skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 105 S - Škoda 100 rv.1976, s karoserií 105S (rv.1986), motorem 120 a LPG
Aneb nikdy nebylo líp...
Svou první škodovku jsem koupil v srpnu roku 2008 jako chudý student za pár korun na naučení, odření při parkování, levným dílům a nádrži LPG... A tak to vlastně všechno začalo. Bylo to skvělé auto, které mě nikdy a nikde nenechalo. Díky ní jsem se na celý život zamiloval do škodovek. Ale zpět k autu. Olomouc - Jeseník pendlovačka každý pátek a neděli, v zimě v létě. V zimě to byla ale větší sranda :) Taky jsme s Boženkou navštívili hlavní město Prahu. Bohužel jsem odjel na dva roky do ciziny a auto ještě více ke svému zuboženému stavu karoserie chátralo v špatně zaizolované garáži. Za složitých podmínek prostě musela jít na odpočinek, psal se rok 2010. Budiž ji vrakáč lehký.
S vozem jsem najezdil kolem 15tis. km bez závažného problému. Jen čas od času dělalo problémy soužití rozdělovače a LPG.
Po GO motoru najeto asi 52tis. km
Vůz měl celou řadu tuningů:
dálkově ovládaný centrál
nápis "nikdy nebylo líp" na levém př. blatníku
špunt od vany místo víka LPG
nápis Boženka na zadním spoileru
podkovička na masce pro štěstí
plyšové machrkostky
nálepka Roling Stones
ručník Roling Stones na zadních sedačkách
cedulka "nemluvte za jízdy s řidičem" na cloně proti slunci u spolujezdce
medaile Brigády socialistické práce
červený fáborek na anténě
Rudé Právo za zadním sklem
Aneb nikdy nebylo líp...
Svou první škodovku jsem koupil v srpnu roku 2008 jako chudý student za pár korun na naučení, odření při parkování, levným dílům a nádrži LPG... A tak to vlastně všechno začalo. Bylo to skvělé auto, které mě nikdy a nikde nenechalo. Díky ní jsem se na celý život zamiloval do škodovek. Ale zpět k autu. Olomouc - Jeseník pendlovačka každý pátek a neděli, v zimě v létě. V zimě to byla ale větší sranda :) Taky jsme s Boženkou navštívili hlavní město Prahu. Bohužel jsem odjel na dva roky do ciziny a auto ještě více ke svému zuboženému stavu karoserie chátralo v špatně zaizolované garáži. Za složitých podmínek prostě musela jít na odpočinek, psal se rok 2010. Budiž ji vrakáč lehký.
S vozem jsem najezdil kolem 15tis. km bez závažného problému. Jen čas od času dělalo problémy soužití rozdělovače a LPG.
Po GO motoru najeto asi 52tis. km
Vůz měl celou řadu tuningů:
dálkově ovládaný centrál
nápis "nikdy nebylo líp" na levém př. blatníku
špunt od vany místo víka LPG
nápis Boženka na zadním spoileru
podkovička na masce pro štěstí
plyšové machrkostky
nálepka Roling Stones
ručník Roling Stones na zadních sedačkách
cedulka "nemluvte za jízdy s řidičem" na cloně proti slunci u spolujezdce
medaile Brigády socialistické práce
červený fáborek na anténě
Rudé Právo za zadním sklem