
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ZASE PŘEDĚLÉVÁM TENTOKRÁT UŽ NAPOSLED
MOTOR:(favorit)
- ostrá vačka 280/280
- snížená hlava
- karbec 130ka
- docela dost odlehceny setrvak
- startér felicie
- 5ti qvalt :)
- uhlovky + kotouce :)
EXTERIER: + plany na velice blizkou dobu
- predni kotouce RS (chlazene) + 4písty
- zadni kotouce normalní Š130 + 4písty
- hydraulická rucní brzda
- v predu stabilizacka 21mm
- predni tlumice sport(znacka blíze neurcena) + tuhe pruziny
- zadní tlumiče přelite + tuhe pružiny + gumy mezi závity pužiny
- kompletne vyztuzená kastle (práhy, podlaha)
- polácká optika
- vyfuk WM kratky na mašinu :)
- zadní čirá optika jedina v ČR :)
KOLA:
- BROCK B1 - chrom 9x16 Et 12 všechny kola
- obute 215/40 R16
A LAHUDKOU JE ROZTEČ ... A TO 5X100 :D
INTERIER: - taky mozna nahodim foto :D
PLÁNY: - castecne nabrousene jeste do plnice pak nalakuji a nahodim foto ;)
NAŠE STRÁNKY ------- www.ttk.unas.cz/
MOTOR:(favorit)
- ostrá vačka 280/280
- snížená hlava
- karbec 130ka
- docela dost odlehceny setrvak
- startér felicie
- 5ti qvalt :)
- uhlovky + kotouce :)
EXTERIER: + plany na velice blizkou dobu
- predni kotouce RS (chlazene) + 4písty
- zadni kotouce normalní Š130 + 4písty
- hydraulická rucní brzda
- v predu stabilizacka 21mm
- predni tlumice sport(znacka blíze neurcena) + tuhe pruziny
- zadní tlumiče přelite + tuhe pružiny + gumy mezi závity pužiny
- kompletne vyztuzená kastle (práhy, podlaha)
- polácká optika
- vyfuk WM kratky na mašinu :)
- zadní čirá optika jedina v ČR :)
KOLA:
- BROCK B1 - chrom 9x16 Et 12 všechny kola
- obute 215/40 R16
A LAHUDKOU JE ROZTEČ ... A TO 5X100 :D
INTERIER: - taky mozna nahodim foto :D
PLÁNY: - castecne nabrousene jeste do plnice pak nalakuji a nahodim foto ;)
NAŠE STRÁNKY ------- www.ttk.unas.cz/
Madcar - komentáře:
Oliver: dik za body

-> MadMan: davam 10b hehe
fakt krasa a obdiv
fakt krasa a obdiv


-> MadMan: Jen v hlavě
Nemám totiž foťák a vše fotí kamarádi, ale spodek asi nemá nikdo z nich.

Tuner#2: skoro stejne jako retro tam neni co jineho vymyslet ... asi nemas foto bombastika ?
-> MadMan: Neříkám že na dojetí na sraz to nestačí, ale občas se rád svezu a tohle asi nebude to pravé ořechové. Každopádně máš můj obdiv, že jsi se do toho pustil a že to funguje. Nechceš nahodit foto náprav, jak jsi to řešil? Už jsem viděl podvozek Rapida z Revila, Bombastica, tak by mě zajímalo Tvoje pojetí.

Na jizdních vlastnostech to poznat samozřejmě je

Tuner#2: ano ale ja si nestezuji jezdim jako sem jezdil pred tim .. :) nekdy te svezu :) doyle potvrdi jak se v tom jezdi ;)
-> Tuner#2: přesně tak

-> MadMan: Jak jsi myslel pohodička? Podle mých info, když je tlak nejvyšší a tím je nejtvrdší, tak je to úplně nahoře, pokud tlak upustíš, tak jdeš dolů, ale tvrdost zákonitě taky - vyplívá to z logiky věci.
no to jo ale pohodicka :)
-> MadMan: Ale off-road

Tuner#2: ja si nestezuji natlakuju na max a je to tvrde jako beton :D
-> Tuner#2: wow
-> MadMan: A jéje, další tss, tss - proto jsi tam řešil ty otočené ramena :o)) Když je to složené, tak to vypadá cool, ale já raději svezení, takže zůstávám u klasiky a přes zimu budu vymýšlet new pružiny.

ok neodolam a nahodim par noveho foto z mezicasu cele operace ktera se chyli do zdarneho konce
panove UZ BRZY :)
strucy: bude neboj a dockej casu :)
Pavel Korbelář: ano to bylo hnus tedka je krasne cerny ;)
-> MadMan: koukam ze mas pekne nalakovanej chladic..
-> MadMan: no čo bude foto?