skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je moje první, opravdu první auto. Měl jsem připavený fotky jenže při posledním kolapsu počítače to právě složka s fotkama vodnesla nejvíc. Připravím nějakej popis a fotky a hodím to sem.
No takže začnem technickejma parametrama.
-Kastle Škoda 120 typ "M"
-r.v.: 1984 (podle okýnek)
-motor série, pouze rozdělovač je z důvodu nutnosti skládanej z toho co bylo)
-převodovka 5q, stálej převod nevim
Cenu tohoto auta nebudu uvádět protože byla velice velice malá. Z historie tohoto vozu moc nevím, jen si vzpomínám asi tak před dvěma lety jsem ji vídával jezdit u nás po Vyškově a už v té době se mi moc líbila. Potom jsem ji dlouho neviděl a já na ni zapoměl. Jenže jednou jsem se tak potuloval po městě a najednou... uviděl jsem ji stát u kámošova baráku pěkně v rohu pod stromem. Měla sundaný značky ale jinak bez porblému. Už tehdy jsem ji chtěl ale nebylo možno sehnat majitele. Tak jsem kolem ní rok chodil, vobčas se podíval jak vypadá a tak. Loni začátkem léta ji minulý majitel odstavil a celou zimu až do doby asi před měsícem kdy jsem ji koupil stála tak jak stála. Až najednou asi před dvěma měsíci když jsem začal shánět auto tak mi kámoš řekl že by o jedné na prodej věděl, že je bleděmodrá a když mi řekl kde stojí jen sem se zaradoval.
No a potom už to šlo jak po másle, domluvil jsem se s kámošem, on pučil vod fotra 1,9D feldu a už jsem jeli. Stála v takovém "rohu" jenž vytvářel dům a plot a navíc stála čumákem do toho rohu, takže jsme ji prvně vytáhli za zadek a pak jsem ji vyvezli na prkoviště. Tam jsme dofoukali kola, hlavně ty zadní a na lano a ke kámošovi před garáž. Přeprava proběhla v pohodě a hned se začalo dělat. Stav byl asi takový.
-přeseklej palivovej přívod
-zmizela hadice k posilovači
-byl vybranej rozdělovač
-vzadu všechny žárovky
-interiér naprosto o.k.
postupem času se přišlo na to že je v prdeli karbec dali jsem tam druhej. Mezitim co kamoš makal na motoru já sem se věnoval plechřině. Všude bylo listí, ve všech drážkách v předu a vzadu, pod haupnama, prostě všude. To jsem vodstranil a šlo se dál, mezitím co kluci zprovozňovali chladící okruh tak jsem zjistil něco strašného. podlaha + prahy toálně mimo. Ale nic co by nešlo opravit.
A to už přišla první radost. Po kompletaci přívopdu pliva, rozdělovače, a výměně svíček jsem poprvé otočil klíčem. Nechtělo se mu ale po pár vteřinách ochotně naskočil. Perfektní.
No na takovym autě se dá dělat pořád něco. No a asi před měsícem jsem přitáhl auto domů. Odstrojil jsem všechne vnitřek a nechal si odhadnout cenu toho vaření.
No minulej týden jsme vyměnili kotouče a brzdové obložení, při tom jsme zprovoznili jeden pístek kterej byl zarezlej. No dneska jsem doodmašloval vnitřek a vodvez auto ke kámošovi do garáže na měsíční oddech, po tom se bude vařit. Budu zase pokračovat ale ještě nevim kdy, jak budu mít čas. zatim zdar
Tak kluci a jsem zase zpět. Přidal jsem nějaký fotky z prací na autě a to co se týče odmašlování a chystání na vaření a z výměny brzdovejch kotoučů a obložení. Jak bude čas přidám podrobnější popis...
Tak a už se zase maká, včera jsem ji přitáhl z garage a neska jsem vodmašlil dveře a začal na nich makat. Jak se budu v práci nudit tak sem hodim popis.
No takže začnem technickejma parametrama.
-Kastle Škoda 120 typ "M"
-r.v.: 1984 (podle okýnek)
-motor série, pouze rozdělovač je z důvodu nutnosti skládanej z toho co bylo)
-převodovka 5q, stálej převod nevim
Cenu tohoto auta nebudu uvádět protože byla velice velice malá. Z historie tohoto vozu moc nevím, jen si vzpomínám asi tak před dvěma lety jsem ji vídával jezdit u nás po Vyškově a už v té době se mi moc líbila. Potom jsem ji dlouho neviděl a já na ni zapoměl. Jenže jednou jsem se tak potuloval po městě a najednou... uviděl jsem ji stát u kámošova baráku pěkně v rohu pod stromem. Měla sundaný značky ale jinak bez porblému. Už tehdy jsem ji chtěl ale nebylo možno sehnat majitele. Tak jsem kolem ní rok chodil, vobčas se podíval jak vypadá a tak. Loni začátkem léta ji minulý majitel odstavil a celou zimu až do doby asi před měsícem kdy jsem ji koupil stála tak jak stála. Až najednou asi před dvěma měsíci když jsem začal shánět auto tak mi kámoš řekl že by o jedné na prodej věděl, že je bleděmodrá a když mi řekl kde stojí jen sem se zaradoval.
No a potom už to šlo jak po másle, domluvil jsem se s kámošem, on pučil vod fotra 1,9D feldu a už jsem jeli. Stála v takovém "rohu" jenž vytvářel dům a plot a navíc stála čumákem do toho rohu, takže jsme ji prvně vytáhli za zadek a pak jsem ji vyvezli na prkoviště. Tam jsme dofoukali kola, hlavně ty zadní a na lano a ke kámošovi před garáž. Přeprava proběhla v pohodě a hned se začalo dělat. Stav byl asi takový.
-přeseklej palivovej přívod
-zmizela hadice k posilovači
-byl vybranej rozdělovač
-vzadu všechny žárovky
-interiér naprosto o.k.
postupem času se přišlo na to že je v prdeli karbec dali jsem tam druhej. Mezitim co kamoš makal na motoru já sem se věnoval plechřině. Všude bylo listí, ve všech drážkách v předu a vzadu, pod haupnama, prostě všude. To jsem vodstranil a šlo se dál, mezitím co kluci zprovozňovali chladící okruh tak jsem zjistil něco strašného. podlaha + prahy toálně mimo. Ale nic co by nešlo opravit.
A to už přišla první radost. Po kompletaci přívopdu pliva, rozdělovače, a výměně svíček jsem poprvé otočil klíčem. Nechtělo se mu ale po pár vteřinách ochotně naskočil. Perfektní.
No na takovym autě se dá dělat pořád něco. No a asi před měsícem jsem přitáhl auto domů. Odstrojil jsem všechne vnitřek a nechal si odhadnout cenu toho vaření.
No minulej týden jsme vyměnili kotouče a brzdové obložení, při tom jsme zprovoznili jeden pístek kterej byl zarezlej. No dneska jsem doodmašloval vnitřek a vodvez auto ke kámošovi do garáže na měsíční oddech, po tom se bude vařit. Budu zase pokračovat ale ještě nevim kdy, jak budu mít čas. zatim zdar
Tak kluci a jsem zase zpět. Přidal jsem nějaký fotky z prací na autě a to co se týče odmašlování a chystání na vaření a z výměny brzdovejch kotoučů a obložení. Jak bude čas přidám podrobnější popis...
Tak a už se zase maká, včera jsem ji přitáhl z garage a neska jsem vodmašlil dveře a začal na nich makat. Jak se budu v práci nudit tak sem hodim popis.
Sid6.7 / Schade - komentáře:
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
-> Sid6.7: srabe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!§
ze by gabriel mel pravdu ?

tak panove bohuzel, tohle auto konci a uz nikdy nebide jezdit. Kupuju jiny. kdo by ste meli o neco zajem dejte vedet, bude toho hodne.
Ty seš myslim nějakej moc chytrej hošane ...... ty si radši kup díc motorů z BMW který ti sou uplně nahovno a aspoň ještě jednoho citrona abys mel vic popraskanejch celnich skel !!! nevim kdo víc prodělá jestli já když do auta narvu 15000,- a budu zaručeně jezdit a nebo ty když jsi za uplny kokotiny narval do skocny tak 40 000,- a je ti nahovno v garazi a uz nikdy napojede a za uplne zbatecny druhy auto plus hromadu picovin 110 000,- taky v prdeli ... Zamysli se nad sebou hochu a pak kritizuj jiný !!!!
-> Sid6.7: ale uvcažuj, má vůbec cenu toto auto nechat vyvařovat? cena tohoto auta byla 1 300 a vyvaření 7 500 když budu pořítat třeba aji ty nová kotouče, tak furt to je pi co vi na to nechat vařit. To rači vyhod tu budu tě citovat "kus šrotu "




-> Sid6.7: ten tejden jsi říkal asi před tejdnem a asi nic. hmm neva. ale možná se ti to někdy povede vyvařit.

tak pánové pozor !!!!! Čas vyvařování se nezadrřitelně blíží !!!! asi tak tejden a de se na to ....
Cesta cesta, sakra kdybch přes to auto na ni neviděl !!!!
-> hany: ale jak se dívá´m tak u tebe je v celku živo!!



-> hany: jákakoli cesta je dobrá, ale musí to být cesta a néééé polňačka



-> Gabriel: dobrá cesta je důležitá 

Viktorreeee
Viktorreeee
-> hany: tak to sidovi ještě chvíli potrvá
ale je to na velice doré cestě



-> Sid6.7: makej makej ať to už jezdí 

Mmmm no vyvařený to ještě není. To auto stojí tak jak je ale už mi to začíná pěkně vrtat hlavou takže teďka jak dám dokupy kompl tak hned se začne makat na autě ...
jak to de?? už to máš vyvařený?? 
