skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co napsat, přímo jsem si ji nevybral, nikdy jsem se o auta toho to tipu nezajímal, ale když jsem ji v 18ti dostal, tak jsem se začal zajimat a nedávno jsem se v ní začal i pohrabovat. No pak nastala výměna motoru, za původní 105L jsem tam dal 130ku. začal jsem se pohrabávat v interiéru: hudba: Panasonic rádio a subwofer(1300w), Megawox zesík (4-kanál 1000W), v předu repro Mohawk(180W) + JBL výškáče a výhybky a JBL koaxiály(120W) a vzadu starý dobrý Sencor(100W) koaxiály a nakonec DVD přehrávač + 2x lcd. Dále po dotvoření palubky, jsem začal dělat osvětlení kabiny vozu, na 3okruhy(každý okruh má svou pojistku a vypínač). A v nedávné době, jsem se dal do motoru. Žádné zázraky jsem s ním nedělal, hlava je již snížená o 0,6mm a mám tam lehčí setrvák (o1kg myslím), spíše jsem dělal estetické úpravy, a povyměňoval těsnění. Nasadil jsem příčný výfuk a vytvořil sportovní sání. Motorový prostor jsem natřel černou barvou, dal jsem tam Altík z Fa a udělal podsvícení motorového prostoru. Dále bych chtěl jen dovyčistit blok, vanu, hlavu, vyměnit převodovku, dát tam 5q , nový lak a udělat změni v interiéru(viz náčrt by Saker). Tak to je moje dílko, moje mašina, moje vášeň, troufám si říct..