skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto jsem prodal, už ho nemám.
Škoda 120 GLS, ročník 1986. Jsem třetí majitel. Původní majitel byl starší pán (1927) z Prahy, druhý majitel ji měl jen pár měsíců a teď skončila u mně. Je to pětikvalt, vše je původní.
Hotovo:
-Přepis.
-Doplněna povinná výbava.
-Komplet sada nových zimních kol. Takže mám dvě sady na přehazování a k tomu ještě 4 letní gumy bez disků navíc. Musím hodně jezdit aby se to ojezdilo.
-Odstraněny plastový kryty na nádechu přední kapoty.
-Vyměněn jeden zámek kufru, špatně otvíral.
-Doplněna kontrolka rozsícených světel.
-Vyměněny vnitřní lampičky, na starých byl zoxidovaný přepínač. Odpojeno spínání otevřenými dvěřmi, takže fungují jen na vypínač. Je to otázka asi minuty aby to zas fungovalo jako dřív, jsou jen zapojený dva dráty na jinej fastón.
-Namontováno a zlegalizováno tažné zařízení.
-Nová zadní mlhovka Wessem, původní byly vevnitř na prach.
-Naroubovány střešní nosiče. Původně jsou z nějakýho Renaulta, zkřížil jsem je s origo zahrádkou a výsledkem jsou pěkný a spolehlivě (neinvazně) přimontovaný příčníky.
-Přední maska s přídavnými dálkovými světlomety.
-Do zadních pružin přidány mezizávitové gumy pro zvýšení tuhosti.
-Na zadní sedadla přidány bezpečnostní pásy, nenavíjecí.
-30.3.2012 Novej výfuk.
-31.3.2012 Nová levá monžeta poloosy a zároveň nový převodovkový olej. Zapojeny přídavný dálkový světla. Nový zadní zástěrky.
-květen 2013 Nový brzdový prasátko na zadním kole, vyčištěn karburátor
-květen 2013 - auto prodáno
Škoda 120 GLS, ročník 1986. Jsem třetí majitel. Původní majitel byl starší pán (1927) z Prahy, druhý majitel ji měl jen pár měsíců a teď skončila u mně. Je to pětikvalt, vše je původní.
Hotovo:
-Přepis.
-Doplněna povinná výbava.
-Komplet sada nových zimních kol. Takže mám dvě sady na přehazování a k tomu ještě 4 letní gumy bez disků navíc. Musím hodně jezdit aby se to ojezdilo.
-Odstraněny plastový kryty na nádechu přední kapoty.
-Vyměněn jeden zámek kufru, špatně otvíral.
-Doplněna kontrolka rozsícených světel.
-Vyměněny vnitřní lampičky, na starých byl zoxidovaný přepínač. Odpojeno spínání otevřenými dvěřmi, takže fungují jen na vypínač. Je to otázka asi minuty aby to zas fungovalo jako dřív, jsou jen zapojený dva dráty na jinej fastón.
-Namontováno a zlegalizováno tažné zařízení.
-Nová zadní mlhovka Wessem, původní byly vevnitř na prach.
-Naroubovány střešní nosiče. Původně jsou z nějakýho Renaulta, zkřížil jsem je s origo zahrádkou a výsledkem jsou pěkný a spolehlivě (neinvazně) přimontovaný příčníky.
-Přední maska s přídavnými dálkovými světlomety.
-Do zadních pružin přidány mezizávitové gumy pro zvýšení tuhosti.
-Na zadní sedadla přidány bezpečnostní pásy, nenavíjecí.
-30.3.2012 Novej výfuk.
-31.3.2012 Nová levá monžeta poloosy a zároveň nový převodovkový olej. Zapojeny přídavný dálkový světla. Nový zadní zástěrky.
-květen 2013 Nový brzdový prasátko na zadním kole, vyčištěn karburátor
-květen 2013 - auto prodáno
Roman / Škoda 120 GLS (prodáno) - komentáře:
10:09:01
14.01.2012
14.01.2012
Roman Machain
dakar: Tak pětikvalt by měla mít i tahle. Zadní nápravu bych si myslel že tam taky budu mít tu vlečnou. Brzdy nevím, trochu jsem doufal, že tam budou 4p, ale podklad pro to nemám. A ještě nevím, jestli to má pásy vzadu. Za chvíli bych měl mít víc fotek, za týden pro to pojedu.
09:03:11
14.01.2012
14.01.2012
dakar.cz
-> Roman Machain: Na 120 pak už nic lepšího nebylo,jen ke konci se vyráběli modely 125,které měli 5 rychlostní převodovku. A pak se vyráběli modely 130,které měli větší obsah motoru,delší 5 rychlostní převodovku,jíné výkonější brzdy a hlavně jinou konstrukci zadní nápravy. Co se interiéru týče,tak máš tu největší možnou výbavu,která se montovala.
Jinak auto vypadá fakt pěkně.
Jinak auto vypadá fakt pěkně.
08:46:51
14.01.2012
14.01.2012
Martin/125/
pěkna...jen ty otočene nasavače na kapotě
23:53:40
13.01.2012
13.01.2012
Roman Machain
Durnbach: Díky. To se budu muset naučit míchat, naposled, když jsem měl stodvácu, tak byl ještě Special běžně k dostání...
22:52:05
13.01.2012
13.01.2012
Durnbach
N95 + přísada nahrazující olovo.
22:03:08
13.01.2012
13.01.2012
Roman Machain
Paráda, teď jsem zjistil, že by to mělo jezdit na normální Natural 95, je to skutečně tak??? Všechny škodovky co jsme v rodině měly byly 120L na Special...
21:51:54
13.01.2012
13.01.2012
Roman Machain
xerox: To já vím. Co mě zajímá jestli se v dalších letech ještě nějak vylepšovalo. Chromy bych tam taky čekal, ale nevadí mi že nejsou. Zadní opěrky jsem kdysi měl na starý užovce dodělaný (origo), ale dnes už bych si je na auto nedal.
20:41:50
13.01.2012
13.01.2012
xerox422
-> Roman Machain: Ale ty mas 120 gls čo je najvyššia vybava sedanu v čssr v tom roku. Ale par drobností mi tam aj tak chýba napr. chromi na dvrerách a čele. Na vyvoz sa montovali zas z. opierky hlavy, hlinikáče.
20:10:13
13.01.2012
13.01.2012
Roman Machain
Vít: Já nevymýšlím zlepšováky! Přesně takovej provoz jakej popisuješ plánuju. Ale zajímá mě co se na 120kách ještě za těch posledních pár let výroby vyvinulo...
19:44:10
13.01.2012
13.01.2012
dragon_cb_cz
-> Roman Machain 13.01.12 19:25:37:
Žádný vylepšení nevymejšlej a nech jí tak jak je. Vyčisti interiér, opravuj drobnosti kde to bude potřeba a když náhodou bude nějaký větší celek v pytli, tak ho oprav pořádně jako celek. Jinak vypadá pěkně, taky mě na aukru zaujala, takže žádný zlepšováky nevymejšlej :)
Žádný vylepšení nevymejšlej a nech jí tak jak je. Vyčisti interiér, opravuj drobnosti kde to bude potřeba a když náhodou bude nějaký větší celek v pytli, tak ho oprav pořádně jako celek. Jinak vypadá pěkně, taky mě na aukru zaujala, takže žádný zlepšováky nevymejšlej :)
19:25:37
13.01.2012
13.01.2012
Roman Machain
Kromě motoru, v čem by ta škodovka mohla být ještě "lepší"? Myslím jestli na ještě novějších bylo ještě nějaký další vylepšení. Napadla mě jen přístrojovka, ale tento typ se mi líbí.
18:55:21
13.01.2012
13.01.2012
Nwkt
-> Fiatak: M v 81 nebylo
18:54:37
13.01.2012
13.01.2012
Fiatak
cize ked mam Mko z roku 1981 tak moze ist na Vcka?
16:43:23
13.01.2012
13.01.2012
Nwkt
-> Roman Machain: Klidně hned, dokud to ještě platí
16:42:34
13.01.2012
13.01.2012
Roman Machain
Takže veterán až za čtyři roky? To by celkem ušlo... Teď hlavně aby se toho to auto dožilo
16:27:17
13.01.2012
13.01.2012
DEAtH ROLL
-> MATTESS: FIVA to tento alebo minulý rok zmenila z 25 na 30 rokov.
16:26:13
13.01.2012
13.01.2012
Nwkt
-> MATTESS 13.01.12 15:06:40: Jo, pokud vim tak to pořád jde
16:24:25
13.01.2012
13.01.2012
MATTESS
-> DEAtH ROLL: tak jsou v klubu debilové a neví, co píšou?
16:17:19
13.01.2012
13.01.2012
bezmozekk - zrušená registrace
vypadá pěkně ale bez osobní prohlídky bych nepřihodil
16:13:45
13.01.2012
13.01.2012
DEAtH ROLL
Podľa FIVA vetrán môže byť vozidlo staré aspoň 30 rokov