skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím , auto jsem koupil dnes 3.8.2010 od pana Kopelenta.
Původně :
- ŠKODA 105L , rv. 11/1983 , najeto 13500 km , model M1
- Převodovka 4q , SP 4.22
Nyní :
Auto z vetší částí postaveno jako Replika Škoda 130LR
- nádrž vpředu , vycpaná bezpečnostní pěnou , objem 47 litrů
- Dopravní čepadlo Facet
Přední náprava :
- Kompletně opískovaná
- V ramenou dlouhé výztuhy
- Tlumiče pružiny protlum
- Tvrdé uložení Pemit
- Strmě řízení neznáměho původu ( 2,5 otáčky )
Zadní Náprava :
- Ramena original 130LR
- Kotouče , unašeče Kalmar
- Tlumiče protlum
Motor :
-V přípravě -
- Starý motor -
Původně :
- ŠKODA 105L , rv. 11/1983 , najeto 13500 km , model M1
- Převodovka 4q , SP 4.22
Nyní :
Auto z vetší částí postaveno jako Replika Škoda 130LR
- nádrž vpředu , vycpaná bezpečnostní pěnou , objem 47 litrů
- Dopravní čepadlo Facet
Přední náprava :
- Kompletně opískovaná
- V ramenou dlouhé výztuhy
- Tlumiče pružiny protlum
- Tvrdé uložení Pemit
- Strmě řízení neznáměho původu ( 2,5 otáčky )
Zadní Náprava :
- Ramena original 130LR
- Kotouče , unašeče Kalmar
- Tlumiče protlum
Motor :
-V přípravě -
- Starý motor -
Mates / Škoda 130LR - komentáře:
-> Tuner#2: řekl bych, že se je někomu nechtělo točit...
Co to je za divný pístky v brzdiči? 

to dakar.cz : Mě se to líbí taky , a kartu jsem nezaložil abych tady poslouchal že jsem zničil veterán. Já jsem si na to auto vydělal tak si s nim můžu dělat co chci
A do originálu mi stačí dát origo kola a sundat světla :) Což neni žádnej problém . Já Vám taky neřikam co jak máte dělat

Prečo d toho robíš repliku..to si si radčej mohol kúpiť niaku zachovalu ale nie takýto nádherný nepoškrvnení úsok ale ko vydím už si jej dal na frak
Mě se to zase líbí,je to pěkné auto...
-> Matysek007: Nechci urazit,ale ty kola co na tom máš jsou strašný...vůbec se k tomu nehoděj... a ani ty světla...

Krásný kousek......to byl

→ Dakar.cz: Jo , přesně to udělám
-> Matysek007: Pěkné auto.. Jen s tím jezdi,je škoda aby to někde stálo,třeba v muzeu. :-) To bys z toho nic neměl.
-> minno: postavime dalsi muzea! :-)
No vy sa máte s tou zimou. V múzeu nemôže skončiť 100000 zachovalých škodoviek.
Připojím se k ostatním, sice je to tvoje auto, ale tohle auto patří do MUZEA a né na tuning, to je věčná škoda, SORRY.
Jo jo má to hlubokej kaslík , to jsem se pouze přepsal . Jinak ohledně toho původu : Kopelent to koupil od nějakych zedníku který s tim chvíly jezdily . A on to měl schovaný jako budoucí kastli na stavbu LR
-> Matysek007: To má ještě hluboký kaslík na baterku, ne? Takže budeš řezat do kasle kvůli vlečce? Mělo najeto 15500, teď 13500?
-> Matysek007: promiň,ale prodloužení střechy, LR vana...to nejsou spojlery?jako je to tvá věc,ale neničil bych to auto.
jo a zajímalo by mě to jak je to s tím jasným původem všech dílů co jsme ti tu všichni vytýkali. Psal si že to máš od chlapa který ti to potvrdil a pak se zase zmiňuješ že to měli nějací zedníci
jo a zajímalo by mě to jak je to s tím jasným původem všech dílů co jsme ti tu všichni vytýkali. Psal si že to máš od chlapa který ti to potvrdil a pak se zase zmiňuješ že to měli nějací zedníci
Rozhodně bych tomu neřikal tuzing , tuzing řikam tomu když to někdo brutálně oplastuje prahy , narazníky , křídla a podobný jiný věci. Tohle vůbec tak vypadat nebude.

Takový krásný I. eMko a ty se ho chystáš votuzit jo? No nevím, jednou toho budeš litovat dle mě (anebo taky nebudeš). Ale - Tvoje auto, Tvoje věc.
Jezdim s kámošem 
