henor / 120 LS henor / 120 LS

komentáře | popis | fotky | Henor | 21.08.12 18:49 | 8x v oblíbených
Ahoj milovníci škodovek,

jsem jeden z příznivců vozů Škoda a rád bych Vám tu ukázal svoji 120 LS z roku 1984. Hned úvodem bych rád zmínil, že se nejedná o žádný vrchol tuningových úprav, je to klasická sériovka, kterou jsem si vzhledově upravil, aby u nás nezapadla do řady ostatních "obyčejných" škodovek.



Abych tu napsal i něco o historii tohoto kousku

V roce 1984 ji zakopupil můj soused a využíval ji až do doby, kdy mi ji můj táta koupil k osmnáctým narozeninám, což bylo v roce 2005. Auto bylo celou dobu poctivě opečováváno, garážováno a zimě skoro nejeto. Taktéž přes léto mnoho nenajelo (soused byl spíše víkendový jezdec) a tak jsem jej dostal zhruba se sedmdesáti tisíci ujetých kilometrů a v perfektním stavu. Moje první jízda s ním byla ještě než mi přišel řidičák a pamatuju si, jak jsem s ním nadšeně odjížděl od táty z podniku, kde byla v garáži a vezl si ji domů.



Pár úprav

Abych škodověnku přetvořil k obrazu a vkusu svému, nainstaloval jsem do ní s kamarádem Petrem K. (jemuž touto cestou děkuji) rádio a reproduktory, kteréž to přístroje škodověnka do té doby vůbec nepoznala. Dále jsem se trošku věnoval oživení laku, jemuž stačilo pořádné naleštění Tempem a hned vypadal jako za mlada. Dále jsem na zadek posadil křídlo, které jsem dostal k narozkám. Vím, že mě tu někteří budete za to asi kamenovat, ale mám ho tam spíše z důvodu, který jsem popsal výše a to kvůli odlišení od ostatních (u nás jezdí asi čtyři stejné škodovky). Nakonec jsem z důvodů ergonomických pořídil od známého levně přední sedačky z rapida, které si nemůžu vynachválit, zejména jejich sklápění, jež mi mnohé usnadňuje. To je z úprav zřejmě všechno, akorát jsem minulý týden znovu nabarvil disky, které byly trošku rezavé. Do dalších úprav se nepouštím, spíše budu udržovat svoji plechovou lásku v pojízdném stavu dokud nás smrt nerozdělí. :-) Pokud jste dočetli až sem, děkuji za Váš zájem.



Edit 21.8.2012:

Právě byla dokončena výměna spojky a prahu s výztuhou na pravé straně a přetěsnění převodovky i motoru. Auto bylo trochu rezavější než jsme čekali. Fotky dodám později. Chtěl bych tu poděkovat Petrovi Palánovi a jeho tátovi, že se do opravy mého vozítka pustili. Díky jejich snaze tu bude moje elesko jezdit dál.

henor / 120 LS - komentáře:

22:07:34
13.06.2011
peter55
-> Henor: to kridlo je des,nic vzlom,daj to kridlo dole, skodovka bude vizerat pekne krajsie4 4
21:27:06
13.06.2011
Šulda
-> Henor: je tam fakt divný ? 3
19:57:30
13.06.2011
afro100
-> Henor: 160 ? Volnym padem ne ?
19:56:30
13.06.2011
Henor
marek668112 : je vidět, že se v tom moc nevyznáš, když jedu zatáčkou 160, tak to má parádní přítlak, kterej mě podrží. Bez toho bych nemohl jezdit tak rychle.3
18:05:00
13.06.2011
Pavel P..
Tahle barva se dávala jen na modely M1 co jsem tak vypozoroval.. málem jsem takovouhle ale 105S M1 kdysi koupil.1
17:41:42
13.06.2011
marek668112
neviem,ale to kridlo tam nejako nepasuje
17:16:23
13.06.2011
Henor
V techničáku psaná jako modrozelená tmavá. Není to žádný unikát, takových jezdí spousta. :-)
upraveno 2x, naposled 13.06.2011 17:17:10
16:53:23
13.06.2011
DJFrndzalica
zaujimava farba6
upraveno 1x, naposled 13.06.2011 16:53:53
Extreme Tyres