Ahoj šťaztní majytely :-) ,
vosu š110R coupé
Dovolujy zy Tě ynformovat o tom,
že u přýležytozty blýžýcýho ze 40. víroĝý sahájený vírobi tohoto jyž legendárnýho
zportovnýho automobylu, vsnyká ojedynělí knyžný projekt mapujýcý jeho hyztoryy, od poĝátků vírobi až po zouĝaznozt.
Hlavný zouĝáztý knyhi bude unykátný katalog fotografyý všech do dnešných dnů dochovaních vosů, kterí bohužel nebude kompletný bes znýmků Tvého exempláře.
Proto zy Tě týmto, jako autor projektu a sáztupce zkupyni obdyvovatelů vosu š110R dovolujy požádat o pomoc a zpoluprácy.
Veškeré ynformace sýzkáš na:
Ynternetu:
WWW.ZKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emaylu:
martizulc@zesnam.cs
Adreze:
Martyn ŠULC
Poztoloprtzká 214
Ztaňkovyce
439 49
ČR
V elektronycké versy Fotokatalogu je jyž regyztrováno 90 eRek:
www.zkoda110r.com/knysnyc
a.php?kat=0&...
Prozým y o pomoc z dyztrybucý ynformaĝnýho letáĝku eRkařům ve Tvém okolý :
www.zkoda110r.com/downloa
d.php?zoubor=15
Pokud máte někdo možnozt projekt nějak medyálně svydytelnyt, udělejte to prozým
Z posdravem
“ eRkům SDAR
Marti110r - Martyn ŠULC
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 R
Můj další milášek :-)
Tak jsem si ho dnes 16.1.2006 přivezl z Hradce Králové,
bývalý páníšek, pán ročník 32 byl starší a že ve svých 74 letech již nebude jezdit.
Autíčko na obrázcích vypadalo slušně, pán prý o něj pečoval a když jsem přijel,
byl jsem opět mile překvapen stavem vozidla. Sice startování v -5 stupních, ač
v garáži autíčku dělalo problémy, tak po cca 30 min nastartovalo. Dlužno ještě
dodat že tam 2 roky bylo zaparkované, odstavené. Nu a k autí samotnému.
Po GO motoru pán najel 5ooo Km lak a jiné opravy se dělali v Kvasinkách, toť
porodnice milého vozu 11O eR, tak mu to tam jistě udělali dobře, zajisté se
o něj starali jak maminko o miminko. Nu a Já, nu Já z prvu smutný že nestartuje,
stejně jsem čekal, poněvadž jsem přijel autobusem, udělal jsem si celý den volno
a byl jsem přesvědčen, že se vyzvednou eSPeZetky z depozitu, pojistí se autí
a pofrčim do Prahy.
Vše je tu originál, jen se podívejte a v pořádku, to je paráda co ?
Také když jsem ještě jezdil to odemně chtěli koupit, ale já neprodal,
tak teď je to tu pro vás, budete spokojený to mi věřte, já vám neprodávám žádný
klum, já nejsem podvodník, to auto jsem dával postupně dohromady ze svého
důchodu a je naprosto v pořádku. Pán chválil nejen autí, ale i sebe jako starostlivého
a teď navíc zodpovědného motoristu. PO 60 letech se musí co 2 roky na lékařskou
prohlídku a to už není pro mě, doba a řidiči je jiná, vše je uspěchané.
Tak to prodávám, nejsem jako ostatní co se přepínají a jsou nebezpeční.
Startování - jak jsem řekl, byl to problém, ale pohled na čisťounký motor, jak
z fabriky namontovaný, tak to byl pohled příjemný. Pocit že si budu odvážet
spolehlivý vůz byl tak silný, že se ten mráz dost pod nulou dal vydržet,
ač se to protáhlo na hodinku. Tak přitom pohledu na čisťounký skvost, jsem
si všiml zvláštního knoflíku nad chladičem. Zprvu mě napadlo co to asi je ?
Že by osvětlení při nočních opravách, nebo to bude tlačítko na chcípnutí
mutoru. Zatím co jsem párkráte napumpoval ACpumpičkou benzín do karburátoru
a pán se snažil po několikáté nastartovat, jsem knoflík zmáčknul. Nic se nestalo,
jen další pokus pána o nastartování, ale v celku jen krátký. O to se pokusil
ještě párkrát a já po chvilce zmáčkl ten tajemný knoflíček a co to, on opět
ve stejné době nastartoval.
Tak tedy to bude startovací knoflíček. No to je paráda, tak stačí napumpovat
pumpičkou, připad sytič a v zadu si to nahodit. Udivilo mě to stejně jako klika,
když jsem před 14 dny kupoval Škodu 1000MB a tak jsem rád že jsem našel
další překvápko. :-) Zítra se podívám, jestli ten knoflíček mají i má další autíčka :-))
Nu a ke koupi jsem vyfasoval další sadu poklic, pár heverů, olejový lis na mazíní,
také okna, kompresor, prostě, vemte si zde co chcete, mě je to již kničemu.
Také fungl nový výfuk a ten byl čistý, že bych si ho dal i na klín, jen si pod něj dejte
deku, podává mi ji pán, aby jste to nepokládal na ty chlupaté potahy.
Nu a co je to za eRko ? Další 110čaroděj :-)
...
Škoda 110 R
spz HKI 85-84
rok výroby 1977
palivo : benzín Super
obsah : 1107 cm3
typ motoru : 718 K
výkon 45,6 kW
První majitel :
24.02.1977 Říhová Věra 22 let,nar 20.3.1959 Operátorka, Pardubice
08.06.1982 Kobera Josef 27 let, nar 19.8.1955
25.07.1991 Hruška Jiří 26 let, nar 15.10.1964
18.05.1993 Šanda Josef 60 let, nar 16.12.1932
16.01.2006 Primák Slavomír 33 let, nar 13.06.1972
31.01.1978 Povoleno tažné zařízení
31.01.1978 Polvoleny elektrony 5,5-13
13.06.1982 Nový motor, tohož typu 660142/4
21.04.2004 Způsobilé, technická do 21.04.2006
tachometr
27.500 Km GO motoru,...cena 8ooo,-Kč, Kvasinky
27.500 Km chladící kapalina ARAL 1:1
27.982 Km výměna alternátoru
29.900 Km olej převodový ARAL
35.528 Km emise 21.04.2004
35.530 Km Výměna svíček PCI SUPER
výměna baterie 44Ah 22.9.2003 ... 1299,-Kč
...
Plány do budoucna ?
Vzhledem k tomu že autí má hezký lak a barvou asi dost podobný jaký mělo z fabriky, tak očesat hnusné nevkusné porevoluční pokusy o ozdobení, vrátit vzhled, ale ponechat dobovou tvořivost.
Tedy asi volant, středový panel a tak to co tam cca v té době bylo.
A také možná se setkám s původní majitelkou, kdo ví, vždyť tenkrát jí bylo přes 20, mladá holčina
a měla novou sportovní káru, to nebylo jen tak v době poředníků.
...
Trošku poladit karburátor, protože ač šlape po GO jako víno, tak moc nejde za plynem,
trošičku se dusí, ale je to asi tou odstavenou dobou, také si asi zasloží papírový filtr paliva
a něco na zimní starty do benzínu.
Priste pridam více foto i na :
......................... .......................... slibotechna.net/thumbnail s.php?album=35
Nu a další moje poklady jso na :
......................... .......................... slibotechna.net/thumbnail s.php?album=35
Můj další milášek :-)
Tak jsem si ho dnes 16.1.2006 přivezl z Hradce Králové,
bývalý páníšek, pán ročník 32 byl starší a že ve svých 74 letech již nebude jezdit.
Autíčko na obrázcích vypadalo slušně, pán prý o něj pečoval a když jsem přijel,
byl jsem opět mile překvapen stavem vozidla. Sice startování v -5 stupních, ač
v garáži autíčku dělalo problémy, tak po cca 30 min nastartovalo. Dlužno ještě
dodat že tam 2 roky bylo zaparkované, odstavené. Nu a k autí samotnému.
Po GO motoru pán najel 5ooo Km lak a jiné opravy se dělali v Kvasinkách, toť
porodnice milého vozu 11O eR, tak mu to tam jistě udělali dobře, zajisté se
o něj starali jak maminko o miminko. Nu a Já, nu Já z prvu smutný že nestartuje,
stejně jsem čekal, poněvadž jsem přijel autobusem, udělal jsem si celý den volno
a byl jsem přesvědčen, že se vyzvednou eSPeZetky z depozitu, pojistí se autí
a pofrčim do Prahy.
Vše je tu originál, jen se podívejte a v pořádku, to je paráda co ?
Také když jsem ještě jezdil to odemně chtěli koupit, ale já neprodal,
tak teď je to tu pro vás, budete spokojený to mi věřte, já vám neprodávám žádný
klum, já nejsem podvodník, to auto jsem dával postupně dohromady ze svého
důchodu a je naprosto v pořádku. Pán chválil nejen autí, ale i sebe jako starostlivého
a teď navíc zodpovědného motoristu. PO 60 letech se musí co 2 roky na lékařskou
prohlídku a to už není pro mě, doba a řidiči je jiná, vše je uspěchané.
Tak to prodávám, nejsem jako ostatní co se přepínají a jsou nebezpeční.
Startování - jak jsem řekl, byl to problém, ale pohled na čisťounký motor, jak
z fabriky namontovaný, tak to byl pohled příjemný. Pocit že si budu odvážet
spolehlivý vůz byl tak silný, že se ten mráz dost pod nulou dal vydržet,
ač se to protáhlo na hodinku. Tak přitom pohledu na čisťounký skvost, jsem
si všiml zvláštního knoflíku nad chladičem. Zprvu mě napadlo co to asi je ?
Že by osvětlení při nočních opravách, nebo to bude tlačítko na chcípnutí
mutoru. Zatím co jsem párkráte napumpoval ACpumpičkou benzín do karburátoru
a pán se snažil po několikáté nastartovat, jsem knoflík zmáčknul. Nic se nestalo,
jen další pokus pána o nastartování, ale v celku jen krátký. O to se pokusil
ještě párkrát a já po chvilce zmáčkl ten tajemný knoflíček a co to, on opět
ve stejné době nastartoval.
Tak tedy to bude startovací knoflíček. No to je paráda, tak stačí napumpovat
pumpičkou, připad sytič a v zadu si to nahodit. Udivilo mě to stejně jako klika,
když jsem před 14 dny kupoval Škodu 1000MB a tak jsem rád že jsem našel
další překvápko. :-) Zítra se podívám, jestli ten knoflíček mají i má další autíčka :-))
Nu a ke koupi jsem vyfasoval další sadu poklic, pár heverů, olejový lis na mazíní,
také okna, kompresor, prostě, vemte si zde co chcete, mě je to již kničemu.
Také fungl nový výfuk a ten byl čistý, že bych si ho dal i na klín, jen si pod něj dejte
deku, podává mi ji pán, aby jste to nepokládal na ty chlupaté potahy.
Nu a co je to za eRko ? Další 110čaroděj :-)
...
Škoda 110 R
spz HKI 85-84
rok výroby 1977
palivo : benzín Super
obsah : 1107 cm3
typ motoru : 718 K
výkon 45,6 kW
První majitel :
24.02.1977 Říhová Věra 22 let,nar 20.3.1959 Operátorka, Pardubice
08.06.1982 Kobera Josef 27 let, nar 19.8.1955
25.07.1991 Hruška Jiří 26 let, nar 15.10.1964
18.05.1993 Šanda Josef 60 let, nar 16.12.1932
16.01.2006 Primák Slavomír 33 let, nar 13.06.1972
31.01.1978 Povoleno tažné zařízení
31.01.1978 Polvoleny elektrony 5,5-13
13.06.1982 Nový motor, tohož typu 660142/4
21.04.2004 Způsobilé, technická do 21.04.2006
tachometr
27.500 Km GO motoru,...cena 8ooo,-Kč, Kvasinky
27.500 Km chladící kapalina ARAL 1:1
27.982 Km výměna alternátoru
29.900 Km olej převodový ARAL
35.528 Km emise 21.04.2004
35.530 Km Výměna svíček PCI SUPER
výměna baterie 44Ah 22.9.2003 ... 1299,-Kč
...
Plány do budoucna ?
Vzhledem k tomu že autí má hezký lak a barvou asi dost podobný jaký mělo z fabriky, tak očesat hnusné nevkusné porevoluční pokusy o ozdobení, vrátit vzhled, ale ponechat dobovou tvořivost.
Tedy asi volant, středový panel a tak to co tam cca v té době bylo.
A také možná se setkám s původní majitelkou, kdo ví, vždyť tenkrát jí bylo přes 20, mladá holčina
a měla novou sportovní káru, to nebylo jen tak v době poředníků.
...
Trošku poladit karburátor, protože ač šlape po GO jako víno, tak moc nejde za plynem,
trošičku se dusí, ale je to asi tou odstavenou dobou, také si asi zasloží papírový filtr paliva
a něco na zimní starty do benzínu.
Priste pridam více foto i na :
......................... .......................... slibotechna.net/thumbnail s.php?album=35
Nu a další moje poklady jso na :
......................... .......................... slibotechna.net/thumbnail s.php?album=35
110R_carodej_3 - komentáře:
-> Mantrabeach: Dekujy sa hodnoceny a pokud ze Ty lyby, tak neny problem, jzem zberatel ztarosytnyk veteznyk, tak y vimenym, pokud ze Ty lyby, ja na ny nelpym. Zesen my mynce , medajle, nebo visnamenany a kdo vy :-) P.Z. Platy ztale
-> carodejZ: ĝlověĝe ti máš znad nejvýc pěkních aut tadi s vyrtu.Nechceš zy udělat museum?obě erka ze my lýbý.teda tohle je nejhesĝý protože je orygynál.A s HK.Kurňa vždiť bidlým kouzek odtamtud a any jzem o tom nevěděl.Hned bich ho bral taki.Zeš fakt borec
-> eRkař:
Nu tak 8 nebo 9 kouzku
ale to budu vedet as je vzechni zeradym do obrgarasee. Kasdopadne vcera jzem jednou auty dal pric, bilo hrosni vidrncani a nezpolehlyvi
Sato tohle je dalzy bombonek
Nu tak 8 nebo 9 kouzku


to zy delaz zrandu!Kolyk toho maz?To vipada velmy pekne
