Já bych si s dovolením také vzal..
..myslím ten článek. Adresa ondrah@centrum.cz . Jinak musím vyzdvihnout Popis auta - radost číst..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak a tohle je moje stávající přibližovadlo. Jak již možná někdo tuší sem mechanik a toto auto slouží k mojí dopravě do zaměstnání.. Původní motor vzal za své a tak sme s kamarády v garáži potkali jiný.
Nevím už ani jak se to tenkrát všechno seběhlo, vim akorát že mi na hlavu asi spadla těžká cihla a zbytek už je jasnej... Dnes sem tu jan na skok, tak detailní popis časem.
technické údaje:
Škoda 105L
motor řadový čtyřválec kdesi vzadu
objem individuálně dle nálady dělníků na lince
vrtání x zdvih viz objem
výkon neuvěřitelný, těžko hledá soupeře
točivý moment démonický, postrach poloos
kompresní poměr 8 – 10:1 (jak se zrovna zadařilo)
plnění motoru karburátor se samozanášením hlavní trysky
startér v lepším případě elektrický, v horším je start na dobré vůli kolemjdoucích
převodovka velká a těžká
brzdy vpředu dva kotouče s účinností bubnů. Vzadu dva bubny bez účinnosti
suchá hmotnost nezměřitelná, do auta pořád někudy teče
objem nádrže různý, liší se podle venkovní teploty a snahy pumpařů o poctivost
cena lidová, jedno z mála aut, na které stačí průměrný měsíční plat
Nevím už ani jak se to tenkrát všechno seběhlo, vim akorát že mi na hlavu asi spadla těžká cihla a zbytek už je jasnej... Dnes sem tu jan na skok, tak detailní popis časem.
technické údaje:
Škoda 105L
motor řadový čtyřválec kdesi vzadu
objem individuálně dle nálady dělníků na lince
vrtání x zdvih viz objem
výkon neuvěřitelný, těžko hledá soupeře
točivý moment démonický, postrach poloos
kompresní poměr 8 – 10:1 (jak se zrovna zadařilo)
plnění motoru karburátor se samozanášením hlavní trysky
startér v lepším případě elektrický, v horším je start na dobré vůli kolemjdoucích
převodovka velká a těžká
brzdy vpředu dva kotouče s účinností bubnů. Vzadu dva bubny bez účinnosti
suchá hmotnost nezměřitelná, do auta pořád někudy teče
objem nádrže různý, liší se podle venkovní teploty a snahy pumpařů o poctivost
cena lidová, jedno z mála aut, na které stačí průměrný měsíční plat
Fantom / 105 TURBO - komentáře:
14:47:35
13.01.2005
13.01.2005

hrejsemnou
16:34:27
03.01.2005
03.01.2005

Fifa
-> Crack: On se nerozesílá, nějak na nás zapomíná. Ten článek je zajímavej.
16:22:37
25.12.2004
25.12.2004

Crack
Co se tady děje,nebo proč se tu ten článek rozesílá??
18:14:09
11.12.2004
11.12.2004

vasek
Prosím také o zaslání toho článku na crhavaclav@seznam.cz děkuji
00:06:46
02.12.2004
02.12.2004

Fifa
-> fantom: Pošli mi taky scan toho článku na mail prosím. Ctěl bych si také počíst. FiserR1@seznam.cz
16:49:22
01.12.2004
01.12.2004

Gryzly
-> fantom: Ten článek jsem tenkrát četl. Možná ho mám eště doma. A to jako jen tak postavíš na zadní nebo je tomu nějak dopomoceno? Nějakej hever nebo tak?
16:28:26
01.12.2004
01.12.2004

Zdenda130
Ty hele jak máš lamelu já origoš a už sem dvě přestřihl

16:36:17
11.11.2004
11.11.2004

fantom
-> Hanz: Určitě šlo, už sem to tady i někomu posílal mailem. M8m v 1024x768 každou z půlek, ale sem na web nejde nahrát fotka větší jak 800x800 takže s ti já bohužel nemůžu nic dělat..
08:44:03
11.11.2004
11.11.2004

Johny Death
Docela mazec i to co jsem přečetl z toho oskenovanýho článku :)
07:54:26
11.11.2004
11.11.2004

Hanz - zrušená registrace
Ty jo nešlo by to oskenovat líp myslim ten článek chtěl bych si to přečíst
16:58:26
05.11.2004
05.11.2004

Zdenda130
Jo Jo jak se říká "nejhorší kšeft je pro známého"


10:16:31
05.11.2004
05.11.2004

Bery
-> Zdenda130: Jestli si to přečte Saky,tak ti třeba vysvětlí pojem ''kurevský zisky'' který z nás má...:-))
10:12:45
05.11.2004
05.11.2004

Zdenda130
Bery:Jo možná se lemtat nemusím,ale sem rád když si vypomůžu sám a vím,že to jde a nepotřebuju ničí pomoc a krmit kapsy jiným lidem

07:53:04
05.11.2004
05.11.2004

Bery
o tom mezikusu se ví,akorát ty jsi to napsal dost nejasně.Navíc tady na stránkách seženeš šikovný lidi a ty ti udělají přírubu na cokoliv a nemusíš se s ničím lemtat.
16:23:02
04.11.2004
04.11.2004

Zdenda130
Tak to vás všechny asi sklamu
.Kopíte mezikus na Felicia 1,9D a ten upravíte,respektiv.:převr
táte na úhel jaký má motorVW mít originála je to ne
viz: mje foto.Ten mezikus seženete v každý autorizovaný opravně Škoda,nebo ho objednaj a ten mezikus je za 2,5 hodky hotovej
JAK PROSTÉ......
.Kopíte mezikus na Felicia 1,9D a ten upravíte,respektiv.:převr
táte na úhel jaký má motorVW mít originála je to ne
viz: mje foto.Ten mezikus seženete v každý autorizovaný opravně Škoda,nebo ho objednaj a ten mezikus je za 2,5 hodky hotovej
JAK PROSTÉ......
11:02:10
04.11.2004
04.11.2004

Simi
-> Bery: 1xx - porsche, ale jde predelat na vw tim, ze s nim trikrat zatrepes, otocis ho desetkrat po smeru hodinovych rucicek a pak trikrat proti, pak zase petkrat po... a celou dobu mumlas tajny zaklinadlo...
10:47:53
04.11.2004
04.11.2004

Bery
-> Zdenda130: Originál mezikus škoda 1xx - VW??
09:43:31
04.11.2004
04.11.2004

Zdenda130
Fantom:Chci se zeptat,proč ti ten motor promě tak divně leží na druhou stranu než má?Ty máš určitě originál mezikus,že jo?
.Já ho mám taky,ale předělaný,tak to skus taky
.Já ho mám taky,ale předělaný,tak to skus taky
15:00:41
01.11.2004
01.11.2004

fantom
-> Fifa: Přemek nejsem a na tom plastovym deklu nahoře je jesně napsáno 1.8 20V.. Je to stejnek motor co má ve svym autě třeba Tuner - Zelenka, akorát bez turba a ne z koktávky, ale ze starýho pašíka...
-> BlackSUN: Dík..
-> BlackSUN: Dík..
17:43:49
31.10.2004
31.10.2004

Tom
-> BlackSUN: No to jo, z toho se toho dozvíš. Třeba je tu důvod k mlžení.


Fantom / 105 TURBO
