Vůz jsem koupil od Kozla zde z Virtu. Bylo to zachovalý emko, s poměrně malým nájezdem kilometrů a původní plechařinou bez vyvařování. Bylo to konečně auto, se kterým jsem jel na sraz a budu v tom pokračovat nadále. Je to má třetí Škodovka, kterou plánuji předělat podle svých představ, ale přitom zachovat krásnou karoserii a styl staré škodovky.
Atrancitové mám Oz superlegerra, tak už další nechci. Stříbrné nebyly pěkné a zlatou bych si asi dokázal představit,takže do budoucna by mohli být. Zatím jsem spokojen... mlhovky se takto líbí, dal jsem je tam s polepy, protože mám auto pořád stejné a nechce se mi sahat na originální karoserii a lak. Samozřejmě si pořád hraju s myšlenkou, že bych šel rally cestou, viz. Staré auto v kartě. Bohužel nám to zákony moc nedovolují.
-> onba: stříbrný jsou klasika kterou nic nezkazíš, zlatá se k bílé karoserii hodí pěkně, možná by bylo celkem ok nějaká antracitová, ty mlhovky jsou takové antisportovní až dědkovské
Převod je o mnoho lepší, sprint a slalom se hodně zrychlil. Ještě bych si klidně dokázal představit malinko kratší, ale takhle spokojenost. Konečně mi to zase řadí, což je potěšující a využívám celé spektrum kvaltů. Předtím jsem pořád jezdil max. 4ku.
Ahoj, lamela funguje. Jediné co jsem zase posral, tak je použití rovného pritlacaku. Takže jsem prodloužil tu vypínací páku a v zimě to předělam. Jinak šířka lamely je stejná jako u sériové, tak jsem podle toho usoudil, že není třeba podložky. Tady mi nikdo nebyl schopný poradit, jestli má být, nebo ne.