skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moc mě prosím nekamenujte, holt s toho chcu skusit postavit ropáka.
Skelet:
r.v. 1987 karoserie typ M
vyvařeno
Podvozek:
přední pružiny T2, zadní pružiny kyvka, zadní náprava vlečka
brzdy předek čtyřpísky, zadek buben
stabik 18ka
vzpěra v kufru
kola Meteory s pneu 185/60 r 13
v plánu ještě tlumiče (Spax nabo Gas)
Motor:
VW Golf II 1,6 GTD 51kw, mtor je velmi jednoduchej a da se lehko upravit
v plánu je motor z golfa upravit aspoň na cca 100 koní
pro info dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=596&...
Převodovka:
suchej pětikvalt stalý převod 3,9
koupenej před rokem uplně novej, zakonzervovanej
Interiér:
palubka rapid, sedáky jen autostile ukotvený na spodky z rapida, pási 4 bod omp z E
homologací s ukotvením do kastle přes výstuhy
První start:
Skelet:
r.v. 1987 karoserie typ M
vyvařeno
Podvozek:
přední pružiny T2, zadní pružiny kyvka, zadní náprava vlečka
brzdy předek čtyřpísky, zadek buben
stabik 18ka
vzpěra v kufru
kola Meteory s pneu 185/60 r 13
v plánu ještě tlumiče (Spax nabo Gas)
Motor:
VW Golf II 1,6 GTD 51kw, mtor je velmi jednoduchej a da se lehko upravit
v plánu je motor z golfa upravit aspoň na cca 100 koní
pro info dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=596&...
Převodovka:
suchej pětikvalt stalý převod 3,9
koupenej před rokem uplně novej, zakonzervovanej
Interiér:
palubka rapid, sedáky jen autostile ukotvený na spodky z rapida, pási 4 bod omp z E
homologací s ukotvením do kastle přes výstuhy
První start:
Zuřa/160gtd - komentáře:
zdavím, jak to protahneš přes STK?Mira
Tak sem hodil videjko z prvního startu , jen telefonem, ale stačí pro názornost

Fandím ti.
Hm, ten TD motor má od série 133 Nm, to je v pohode. Ale ak chceš zvýšiť plniaci tlak a posunúť moment kamsi k 200 Nm, nemáš strach o prevodovku? ak to prestane stíhať spojka a skončíš pri keramike, prevodovka bude dostávať hlavne pri rozbeho celkom slušné rázy a k tomu 200 Nm... môže sa stať že sa Ti proste olámu zuby na niektorom z nižších prevodov, navyše úlomky môžu poškodiť ďalšie...
Hřídel s převodovky je klasiská jen je stočená na průměr. Je to vypočítaný tak, aby se to nemuselo nastavovat, je tam klasika škodováckej setrvák, lamela a přítlačák a díky mezikusu to sedí tak jak na normálním motoru. možno ještě nafotit.
-> Zuřa: chci se zeptat jak se řeší problém s hřídelí, co jde z převodovky, resp. došáhne/nedošáhne na lamelu? Se musí nějak navařením nastavit?
nemáš plánek mezikusu ? válí se mi v garáži VW 1.8 karburátor taK že by sem to tam taky zasunul
blok vypadá totiž stejně

Díky za kladný ohlasi, čekal jsem že mě ukamenujete za to ,že tam cpu takový motor
Kamoš má taký motor v Jette 85.. držím palce
Tak to bude riadna haluz stretnúť škodu a klepot bude mať ako VW!!!
Držím palce, neni to zlý nápad!


-> marek668112: vypada to na Golf
Vyzera to zaujimavo.Z akeho auta je ten motor?
-> Zuřa:
mTDI by tomu slušelo víc.
mTDI by tomu slušelo víc.

-> Zuřa: existuje aj nabijacka abo baterky



hlavně to máš jednoduchý,dávej aktuální foto.
docela dobrej napad preju ti hodne stesti
Vybil se mě foťák

pridaj nejake foto auta
