skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak konečně představuji svoje Erko. Narodilo se v roce 1980, ještě ve žluté barvě a poté vystřídalo hodně majitelů. V roce 2002 se rozhodl jeho majitel pro celkovou změnu, ale pak se rozhodl, že ho prodá a na jaře tohoto roku se autíko přestěhovalo do Práglu. Je to prostě moje Beruška, co víc dodat :o)))
Úpravy:
Exteriér:
Kola-kopretiny
Přídavná světla
Plastové nárazníky
Zadní lemy ze Š120
Příčňák
Křídlo
Interiér:
Volant Luisi
Samonavíjecí pásy
Červené koberce
Sportovní pedály a řadící páka
Podvozek:
Zadní vlečná náprava
Přední náprava M, hřeben
Pětikvalt 3,9
Motor:
Škoda 130
Leštěné kanálky
Nastříkané víko ventilů
Plány do budoucna:
Topení ze žigula dovnitř (je to zatím vidina a chceme to zkusit)
Jiné zadní lemy
Vyměnit plastové nárazníky za chromové
Muzika
A taky motůrek, no a samozřejmě se pokaždé něco najde.
Díky:
Poděkování patří hlavně Saskynovi, za vše. Taky celé mé rodině, Vládíkovi za zrcátka v barvě a všem ostatním kamarádům.
Doufám že se Vám bude aspoň maličko líbit.
Aktuálně:
6.4.2006 Tááák, Beruška dostane novou spojku. Včera jsem začala dvě hodinky s rozebíráním, doufám že to půjde dobře, musí být ready do Běšin. Tak uvidíme :o)
Úpravy:
Exteriér:
Kola-kopretiny
Přídavná světla
Plastové nárazníky
Zadní lemy ze Š120
Příčňák
Křídlo
Interiér:
Volant Luisi
Samonavíjecí pásy
Červené koberce
Sportovní pedály a řadící páka
Podvozek:
Zadní vlečná náprava
Přední náprava M, hřeben
Pětikvalt 3,9
Motor:
Škoda 130
Leštěné kanálky
Nastříkané víko ventilů
Plány do budoucna:
Topení ze žigula dovnitř (je to zatím vidina a chceme to zkusit)
Jiné zadní lemy
Vyměnit plastové nárazníky za chromové
Muzika
A taky motůrek, no a samozřejmě se pokaždé něco najde.
Díky:
Poděkování patří hlavně Saskynovi, za vše. Taky celé mé rodině, Vládíkovi za zrcátka v barvě a všem ostatním kamarádům.
Doufám že se Vám bude aspoň maličko líbit.
Aktuálně:
6.4.2006 Tááák, Beruška dostane novou spojku. Včera jsem začala dvě hodinky s rozebíráním, doufám že to půjde dobře, musí být ready do Běšin. Tak uvidíme :o)
Maja/Beruška - komentáře:
-> Maja: ok
-> Labros: No pedál sice možná je měkčí, ale to je tak seřízený. Asis málo dupal. Ale éro brzdí dobře, teda aspoň si to myslím. Nikdy žádný problém nebyl.
-> Maja: no pedál byl měkkej a brzdilo to málo a nezaflekovalo to ani při většim dupnutí. tak jsem si jen říkal snad to někde nenabořej.
-> Majkl: Díky za překlad.
-> Labros: A co ti jako na tom přišlo divný???
-> Labros: A co ti jako na tom přišlo divný???
-> Maja: Jo já taky, to je dobře.
-> Maja: Hlavni Brzdovy Valec
-> Labros: Co je HBV? Jo, dojeli jsem naprosto bez problémů. Ty taky předpokládám

-> Maja: A dojeli jste teda v poho? Se mi zdálo, že odchází HBV!
ne že bych vám to přál, to vůbec

-> Labros: -> Tuner#2: Moc děkuji

-> Maja: Ty chromy tomu pasujou - povedená změna.

jj sluší jí to.
-> Majkl: Děkuji, děkuji, mě se takhle taky líbí víc
Ale tvůj názor na chrom vidí každý


-> Maja: s tema chromakama je to mnohem lepsi

-> Labros: To ne, jen do Běšin jezdíme dvěma. Ale do Doks teď pojedem jen érem

-> Maja: sakra tak snad máte ssebou odtahovou službu ne? :D Saskyn jede hnědou kamennou počítám.
-> Labros: Pokud to tam dojede tak ano

-> Maja: Jo přijede to do Doks?
-> Majkl: Nebuď tak zvědavej... Jo, jo, už je něco novýho
Mě se moc líbí, doufám že vám bude taky


porad nic?

tak co teda? neco novyho? naraznicky?

