
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sice jsem příznivec především Trabantů a Wartburgů, ale sešlo se to tak, že vlastním i Škodu. Je krásně zachovalá, garážovaná, v zimě nejetá a udržovaná s maximální péčí. No a hlavně, byla za cenu, která se prostě neodmítá - zadarmo!
Tákže k autu. Škoda 105L, rok výroby 1984 (provedení MI), po prvním majiteli. Najeto něco málo přes 100.000 km. Výbava: pouze jedno boční zrcádko, sedadla bez opěrek, nenavíjecí pásy (pouze vepředu). Interiér včetně sedadel je rovněž pěkně zachovalý. Dostal jsem i záruční list se servisní knížkou a návodem k obsluze v jedné knize. Do roku 1999 bylo auto servisováno v autorizovaném servisu Škoda a veškeré opravy zapisovány do servisky. V té době měla najetých rovných 75.000 km a byl vyměněn tachometr, který nyní ukazuje 26.000 km. Takže má najeto 101.000 km. Stav je zřejmý z fotek. Myslím, že víc než slušný...
Žádné úpravy, ani dodělávky něčeho co tam "chybí", v plánu nemám. Auto chci nechat v naprosto původním stavu. Nadále zůstane celoročně garážované a sníh nepozná.
Plány oprav:
- výměna spojky (stále původní),
- výměna synchronu druhé rychlosti (případně výměna celé převodovky),
- perfektní umytí převodovky a motoru, trochu lakování,
- navoskování a uchovávání pro další generace :-)
Nějaké fotky: pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_105L_1984
Tákže k autu. Škoda 105L, rok výroby 1984 (provedení MI), po prvním majiteli. Najeto něco málo přes 100.000 km. Výbava: pouze jedno boční zrcádko, sedadla bez opěrek, nenavíjecí pásy (pouze vepředu). Interiér včetně sedadel je rovněž pěkně zachovalý. Dostal jsem i záruční list se servisní knížkou a návodem k obsluze v jedné knize. Do roku 1999 bylo auto servisováno v autorizovaném servisu Škoda a veškeré opravy zapisovány do servisky. V té době měla najetých rovných 75.000 km a byl vyměněn tachometr, který nyní ukazuje 26.000 km. Takže má najeto 101.000 km. Stav je zřejmý z fotek. Myslím, že víc než slušný...
Žádné úpravy, ani dodělávky něčeho co tam "chybí", v plánu nemám. Auto chci nechat v naprosto původním stavu. Nadále zůstane celoročně garážované a sníh nepozná.
Plány oprav:
- výměna spojky (stále původní),
- výměna synchronu druhé rychlosti (případně výměna celé převodovky),
- perfektní umytí převodovky a motoru, trochu lakování,
- navoskování a uchovávání pro další generace :-)
Nějaké fotky: pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_105L_1984
Pajka / Škoda 105L "84 - komentáře:
Hej vy dva, já tu su! Oprášil jsem staré heslo, a hlavně mám zase škodfku 

-> Pajka 02.12.12 16:13:11: To já se budu muset postačit stou mojí MII.Jinak škoda ji.Mjedniček bude málo

-> MartinGLS: No, před týdnem byla na vrakovišti stejná MI jako mám já, i v naprosto stejném stavu... Akorát 120L a měla najeto 79 tisíc. Byla čerstvě dovezená, ještě měla baterku, třetinu nádrže, značky a nebyla "ekologicky" zlikvidovaná. Jo, jenže s provozovateli vrakoviště nebyla řeč, tak druhý den z ní byla placka...
-> jenik120 29.08.12 14:07:29: Já chci taky do klubůů 

-> Pajka: Zdar stýcu, tak jsem se dostal k úplně stejnémuu autu... Už se taky počítám do klubu majitelů vozů v barvě oranžová tmavá 

Ahoj, mně se právě připletla do ruky úplně stejná Š 120 L 1984. Nemohl by jsi mi prosím napsat jaké číslo barvy má ta tvá škodovka? Já mám totiž úplně stejnou.A volant mám taky z tý měký gumy, ale vyhřívaný okno vzadu nemám.Teda já, daroval sem to kamarádovi ať je taky škodovkář i autem.-číslo barvy zjištěno-červeň zemitá
-> jenik120: je jasný,já už je sice nedělam,ale právě kvuli škodovkám
-> Hřib: Marné, nejen Trabantem je člověk živ 

Mikeš škodovkář byl, ale pak to zabalil. Má ale choutky!
-> jenik120: tu se slejzá trabantistů, ještě tu chybí Mikeš 

Děkuji všem! 

Držím palce, ať tě nadšení brzo neopustí... Moc hezký stroj 

-> Pajka: okno příplatkový bylo a kulatý budíky taky i u 105L až od 120tky byly základní ( i když občas tam dali v Bolaslavi co bylo po ruce) měly by být ještě s neantireflexním sklem. Jinak ta 105tka je "ségra" naší bývalý 120tky taky byla začátek února 84 a stejná barva. Vyhřívaný okno a samonavíjecí pásy za příplatek a právě měla i ten volant z umělé hmoty který se dával do MI až do konce výroby tj. cca do 7/84
kraaasna pripomina mi moju elisku 

-> Pajka: Toman stale existuje, mam to kousek od domova 

-> Hřib: Jo... Tak už jsem i tady.
Auto je z Havířova, servisováno bylo v servise:
"Mototechna
prodejní servis Škoda Žiguli 7111
Zápotockého 65
636 01 Havířov - město"
pak:
"Auto -otosoprt TOMAN s.r.o.
Dlouhá 65" - asi přejmenováno
Auto je z Havířova, servisováno bylo v servise:
"Mototechna
prodejní servis Škoda Žiguli 7111
Zápotockého 65
636 01 Havířov - město"
pak:
"Auto -otosoprt TOMAN s.r.o.
Dlouhá 65" - asi přejmenováno
-> Pajka: krasavice 

-> Pajka: tak už chápu, proč se ti změnil nick na Pajka - škodovkář
. Jestli to nejni tajné, odkud byla - vidím KIH SPZ a v kterém servise ji servisovali ? Jinak je fakt libová 


Toto auto bylo vyrobeno 3.2.1984. Tak jak bylo zakoupeno, tak je i dnes. Dodělávaná je pouze zadní mlhovka. Jestli to okno bylo příplatkové nevím, ale mám za to, že hranatý budík byl jen na 105S.
pěkná MIčka, akorát vidím že to má příplatkový vyhřívaný zadní okno a kulatý budíky a už novější ipur volant