skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže jedná se původně o Škodu 125L z Listopadu 89 ( už sametová :) )
EVO II
Matný černý lak, kapoty potáhlé carbonovou folií. Příští rok na tom ale vyzkouším plastidip černý matný
Podvozek: pružiny speedpro, přitvrzené tlumíče ze žigula vepředu a vzadu přitvrzená serie.
Motor : 130, c vahadla, vačka 280/280, snížená hlava o 0.8mm, bezkontaktní zapalování, karbec weber 32 DCHD.
Kola : Borbet BS 8x15, 195/50/15...asi budu muset vyměnit nebo vytáhnout lemy..uvidíme :)...
zatím v rozpracu, nemůžu se moc domluvit s motorem a ještě chybí pár věcí :)
Demo :
EVO I
Podvozek
Přední 260mm pružiny dle L/A
Tvrdší tlumiče ze Žigula
Podložený stabík
Zadek zatím serie
Kola z Favorita ET38 obuty Kleber 175/70/13
Vzadu "kyFka" :-/ ne na dlouho :D
Sháním HPčka nebo jiné odpovídající tlumiče
Motor
Škoda 120
Snížená hlava o 0,8mm
C - vahadla a ostatní náčiní z Rka
Vačka z Rka
Svody + příčňák dle L/A
"sportovní filtr"
Bezkontaktní zapalování
Karburátor z 1203
Má moc pěkný tah
Interier
Půvdně L komplet předělaný na GL + potažen do modrého semiše.
Dodělán " palubní PC " - modifikovaný počítačový display - datum, čas, 3x teploty + indikace předního ventilátoru.
Audio
Není špatné, mi stačá bohatě
Předek Mac audio 13cm, zadek ovály Blaupunkt GT, Zesilovač Pioneer 400W + basák Blaupunkt.
Kastle
To nejlepší :) koupena s poctivými 24000, takže absolutně ( fakt ) bez koroze, auto jsem měl zvedlé a krizové díly shozené a vše je tiptop..proto už nikdy na každodenní ježdění nebude
Žádný tuning se nekoná, pouze mám zatmavené přední světla a blinkry a origo zadní CS lampy. A hodím si tam WRC křídlo, mi se prostě líbí...
ochutnávka :)
Toť moje rachotina. Žádný zázrak to není ale mám to auto rád :D
EVO II
Matný černý lak, kapoty potáhlé carbonovou folií. Příští rok na tom ale vyzkouším plastidip černý matný
Podvozek: pružiny speedpro, přitvrzené tlumíče ze žigula vepředu a vzadu přitvrzená serie.
Motor : 130, c vahadla, vačka 280/280, snížená hlava o 0.8mm, bezkontaktní zapalování, karbec weber 32 DCHD.
Kola : Borbet BS 8x15, 195/50/15...asi budu muset vyměnit nebo vytáhnout lemy..uvidíme :)...
zatím v rozpracu, nemůžu se moc domluvit s motorem a ještě chybí pár věcí :)
Demo :
EVO I
Podvozek
Přední 260mm pružiny dle L/A
Tvrdší tlumiče ze Žigula
Podložený stabík
Zadek zatím serie
Kola z Favorita ET38 obuty Kleber 175/70/13
Vzadu "kyFka" :-/ ne na dlouho :D
Sháním HPčka nebo jiné odpovídající tlumiče
Motor
Škoda 120
Snížená hlava o 0,8mm
C - vahadla a ostatní náčiní z Rka
Vačka z Rka
Svody + příčňák dle L/A
"sportovní filtr"
Bezkontaktní zapalování
Karburátor z 1203
Má moc pěkný tah
Interier
Půvdně L komplet předělaný na GL + potažen do modrého semiše.
Dodělán " palubní PC " - modifikovaný počítačový display - datum, čas, 3x teploty + indikace předního ventilátoru.
Audio
Není špatné, mi stačá bohatě
Předek Mac audio 13cm, zadek ovály Blaupunkt GT, Zesilovač Pioneer 400W + basák Blaupunkt.
Kastle
To nejlepší :) koupena s poctivými 24000, takže absolutně ( fakt ) bez koroze, auto jsem měl zvedlé a krizové díly shozené a vše je tiptop..proto už nikdy na každodenní ježdění nebude
Žádný tuning se nekoná, pouze mám zatmavené přední světla a blinkry a origo zadní CS lampy. A hodím si tam WRC křídlo, mi se prostě líbí...
ochutnávka :)
Toť moje rachotina. Žádný zázrak to není ale mám to auto rád :D
Šáde 125L - komentáře:
-> afro100: Přesně tak :D jsem ho byl pořádně umýt při první jízdě :D
-> afro100: že by ? 

-> mafes: ten golf je foteny pred K&K v Senove což 

-> Kurier Grobar: Dík, ta tvoje je hezčí ale 

-> mafes: krásnu ju máš 

-> Matto 120: no právě :D každý kdo na to kouknul nechápal :D
tak jasne, každa taka prkotinka v škodovke vyzera ako luxus vyššej triedy :D .,,., ale tak zaujimave to je
-> Matto 120: nic velkého za tím nehledej :) je to display původně z PC, ukazuje datum, čas, 3x teploty ( u nich i něco jako graf ).. musel jsem udělat stabilizátor dle napájení molexu v PC 12V a 5V a prodloužit kabeláž k teplotním čidlům, které bylo třeba vhodně rozmístit :) Je to užitečné a vypadá to pěkně, tak proč ne, stejně nekouřím 

čo obnaša to palubní PC,,,, ???čo to tam maš???
-> pulin: Jop 190, bylo to už Mko :) Tyjo tež bych tam jel, jenže musím dodělat ten motor 

-> mafes: mám dotaz ještě zejtra jedu pro dily v tom tvojem motoru je spojka 190 ? ji kdyžtak koupim at ji mám připravenou 9.4 se blíží :-Da mě auto stojí na špalkách
-> pulin: ty mě ten můj zmetek tež jenom sere, já zas mám po starteru :D.....já narval motor ze šáde do Agily, takže do fava není boha aby nevlez 

-> mafes: Příště zase s tím autem jsou problémy :-Dsvičky v haji a to se týden zpět měnily :-Dnebrzdí mi ručka a mám zkroucené přední kotouče jak sviňa :-Dtréning je trening jak to bude v cajku přijedu :Dasi i pro ten motor tam s nim pojedu doufám že se tam vleze:-D
-> Pivodak: konečně zvěčněno 

-> pulin: vidíš vidíš o co přicházíš 

kdybch to věděl že bude mini sraz bych se stavil s favem :-D
supr inspekční foto

Dobře jsme zakrosili

-> :+): ani náhodou 
