skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vzhledem k tomu,že jsem kluk šikovný,tak tady dám auto znova.Podařilo se mi smazat si kartu.Tak tedy pokus č 2.
V létě 2008 jsem došel k závěru,že potřebuju druhé auto.Tak jsem se začal vyptávat známých,až mě jeden z nich přivedl před garáž,kde stála tahle Škoda 120L.Když jsem viděl v jakém je stavu tak jsem moc nepřemýšlel.Navíc jsem k ní dostal veškerou dokumentaci,kupní smlouvu z Mototechny a zápisky původního majitele.Najeto 41 700km.
Můj původní záměr, používat jí k běžnému ježdění, jsem velice brzo změnil.Tak se z ní stává postupně leštěnka,a druhé auto na ježdění zase nemám.
Takže auto zůstane v původním stavu,doplněné o některé věci,které třeba zrovna neodpovídají přesně roku výroby.Na to si nehraju.V roce 2003 byly na autě měněny přední blatníky,bohužel se nepovedl lak,který odprýskává a dělaj se v něm puchýřky.Auto koupené ještě před Eko daní.
Do jara 2009 jsem jí koupil disky Meteor a pětikvalt - obojí muselo projít renovací.Vyměněn termostat,ošetřeny prahy pod ozdobnýma lištama,odstraněny ochranné nátěry lemů blatníků a prahů.
Nakoupeno spousta náhradních dílů,které"by se mohly hodit".Koupil jsem krásné př.sedadla s opěrkama,zadní opěradla prosvícené sluníčkem jsem přečalounil z lepších opěradel.
V létě 2009 jsem projel na dovolené po zemích českých cca 800 km bez problémů.Pokračuje postupné čištění všeho,karburátor, rozdělovač,motorový prostor atd.
Přes zimu se připravila převodovka,při montáži ošetřena zadní náprava,brzdy.Všechny nátěry Alkyton.Když jsem při výměně převodovky zjistil jaký humus je v hadicích do topení,radši jsem je vyměnil.Vyměnil jsem hadice na "ropovodu"pod autem.Jistota je jistota.
Duben 2010 přehozena převodovka pětikvalt,vyměněno táhlo řazení za novější provedení,nová spojka,spojovací hadice nádrže.Zkompletovaná zadní náprava,seřízená geometrie.Po spojízdnění mi spojkový váleček nad pedálem zničil docela nové boty,takže výměna za nový.
Květen 2010 - kdybych věděl,že bude v Doksech taková kosa,nikdo by mě tam nedostal.Ale výlet se obešel bez problémů,akorát odešel počítač kilometrů.V létě nahrazen hranatým přístrojem s otáčkoměrem.Zbytek roku tak nějak utekl,a já jenom jezdil.
Jaro 2011 - tak jak to bývá na jaře,umýt,něco vyčistit.Vyměnil jsem svíčky vzduchový filtr,seřídil motor.Vyměnil jsem hadičky od nádobky brzdové kapaliny k válcům,ještě mě čeká renovace nebo výměna vyžrané "pedálovky"
Září 2011 - Nové STK a emise,výměna všech tlumičů pérování,zkrácené přední pružiny(závit a chlup)jen tak,aby se auto narovnalo.Kromě dvou Moravskoslezských srazů,jsem auto téměř nepoužil.
V létě 2008 jsem došel k závěru,že potřebuju druhé auto.Tak jsem se začal vyptávat známých,až mě jeden z nich přivedl před garáž,kde stála tahle Škoda 120L.Když jsem viděl v jakém je stavu tak jsem moc nepřemýšlel.Navíc jsem k ní dostal veškerou dokumentaci,kupní smlouvu z Mototechny a zápisky původního majitele.Najeto 41 700km.
Můj původní záměr, používat jí k běžnému ježdění, jsem velice brzo změnil.Tak se z ní stává postupně leštěnka,a druhé auto na ježdění zase nemám.
Takže auto zůstane v původním stavu,doplněné o některé věci,které třeba zrovna neodpovídají přesně roku výroby.Na to si nehraju.V roce 2003 byly na autě měněny přední blatníky,bohužel se nepovedl lak,který odprýskává a dělaj se v něm puchýřky.Auto koupené ještě před Eko daní.
Do jara 2009 jsem jí koupil disky Meteor a pětikvalt - obojí muselo projít renovací.Vyměněn termostat,ošetřeny prahy pod ozdobnýma lištama,odstraněny ochranné nátěry lemů blatníků a prahů.
Nakoupeno spousta náhradních dílů,které"by se mohly hodit".Koupil jsem krásné př.sedadla s opěrkama,zadní opěradla prosvícené sluníčkem jsem přečalounil z lepších opěradel.
V létě 2009 jsem projel na dovolené po zemích českých cca 800 km bez problémů.Pokračuje postupné čištění všeho,karburátor, rozdělovač,motorový prostor atd.
Přes zimu se připravila převodovka,při montáži ošetřena zadní náprava,brzdy.Všechny nátěry Alkyton.Když jsem při výměně převodovky zjistil jaký humus je v hadicích do topení,radši jsem je vyměnil.Vyměnil jsem hadice na "ropovodu"pod autem.Jistota je jistota.
Duben 2010 přehozena převodovka pětikvalt,vyměněno táhlo řazení za novější provedení,nová spojka,spojovací hadice nádrže.Zkompletovaná zadní náprava,seřízená geometrie.Po spojízdnění mi spojkový váleček nad pedálem zničil docela nové boty,takže výměna za nový.
Květen 2010 - kdybych věděl,že bude v Doksech taková kosa,nikdo by mě tam nedostal.Ale výlet se obešel bez problémů,akorát odešel počítač kilometrů.V létě nahrazen hranatým přístrojem s otáčkoměrem.Zbytek roku tak nějak utekl,a já jenom jezdil.
Jaro 2011 - tak jak to bývá na jaře,umýt,něco vyčistit.Vyměnil jsem svíčky vzduchový filtr,seřídil motor.Vyměnil jsem hadičky od nádobky brzdové kapaliny k válcům,ještě mě čeká renovace nebo výměna vyžrané "pedálovky"
Září 2011 - Nové STK a emise,výměna všech tlumičů pérování,zkrácené přední pružiny(závit a chlup)jen tak,aby se auto narovnalo.Kromě dvou Moravskoslezských srazů,jsem auto téměř nepoužil.