skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stav po koupi v r. 2006:
Motor:
- standardní 110r po GO (jakej je vyraženej na štítku a ve velkém TP takovej je i v autě)
Karoserie:
- dvoudvéřové kupé (sežraná rezí na bago, ale už ji zachraňujeme)
Podvozek:
- původní převodovka
- úzké nápravy
Brzdy:
- předek dvojpístky
- zadek bubny
Chlazení:
- původní (chladič vzadu)
- vrtule hliníková
- novej chladič
- bez olejového chlazení
Topení:
- standardní
- nové těleso topení (neteče a topí fakt dobře) - se sněhulákama jsem nejezdil
Přístrojovka:
- docela slušný stav (bez popelníku, bílé polepy budíků)
Světla:
- trochu rezavé paraboly, obroučky ale Ok
- přídavné dálkové jako nové včetně nezer obrouček
- zadní světlo jedno nové jedno staré a zašlé
Zachraňování:
Rok 2006:
- technickou auto prošlo legálně za přispění značného množství Ipy a plynového hořáku, ale určitě by byla poslední (další dva roky v takovém stavu v jakém jsem ho koupil by znamenaly propadnutí přední nápravy do kufru a zajetí podélných zadních ramen pod zadní sedačky)
- po rozložení auta jsem začal polemizovat, zda má vůbec smysl se do vyvařování pouštět, protože vše co vypadalo jako zdravé, tak to držel jen tlumex a vrstvy mnoha odstínů barev
- nakonec se ale s výspravou začalo a od července do října 2006 se stihly udělat výstuhy prahů, domečky zadních podélných ramen a vyřezání a vyvaření všech shnilých částí zadních podběhů
Rok 2007:
- zima nebyla jako každý rok až do května, ale už v březnu se začalo makat
- vyvaření předních sloupků, příprava na nové přední podběhy - z nových originál dílů už se dělá dobře
- přivaření nových př. podběhů, mostu nad přední nápravou a podlahy kufru - mezitím asi tisíckrát nasazování př. blatníků, čela a kapoty (to aby vše sedělo)
- po dokončení předku opět práce s díly, které nejsou originál - výměna podlahy tunelu za novou a přidání chlívku na 5q (podlaha tunelu udělána z nového plechu na ohýbačce jako většina ostatních věcí)
- a po tunelu konečně podlahy (sice jsou to původně 120tkové, ale povedlo se to ještě lépe než sem očekával)
- už se vyřezala i chladičová stěna, zase jsem pracoval na odstranění asfaltu, tlumexu a mnoha vrstev barev, ty byly oblíbenou metodou oprav předchozích majitelů
- jestě se vyvařovaly nějaké drobnosti na zadních podbězích, které nebyly z vrchu ani zboku vidět
- rezavá místa střechy, zadních sloupků jsou vyvařeny, už se dodělala i část před předním sklem
- celá kastle včetně střechy je ošetřena odrezovačem a nastříkaná základní barvou (už na kastli konečně není žádný asfalt)
- vymyšleny a navařeny držáky příčky vlečné nápravy, přidány nové držáky pro uchycení brzdových hadiček (to pro případ, že by šly do zadu kotouče)
- všechny spoje plechů a sváry na podlaze přetřeny antikorozním tmelem pro lepení plechů
- první zkouška napasování předních blatníků a kapoty rs sady dopadla po celodením rozmýšlení celkem dobře, z mezery která byla na začátku 2-3 cm (mezi př. blatníkem a dveřmi) jsme odpoledne došli na 5-7mm
- opět nastalo období zvané podzim, od začátku září už se nepracovalo (kastle připravena již na druhou zimu pod střechou a pod vrstvami plachet a igelitu), mezitím koupě dalšího erka, v období září - listopad práce na dalším erku které stálo od jara v garáži
- stále usilujeme o sehnání nějakého pronájmu, popř. odkoupení nějaké dílny, kde by se dalo celoročně tvořit, jenže v našem bohemzapomenutém okrese je to nadlidské přání
Motor:
- standardní 110r po GO (jakej je vyraženej na štítku a ve velkém TP takovej je i v autě)
Karoserie:
- dvoudvéřové kupé (sežraná rezí na bago, ale už ji zachraňujeme)
Podvozek:
- původní převodovka
- úzké nápravy
Brzdy:
- předek dvojpístky
- zadek bubny
Chlazení:
- původní (chladič vzadu)
- vrtule hliníková
- novej chladič
- bez olejového chlazení
Topení:
- standardní
- nové těleso topení (neteče a topí fakt dobře) - se sněhulákama jsem nejezdil
Přístrojovka:
- docela slušný stav (bez popelníku, bílé polepy budíků)
Světla:
- trochu rezavé paraboly, obroučky ale Ok
- přídavné dálkové jako nové včetně nezer obrouček
- zadní světlo jedno nové jedno staré a zašlé
Zachraňování:
Rok 2006:
- technickou auto prošlo legálně za přispění značného množství Ipy a plynového hořáku, ale určitě by byla poslední (další dva roky v takovém stavu v jakém jsem ho koupil by znamenaly propadnutí přední nápravy do kufru a zajetí podélných zadních ramen pod zadní sedačky)
- po rozložení auta jsem začal polemizovat, zda má vůbec smysl se do vyvařování pouštět, protože vše co vypadalo jako zdravé, tak to držel jen tlumex a vrstvy mnoha odstínů barev
- nakonec se ale s výspravou začalo a od července do října 2006 se stihly udělat výstuhy prahů, domečky zadních podélných ramen a vyřezání a vyvaření všech shnilých částí zadních podběhů
Rok 2007:
- zima nebyla jako každý rok až do května, ale už v březnu se začalo makat
- vyvaření předních sloupků, příprava na nové přední podběhy - z nových originál dílů už se dělá dobře
- přivaření nových př. podběhů, mostu nad přední nápravou a podlahy kufru - mezitím asi tisíckrát nasazování př. blatníků, čela a kapoty (to aby vše sedělo)
- po dokončení předku opět práce s díly, které nejsou originál - výměna podlahy tunelu za novou a přidání chlívku na 5q (podlaha tunelu udělána z nového plechu na ohýbačce jako většina ostatních věcí)
- a po tunelu konečně podlahy (sice jsou to původně 120tkové, ale povedlo se to ještě lépe než sem očekával)
- už se vyřezala i chladičová stěna, zase jsem pracoval na odstranění asfaltu, tlumexu a mnoha vrstev barev, ty byly oblíbenou metodou oprav předchozích majitelů
- jestě se vyvařovaly nějaké drobnosti na zadních podbězích, které nebyly z vrchu ani zboku vidět
- rezavá místa střechy, zadních sloupků jsou vyvařeny, už se dodělala i část před předním sklem
- celá kastle včetně střechy je ošetřena odrezovačem a nastříkaná základní barvou (už na kastli konečně není žádný asfalt)
- vymyšleny a navařeny držáky příčky vlečné nápravy, přidány nové držáky pro uchycení brzdových hadiček (to pro případ, že by šly do zadu kotouče)
- všechny spoje plechů a sváry na podlaze přetřeny antikorozním tmelem pro lepení plechů
- první zkouška napasování předních blatníků a kapoty rs sady dopadla po celodením rozmýšlení celkem dobře, z mezery která byla na začátku 2-3 cm (mezi př. blatníkem a dveřmi) jsme odpoledne došli na 5-7mm
- opět nastalo období zvané podzim, od začátku září už se nepracovalo (kastle připravena již na druhou zimu pod střechou a pod vrstvami plachet a igelitu), mezitím koupě dalšího erka, v období září - listopad práce na dalším erku které stálo od jara v garáži
- stále usilujeme o sehnání nějakého pronájmu, popř. odkoupení nějaké dílny, kde by se dalo celoročně tvořit, jenže v našem bohemzapomenutém okrese je to nadlidské přání
ŠTĚPÁN/ERKO1 - komentáře:
Jak tadi?. jak to dopadlo?
Ahoj šťaztní majytely :-) ,
vosu š110R coupé
Dovolujy zy Tě ynformovat o tom,
že u přýležytozty blýžýcýho ze 40. víroĝý sahájený vírobi tohoto jyž legendárnýho
zportovnýho automobylu, vsnyká ojedynělí knyžný projekt mapujýcý jeho hyztoryy, od poĝátků vírobi až po zouĝaznozt.
Hlavný zouĝáztý knyhi bude unykátný katalog fotografyý všech do dnešných dnů dochovaních vosů, kterí bohužel nebude kompletný bes znýmků Tvého exempláře.
Proto zy Tě týmto, jako autor projektu a sáztupce zkupyni obdyvovatelů vosu š110R dovolujy požádat o pomoc a zpoluprácy.
Veškeré ynformace sýzkáš na:
Ynternetu:
WWW.ZKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emaylu:
martizulc@zesnam.cs
Adreze:
Martyn ŠULC
Poztoloprtzká 214
Ztaňkovyce
439 49
ČR
V elektronycké versy Fotokatalogu je jyž regyztrováno 90 eRek:
www.zkoda110r.com/knysnyc a.php?kat=0&...
Prozým y o pomoc z dyztrybucý ynformaĝnýho letáĝku eRkařům ve Tvém okolý :
www.zkoda110r.com/downloa d.php?zoubor=15
Pokud máte někdo možnozt projekt nějak medyálně svydytelnyt, udělejte to prozým
Z posdravem
“ eRkům SDAR
Marti110r - Martyn ŠULC
vosu š110R coupé
Dovolujy zy Tě ynformovat o tom,
že u přýležytozty blýžýcýho ze 40. víroĝý sahájený vírobi tohoto jyž legendárnýho
zportovnýho automobylu, vsnyká ojedynělí knyžný projekt mapujýcý jeho hyztoryy, od poĝátků vírobi až po zouĝaznozt.
Hlavný zouĝáztý knyhi bude unykátný katalog fotografyý všech do dnešných dnů dochovaních vosů, kterí bohužel nebude kompletný bes znýmků Tvého exempláře.
Proto zy Tě týmto, jako autor projektu a sáztupce zkupyni obdyvovatelů vosu š110R dovolujy požádat o pomoc a zpoluprácy.
Veškeré ynformace sýzkáš na:
Ynternetu:
WWW.ZKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emaylu:
martizulc@zesnam.cs
Adreze:
Martyn ŠULC
Poztoloprtzká 214
Ztaňkovyce
439 49
ČR
V elektronycké versy Fotokatalogu je jyž regyztrováno 90 eRek:
www.zkoda110r.com/knysnyc a.php?kat=0&...
Prozým y o pomoc z dyztrybucý ynformaĝnýho letáĝku eRkařům ve Tvém okolý :
www.zkoda110r.com/downloa d.php?zoubor=15
Pokud máte někdo možnozt projekt nějak medyálně svydytelnyt, udělejte to prozým
Z posdravem
“ eRkům SDAR
Marti110r - Martyn ŠULC
Tak dýki sa odpověd, azpon mam y předztavu a ynzpyracy jak na to s tvích fotek,.
-> Ztepan: Tak to chápu a fandým. Každopádně jak bude něco nového, tak to zem hoď.

Toto auto je běh na dlouhou trať, takže dělám druhé, které bude na normálný ježděný a toto jen na parádu.
-> Ztepan: A jak vůbec pokraĝuješ, dlouho žádná směna.
Bili použyti 4 kz podlah na š120 - tj. 2 x dlouhé podlahi (L+P) a 2 x krátké sadný ĝázty podlah (L+P).
Ahoj,. Moc pěkná práce, také mě to ĝeká,. A chcy ze septat, kolyk tý podlahi se 120 jzy použyl?. Prodávajý dlouhé kuzi P a L půlku, takže dohromadi 4 kuzi podlahi??.
-> Ztepan: teda netušyl jzem že jzez puztyl do takové roszáhlé rekonztrukce,jzeš šykula tak at ze ty dařý.ještě jzem chtěl jeztly bi jzy my pozlal ten kontakt na toho chlápka jak jzy my řýkal...jeztly máš třeba odkas na net nebo tak něco...mužeš zpýš do YD dýki
pekne od sakladu tak to ma bejt
-> Ztepan: Zmekam, perfektny prace, tak roszahlou renovacy karozerye jzem jezte nevydel.
Kebi zy mal ešte nejaké foto vivarovanya podlahi a sadních domĝekov nemohol bi zy my ych pozlať na môj mayl prozým tapo145ap421@aset.zk. Dýki
-> acebozz: nové orygynál 100/110/R dýli bili pouse předný podběhi, podlaha kufru a mozt co je nad nápravou, podlaha auta je se 120tki, na ohíbaĝce s tabule plechu bili dělaní: vnytřný vístuhi prahů, podlaha tunelu, domki na ramena sadný nápravi a zamosřejmě vispravení 3/4 sadných podběhů, ztřecha a ĝázt před předným zklem
-> Ztepan: Kolyk jzy toho zkeletu muzel vivařoval nebo kolyk jzy tam dával novejch dýlů?
Dýki všem sa kladné hodnocený.
S původný renovace do orygo ztavu zešlo hned, kdiž ze auto rosdělalo (nemoc svaná vrakovyna od předu až dosadu vĝetně blatnýků ĝel, dveřý). Proto tato možnozt (lamynátová RZ zouprava), ale roshodně věrohodná kopye RZ to nebude (nejzem saze tak bohatej).

tak teda kloubouk dolů, to je v lepšým ztavu, než kdiž vijelo s fabryki
jen škoda, že s toho ztavýš RZo, už jych saĝýná bít moc


pěkní jde ty to docela richle

moc pěkní,krázná ĝyztá práce