skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karoserie
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
Karel./Škoda 120 - komentáře:
-> Karel.: tak uz hotovo ?
Nemáte prosím někdo LP přední samonavíjecí pás? při nejhorším bych koupil i celou sadu, děkuji
-> Shader: dekuju
Paráda!!! 

-> TT_daniel: Ono už i CSko se pomalu, ale jistě blíží. 

-> TT_daniel: děkuju,ale to fakt nedám
-> Karel.: drzim palce..mas dva tyzdne do blanska 

-> TT_daniel: hold není tolik času už,ale určitě to směřují k dodelani

-> Karel.: a ja som myslel ze z toho uz nic nebude..ale zeby?
Tak snad to na jaře vyjede 

-> Karel.: Ta barva je super
už abys to dodělal

-> Karel.: Pane řitiči, to pohoňovací ústrojí máte zapsané v technickém průkazu?
No....., ještě ne...., ale chystám se. 


-> Karel.: drzim palec 

-> castrol: Jak jsem vždycky kecal, tak vím, že letos vyjede
-> Mates AZNP ŠKODA: je u něj velkej ventilátor, ale souhlasím. Rozhodně s ním budu experimentovat jak bude auto mít aspoň něco odjeto


-> Mates AZNP ŠKODA: je u něj velkej ventilátor, ale souhlasím. Rozhodně s ním budu experimentovat jak bude auto mít aspoň něco odjeto

Pekná prác :D. Len myslím že ten intercooler je blbo takto naň bude prúdiť všetko teplo z motora dal by som ho skôr hore a urobiť rebrovanie na kapote+ strieška alá 130LR, ale asi úplne najlpeší by bol vodný intercooler :)
-> Karel.: uz aby bola nastrojena
-> Pavell: díky, hlavně už začínám mít pocit, že je to auto

pěkné, pěkné
