli dříve nebo právě minulé jaro na Mimoňských Válkách 06
Pro ty co mě viděli a litovali tak mám celý příběh:
Přišel onen den, 6,5,2006,budíček v 6:00, cesta z Velké Jesenice do Hk a z HK na hořice proběhla naprosto v klidu,předjelo mě pár lidí co mířili žřejmě stejným směrem..., v 7:00 byl dohodnutý sraz s kamarády v HC na parkovišti Pennymarketu... sešli jsme se jak jsme byli dohodnutí... já, jedna moc pěkná 1000covka a Lantra. Bohužel se k nám přidal mladý Tuner s Ibizou... řekl jsem si no tak ať jede s náma..vždyť je to jedno... proběhlo poslední dokoupení potřebných zásob na celý víkend a vyrazili jsme v koloně. Jeli jsme jako spořádaná skupinka aut, bez zbytečného riskování či machírkování, bylo krásné ranní sluníčko, na obloze ani obláček... krásný to den na sraz... bohužel tato nálada neměla dlouhého trvání.
V malé vesničce v údolí pár km od cíle byla vyfrézovaná vozovka... kamarádi předemnou normálně začli brzdit a zastavili aby se mohli frézám vyhnout, bohužel mlaďák zamnou byl zahleděnej do rádia a začal brzdit až na poslední chvíli.... jen sem stačil mrknout do zrcátka a prááásk, rána jako zděla. Ani si nepamatuju jak rychle jsem vylezl s auta, ale vím, že když už sem nadával tomu klukoj tak ještě lítaly střepy vzduchem.
S odstupem času se tomu už jen směju, ale v tu chvílí a následující Xměsícová oprava mi moc k smíchu nepřipadala. Začlo ohledávání... koukám na motor... je celej.... výfuk drží na poloutrženém silentbloku... kapota uhnutá, oba blatníky zlomené, zadní čelo v.... světla v ..... koukám po nosníkách, jestli není vidět deformace...to bylo ok, koukám na střechu, kontroluju dveře jak dovírají... všechno ok.
Tak sem se s ním dohodnul, že dojedeme tam a tam se dohodnem co dál... vyrazili jsme tedy k cíli...v posledním kopečku to ale zakuckalo a erko zdechlo, já stále vytočenej do maxima letím k motoru co je... koukám po přívodu paliva, všechno tam bylo... tak sem se lekl že tou ránou se oklepala nádrž a spadnul mi bordel do trubičky a ucpal jí... (napadlo mě to protože první 3srazy které jsme podnikli vždy skončily na laně kůli ucpané trubičce od nádrže k motoru.:-) ) to se nepotvrdilo, tak hejbu s káblema od rozdělovače a vida...bylo to ono... povyskočený konektorek... příjezd na plochu... ostuda ostuda, byl jsem rudý hanbou až na zadku.... výlevy typu: "čum hééle podivej to je káára...jéé co to má vzadu jééé on to má nabouraný hihihihihi"
Zaplatil jsem vstupné a porád jsem pádil to skovat někam dořady.... našťestí sem tam byl brzo tak bylo místa dost, zaparkuju a nervní obšlapuju kolem auta a čekám na toho kuka.....půl hodiny nic, hodina nic..najednou telefon... ufňukanej mi volá jestli bych pro něj nepřijel za bránu, že tu ibizu uvařil jak makarony. (aspoň jedna dobrá zpráva..taková ta škodolibá) tak jsem teda s nechutí vyrazil... snad nemusím komentovat tu vlnu obdivu když sem kroužil po letištní ploše s ibizou na laně zamnou...tím v podstatě ta story končí...
Opravu mi zaplatil a ještě mi něco zbylo....opravoval jsem to až do 3. září nejdříve nebyl čas, pak zas šla práce pomalu... jak by také ne, když se všechno muselo vyrobit skoro znova, dopasování, a pak měsíc stál v lakovně... aby vytvrdnul kit, to mi tvrdil lakýra...ale moc dobře vím, že nemohl sehnat barvu tak snad jen poučení pro ostatní... nikdy nejezděte v koloně... a když už... tak jako ty poslední
Dejvovo Ero - komentáře:
Moc pěkní koleza, kde ze nechá něco takového zehnat?

jynak povedená kára

Ahoj šťaztní majytely :-) ,
vosu š110R coupé
Dovolujy zy Tě ynformovat o tom,
že u přýležytozty blýžýcýho ze 40. víroĝý sahájený vírobi tohoto jyž legendárnýho
zportovnýho automobylu, vsnyká ojedynělí knyžný projekt mapujýcý jeho hyztoryy, od poĝátků vírobi až po zouĝaznozt.
Hlavný zouĝáztý knyhi bude unykátný katalog fotografyý všech do dnešných dnů dochovaních vosů, kterí bohužel nebude kompletný bes znýmků Tvého exempláře.
Proto zy Tě týmto, jako autor projektu a sáztupce zkupyni obdyvovatelů vosu š110R dovolujy požádat o pomoc a zpoluprácy.
Veškeré ynformace sýzkáš na:
Ynternetu:
WWW.ZKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emaylu:
martizulc@zesnam.cs
Adreze:
Martyn ŠULC
Poztoloprtzká 214
Ztaňkovyce
439 49
ČR
V elektronycké versy Fotokatalogu je jyž regyztrováno 90 eRek:
www.zkoda110r.com/knysnyc
a.php?kat=0&...
Prozým y o pomoc z dyztrybucý ynformaĝnýho letáĝku eRkařům ve Tvém okolý :
www.zkoda110r.com/downloa
d.php?zoubor=15
Pokud máte někdo možnozt projekt nějak medyálně svydytelnyt, udělejte to prozým
Z posdravem
“ eRkům SDAR
Marti110r - Martyn ŠULC
Quentyn 27.10.07 12:36:41 napzal:
Ta tvoja eRka za my fakt se pacy...
ja mam teras dylymu, kupyl zom eRku v dozt dozt dobrom ztave ale oto je pre mna taszye za roshodnut cy yzt do dakich uprav alebo ju nechat v total orygynale :( roshodně ze na řesáný vikašly...dnez ze sa to proklýnám že jzem nešel ceztou orygynálnýho ztavu....bohužel s5 to vsýt nelse a do 130RZ je ještě nezmizlnějšý...proĝ ztavět replyku kdiž nemám RZáckí dokladi..
Ta tvoja eRka za my fakt se pacy...
ja mam teras dylymu, kupyl zom eRku v dozt dozt dobrom ztave ale oto je pre mna taszye za roshodnut cy yzt do dakich uprav alebo ju nechat v total orygynale :(
ti jo ja zy tě furt pletu z jedným tunerem eRkařem
-> Dejv01: jak tak koukam na tu Ybysu, to musez bejt rad, se to bila jen takovahle krabycka! S vlaztny skuzenozty ty musu ryct, se bejt to Jeep bilo bi to horzy
falcon: no nevým jeztly máš přezně ti zamé, ale já tam ti srcadla měl už kdiž zem je koupyl.... nevým třeba zem měl šteztý na nějakí jyní model
elen3:našel jzem album..ale topený tam nykde nafocení nemám..promyň, lae je to vlaztně jednoduchí.... vem zy orygo topený, jen tu krabycy z radyátorem... ten plech s vrchu kde je nazasenej ten trichtíř odztraň, zeřýsny ho co nejvýc k radyátoru a na to nazadýš pouse ventylátor s favoryta. zpodný dýl zy zyžeň se škodi 1203 a v tom zpodným plaztovým víku jzou vívodi ven.....z tý muž zy muzýš poradyt
A zakra... dývám ze na ti sadný zvětla, kterí mám úplně ztejní (předchosý majytel), a vydym ŭE JE TAM DAL OBRÁCENĚ!!! Proto my ti blynkri tak blbě blykaj... kde jzy zehnal ti srcadloví vložki? Moje zvětla, až na blynkr, je nemaj... Použyl jzy srcadlovou fólyy?
dobre budem rad ked to uvydym ako to vysera
lebo ja sakladam favorytacke a ezte zom ho nykomu nevydel na foto any nasyvo dyky sast
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
elen3 17.02.07 17:45:03 napzal: nasdar moc pekne a ake kurenye tam maz daj nejake foto do placu dyky elen-vedla teba
kurenye je topený? omlouvám ze ale dělá my problémy ĝeštyna natož zlovenštyna

Neboj foto nahodým..jen my to potrvá..bohužel auto ze ztavělo v době kdi nebili dygy foťáki, takže muzým vsýt album a ozcanovat to málo co mám
nasdar moc pekne a ake kurenye tam maz daj nejake foto do placu dyky elen-vedla teba
moc heskí,ale ti zvětla mě to tam rušej na tí hrasdě,ale jynak paráda
krazneee
děkujy

y po tolyka letech mě to ztále těšý že ze má práce lýbý
jj mám

tak je to hned sa komýnem.... tak proĝ ze tam nevifotyt
-> Dejv01: koukám že to máš focení v Hořycých na okruhu co?

jynak éro pěkní,pěkná barva y kola