skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
POPIS PRACÍ, ÚPRAV
Karoserie
- předchozí majitel vyvářel, někde poctivě někde hrůza
- plastové podblatníky
Podvozek
- Přední náprava rozebrána, opískována, ošetřena základní barvou
- vyztužena dle L/A dokumentace, vrchní barva, nové gumové díly
- dostala repasované 4p brzdiče a nový brzdový management (vyjma kotoučů)
- Zadní náprava - vlečka z rapida, rozebrána, opískována, základní barva
- vyztužena podle L/A dokumentace, gumové díly nové, vrchní barva
- vlečkové domky jsem nesehnal tak jsem předělal kyvkové
- silentblok převodovky z karosy 700
- místo gum mezi ramena použita tvrdá kurta
- pružiny i tlumiče sériové
Motor
- 135, dostal repasovanou hlavu, zvětšeny a dolícovány sací a výfukové kanály
- nový řetěz, nový bezkontaktní rozdělovač s ETZ
- motor na upravených držácích - silentbloky od vodní pumpy felicie, krytka řemenice vodní pumpy proti stříkání vazelíny
- výfuk je přestavěný z favorita - litina, minisvody, vlnovec, rezonátor, tlumič výfuku
- provoz LPG/benzín, karburátor 130
- startér s reduktorem
Převodovka
- suchá 5q sp3,9, očištěna, nová náplň, kupodivu nevlhne olej
Interiér
- přední sedačky z clia
- teleskop víka kufru
- centrální zamykání bez dálkového ovládání
Plány do budoucna
- hlavně to nikde nerozstřelit
- výměna prahů - předchozí majitel dal sice nové ale odfláknul to
- přední čelo - radlice nová
- dodělat uchystané drobnosti
Co se stihlo udělat
- prahy, pozink výztuhy prahu, nový kraj podlahy
- nainstalováno denní svícení Wesem
- kost na řazení nahradily dva kloubky z řízení
- radlice nová, měříme teplotu oleje, nové sametky Fel.
Karoserie
- předchozí majitel vyvářel, někde poctivě někde hrůza
- plastové podblatníky
Podvozek
- Přední náprava rozebrána, opískována, ošetřena základní barvou
- vyztužena dle L/A dokumentace, vrchní barva, nové gumové díly
- dostala repasované 4p brzdiče a nový brzdový management (vyjma kotoučů)
- Zadní náprava - vlečka z rapida, rozebrána, opískována, základní barva
- vyztužena podle L/A dokumentace, gumové díly nové, vrchní barva
- vlečkové domky jsem nesehnal tak jsem předělal kyvkové
- silentblok převodovky z karosy 700
- místo gum mezi ramena použita tvrdá kurta
- pružiny i tlumiče sériové
Motor
- 135, dostal repasovanou hlavu, zvětšeny a dolícovány sací a výfukové kanály
- nový řetěz, nový bezkontaktní rozdělovač s ETZ
- motor na upravených držácích - silentbloky od vodní pumpy felicie, krytka řemenice vodní pumpy proti stříkání vazelíny
- výfuk je přestavěný z favorita - litina, minisvody, vlnovec, rezonátor, tlumič výfuku
- provoz LPG/benzín, karburátor 130
- startér s reduktorem
Převodovka
- suchá 5q sp3,9, očištěna, nová náplň, kupodivu nevlhne olej
Interiér
- přední sedačky z clia
- teleskop víka kufru
- centrální zamykání bez dálkového ovládání
Plány do budoucna
- hlavně to nikde nerozstřelit
- výměna prahů - předchozí majitel dal sice nové ale odfláknul to
- přední čelo - radlice nová
- dodělat uchystané drobnosti
Co se stihlo udělat
- prahy, pozink výztuhy prahu, nový kraj podlahy
- nainstalováno denní svícení Wesem
- kost na řazení nahradily dva kloubky z řízení
- radlice nová, měříme teplotu oleje, nové sametky Fel.
Škoda 105(135) - komentáře:
14:49:22
05.06.2012
05.06.2012
death
-> castrol: zinek jsem v místech kde se mělo svářet obrousil a díry mají stržené hrany, takže bez problému, původně jsem si myslel že by šla provařit ta vrstvička zinku, ale to prskalo a hlavně to nedrželo
14:44:10
05.06.2012
05.06.2012
castrol
-> death: ako sa zvaralo na ten pozink ?
14:36:30
05.06.2012
05.06.2012
death
-> m8rinek: s tím provařením, těžko posoudit, když jsem před svářením zkoušel na odřezku stejný bod tak byl okomentován jako dobrý
respektive, jak otestovat svár/bod jestli je dostatečně pevný? majzlíkem jsem to zkoušel na odřezku, ale to mi přijde dobrý spíš k odhalení extrémního případu kdy by svár byl "studeňák" nebo jak to správně nazvat
respektive, jak otestovat svár/bod jestli je dostatečně pevný? majzlíkem jsem to zkoušel na odřezku, ale to mi přijde dobrý spíš k odhalení extrémního případu kdy by svár byl "studeňák" nebo jak to správně nazvat
14:35:37
05.06.2012
05.06.2012
Pavel P..
-> Matsoft: nooo v porovnání s tvejma jsou tohle výstavní sváry
14:34:39
05.06.2012
05.06.2012
Pavel P..
-> m8rinek: každá výztuha navíc je dobrá
14:33:50
05.06.2012
05.06.2012
Matsoft
-> m8rinek: jsem tehoz nazoru, ze ty svary nejsou nic moc. Ale treba se pletem
14:28:43
05.06.2012
05.06.2012
death
-> m8rinek: kabrio z toho nebude, přišlo mi že plechařina co jsem koupil je slabší nežli původní a tak jsem tam dal tohle
14:22:09
05.06.2012
05.06.2012
m8rinek
-> death: a proč takový kejkle, to z toho bude kabriolet?
14:20:20
05.06.2012
05.06.2012
death
-> m8rinek: ne, není to trapézový plech, to jsem ohýbal aby se to vešlo do vnějšího prahu, teď už je pozdě na to co by bylo lepší, je to zezadu uzavřený profil
14:16:12
05.06.2012
05.06.2012
m8rinek
-> death: Tos tam jako navařil trapezovej plech? Nebylo lepší za kilo koupit origo výztuhu?
PS: přijde mi to málo provařený...
PS: přijde mi to málo provařený...
23:24:19
23.10.2010
23.10.2010
death
-> omeletka: nádobka na ohřev je vyrobená z prvního co bylo po ruce, taky si občas říkám že je zbytečně velká :), gufero by bylo určitě elegantnější řešení, dík za tip
22:46:15
23.10.2010
23.10.2010
omeletka
Vidím tam tuším predhrievanie. To je super vec. Taktiež to využívam, ale mám tú nádobku o polovicu užšiu a je tam v tom aj termostat (spinínač).
Proti tej prskajúcej vazelíne tam stači troška stočiť s výstupku remeničky a dať guferko ako dávam ja.
Proti tej prskajúcej vazelíne tam stači troška stočiť s výstupku remeničky a dať guferko ako dávam ja.
07:06:53
24.09.2010
24.09.2010
kuči kuči
-> death: i to stači motor se da oplachnout ale ta kapota se blbě čisti
21:24:43
23.09.2010
23.09.2010
death
-> kuči kuči: není to tak super jak se zdá, jen to nezašpiní kapotu :)
*nápad jsem našel u někoho tady na virtu
*nápad jsem našel u někoho tady na virtu
21:19:31
23.09.2010
23.09.2010
kuči kuči
ten kryt na vodni pumpě je super napat konečně žadny maras od vazeliny :-D
16:13:38
23.09.2010
23.09.2010
death
-> Sp4rc0:
-> HanzST:
výfuk je z favorita, jak rezonátor tak tlumič, jenom potrubí je podstatně kratší, je to hlučné jako favorit. Před rezonátorem je vlnovec, motor je na silentblocích od vodní pumpy felicie.
-> HanzST:
výfuk je z favorita, jak rezonátor tak tlumič, jenom potrubí je podstatně kratší, je to hlučné jako favorit. Před rezonátorem je vlnovec, motor je na silentblocích od vodní pumpy felicie.
15:15:30
23.09.2010
23.09.2010
Sp4rc0
taky me zajima ten vyfuk..
15:09:17
23.09.2010
23.09.2010
HanzST
Koukám na výfuk, co je to zač? A jaký to má zvuk? Je to tišší, než originál? :)
13:24:27
23.09.2010
23.09.2010
ondrej1
Pekná popridavaj dalšie fotky
12:48:06
23.09.2010
23.09.2010
Georges
Pěkná pěkná