Škoda 130LR/H (Replika) Škoda 130LR/H (Replika)

komentáře | popis | fotky | ErRoR | 04.01.12 10:53 | 104x v oblíbených
Škodovku jsem koupil na začátku dubna roku 2010. Byla to jasná volba protože škodovka byla po babičce a 7let stála v garáži. Nikde nejsou žádne známky koroze a má najeto necelých 52tis kilometrů:)).Se škodovkou mám do budoucna plány přestavba alá Škoda 130 LR/H :). Tak mi držte palce. Klidně sem pište názory , rady , a klidně i kritiku ,protože mi je 17let a moc zkušeností zatím nemám:)





Chtěl bych tímto i hlavně poděkovat Kamarádům kteří se na stavbě auta aktivně podílejí a hlavně otci za finanční podporu

Hlavním sponzorem celé přestavby je otcova firma Geosagt s.r.o Děkuju:)



4.1.2012 - Tak Přestavba docela pokročila , omlouvám se že jsem dlouho nepřídal žadné fotky , ani komentáře.

Je asi zbytečne tu popisovat vyvoj ,a postup prestavby , ale nahodím sem odkaz na Fotky , de mužete vše sledovat :)

ostatně fotky vždy mluví za vše :).

Fotky budu postupně přidávat a mam plány do poloviny roku 2012 mit přestavbu hotovou :)

Kdyby jste meli nejake nazory , dotazy , kometnaře otázky , a rady , klidně píšte do skoukromých zpráv :)



FOTKY : smogie.rajce.idnes.cz/Sko da_130_LR_h_Prestavba

Škoda 130LR/H (Replika) - komentáře:

18:46:28
20.02.2012
Gemini
naaadhera !!!!
23:04:24
04.01.2012
majop3k
-> ErRoR: Ja by som dal fabricke sfarbenie, ale original ako mali LR/H tym myslim to, ze tie pruhy by boli obidva na zadnej kapote(nie len cerveny pruh ako to mali rally verzie) Len by to chcelo aj okruhovy predny naraznik.

Tu je to vidiet:

majop3k.rajce.idnes.cz/13 0lr

Inak dalsie krasne hcko je na svete. Drzim palce pri dokonceni
upraveno 1x, naposled 04.01.2012 23:05:49
22:55:11
04.01.2012
U-Geen
-> MATTESS 04.01.12 11:20:27: okapnicky tak nejak souhlas, u dveri pokud budou bez klasickejch zamku tak zavarany kliky asi ok :)
13:28:57
04.01.2012
castrol
m8rinek 04.01.12 11:08:05 napsal:

→ Kurier Grobar: tak to je asi ten nejlepší nápad jak

udělat ze slušnýho auta parodii…
suhlas
11:20:27
04.01.2012
MATTESS
-> Martin/125/: to je dobrý na tuzingovej pekáč, ne na repliku závoďáka

-> Kurier Grobar: to bys tomu nasadil korunu
upraveno 1x, naposled 04.01.2012 11:21:00
11:14:28
04.01.2012
Martin/125/
-> m8rinek: fakt super,zavaření klik a okapniček je parádní... 4
11:12:41
04.01.2012
Felinka 1.3mpi
moc pěkná4
11:10:56
04.01.2012
Tomáššš
m8rinek 04.01.12 11:08:05 napsal:

→ Kurier Grobar: tak to je asi ten nejlepší nápad jak

udělat ze slušnýho auta parodii…
suhlas
11:08:05
04.01.2012
m8rinek
-> Kurier Grobar: tak to je asi ten nejlepší nápad jak udělat ze slušnýho auta parodii...
11:06:10
04.01.2012
Kurier Grobar
-> ErRoR: sfarb to nejak takto a bude masaker farm4.static.flickr.com/3 537/3801612396_43043d5dde. jpg lenže robiť im reklamu zadara tiež nieje rozumné ...
11:03:03
04.01.2012
m8rinek
-> ErRoR: hezká práce, jen škoda těch okapnic...
10:58:13
04.01.2012
havlik
-> ErRoR: Rozhodně bych nedělal origo fabrické zbarvení nebo třeba jen to prototypové ale ne to co mají všichni:)
10:54:52
04.01.2012
ErRoR
Tady mužete sledovat stavbu :)

Byl bych klidanko rád za nejake nazory , rady, komentaře apod :) Děkujuuu

smogie.rajce.idnes.cz/Sko da_130_LR_h_Prestavba 2 2 2 2 2 2 2 2 2 3
12:44:05
24.08.2011
tunerlada
děje se tu něco nebo se stavba / aktualizace zastavila ?
11:50:41
03.03.2011
butchis
-> Tuner#2: Je to fakt je to slovickareni, ja chtel jen naznacit ze 130 LR se sirokejma blatnikama je dvojiho typu.



-> Luky.: U nas je mozny uplne vsechno :D

upraveno 2x, naposled 03.03.2011 11:52:21
10:15:25
03.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky. 03.03.11 10:13:25: To je právě ta replika o které mluvil 4



-> butchis 03.03.11 10:07:35: Jasný, ale je to slovíčkaření. Záměr byl aby to auto jezdilo B skupinu, ale nikdy k tomu nedošlo, proto si myslím, že není správné to nazvat Béčkem...
10:13:25
03.03.2011
Luky
-> butchis: na nějakýh legendách u nás startovala LR/H na R značkách, což nechápu, jak je možno na Rka posadit auto, které nikdy homologaci nemělo...
10:07:35
03.03.2011
butchis
-> Tuner#2: Dyt o tom mluvim, ze sice fyzicky bylo, ale nikdy neziskalo homologaci. Proto vsak nelze o nem mluvit pouze jako LR-H. Nicmene podle zprav autoklubu z minuleho roku se jednalo o jeho dodatecnem povoleni (ne homologaci!) u nas, ktere vsak nebylo schvaleno. Proto asi opravdu skonci maximalne na rallye legend jako Lancia ECV1
Extreme Tyres