skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karoserie
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
Karel./Škoda 120 - komentáře:
19:56:40
07.02.2016
07.02.2016
Karel.
-> Michal130: možná čadem
15:58:25
07.02.2016
07.02.2016
Michal130
-> Karel.: Bude popis?
08:38:12
01.02.2016
01.02.2016
Karel.
-> Tuner#2: odpovězeno v tématu
-> skodoukolemsveta.cz: Nene, dám ji normálně vedlě posilovače na stojáka a bude klid
-> skodoukolemsveta.cz: Nene, dám ji normálně vedlě posilovače na stojáka a bude klid
00:49:03
01.02.2016
01.02.2016
skodoukolemsveta.cz
-> Karel. 31.01.16 10:50:33: Já jsem to ani neslyšel a ani nikde neviděl, nicméně mě napadlo, že by to tak mohlo být a tak začal hledat akku která by to mohla vydržet. Kupodivu jsem objevil(Banner) a bylo hotovo. Mám to tak od října, najeto asi 1500km a zatím v pohodě. Jinak jsou i baterky, které můžeš úplně položit-třeba pod přední sedačku a pod... ale stojí asi 2x tolik, navíc takovou tady nepotřebuješ...
Zkopíruj moje provedení, nač vymýšlet vymyšlené...:-). Já mám kabel tažený okolo tunelu vnitřkem ale to je asi úplně jedno kudy. Jen konstrukci mám železnou, příště bych jí ale udělal z lehčího kovu.
Zkopíruj moje provedení, nač vymýšlet vymyšlené...:-). Já mám kabel tažený okolo tunelu vnitřkem ale to je asi úplně jedno kudy. Jen konstrukci mám železnou, příště bych jí ale udělal z lehčího kovu.
21:05:57
31.01.2016
31.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Karel.: nevím kde vidíš problém v tahání venkem? skoda-virt.cz/cz/.../7342
6-kabel-k-baterce-do-kufru
14:38:23
31.01.2016
31.01.2016
Karel.
-> m8rinek: jak jsem psal venkem nic tahat nebudu, někde něco vezmu a nebude mi stačit ani 5kg hasičák. Chtěl jsem tunelem, ale nakonec tady padl nápad Dušana (po pivech mu to myslí:o)) ) a potáhnu to vedle tunelu v husím krku a je to
14:08:58
31.01.2016
31.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Já si přesně nevybavuju rozměry, ale eRkový tunel se mě zdá vyšší než v eMku a u eMka tam máš navíc hadice topení. Při venkovním tažení máš jen jeden průchod skrz plech v kufru a jinak je vše chráněné a fixované ve své poloze.
13:55:39
31.01.2016
31.01.2016
m8rinek
-> Karel.: rs ma v tunelu i chlazeni, rozhodne mi to prijde jako lepsi reseni nez to tahat venkem...
13:34:18
31.01.2016
31.01.2016
Karel.
-> Tuner#2: jojo, vymýšlel jsem různě, ale nakonec to takto dopadne.
11:30:21
31.01.2016
31.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Karel. 31.01.16 10:40:38: Rozpera + podlaha kufru, jinak je to pomerne zbytecna zatez na boule a bude se to casem trhat.
10:50:33
31.01.2016
31.01.2016
Karel.
-> minno: tak to slyším prvně, pořád se mám co učit mrknu na to,díky
10:42:23
31.01.2016
31.01.2016
minno
-> Karel.: on má baterku takú, ktorá dovoľuje náklon.
10:40:38
31.01.2016
31.01.2016
Karel.
-> skodoukolemsveta.cz: jojo znám obě tvoje auta a smekám Nevím jestli je pro tu baterku dobře, aby byla nakloněná. tohle řešení máš chvilku že? ale jinak na rozpěru to budu dávat určitě, ač jsem nechtěl.
20:57:34
30.01.2016
30.01.2016
skodoukolemsveta.cz
-> Karel. 27.01.16 16:15:53: Podívej na mojí Galanku, třeba se ti bude líbit. Navíc budeš mít v kufru místo na kufry až pojedeš k móooři...:-)
16:20:59
27.01.2016
27.01.2016
isti
-> Karel.: Ak by si tam dal dlhší ako je nutné tak by to nebolo vidno.
16:15:53
27.01.2016
27.01.2016
Karel.
-> U-Geen: nechci aby to bylo vidět na koberci. Ale řekl bych, že tunel bude dobrej, večer jedu do garáže, tak mrknu na to
16:15:12
27.01.2016
27.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Karel. 27.01.16 14:24:35: Pod autem je celou dobu pod plechem a ten je stejně výš než stabík a vnitřní uložení ramen. Druhá možnost je vedle tunelu, ale bude to bortit origo koberec. Mám tam teď tažený - k odpojovači.
15:35:39
27.01.2016
27.01.2016
U-Geen
-> Karel.: a vedle tunelu husim krkem?
14:24:35
27.01.2016
27.01.2016
Karel.
-> Tuner#2: kabel samozřejmě půjde do husího krku, dle mě je menší pravděpodobnost narušení kabelu, než když to půjde pod autem.
13:54:41
27.01.2016
27.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Karel. 27.01.16 08:05:05: tunelem to moc idealni neni navic tenhle kabel s mekkou izolaci.