skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tož tohle je moje Š 130L po dědovi. Je to vůbec první 130ka kterou jsem měl tu čest řídit. Stačilo jedno svezení a propadl jsem jejím čtyřpístkovým brzdám, pětikvaltu, motoru, vlečce......prostě všemu co dělá stotřicítku stotřicítkou.
Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km
Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.
Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.
Nový motor od podzimu 2022.
Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.
Stavěl Vrbamotorsport.
Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.
Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░
80% ........................ ....................... . ...................... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km
Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.
Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.
Nový motor od podzimu 2022.
Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.
Stavěl Vrbamotorsport.
Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.
Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░
80% ........................ ....................... . ...................... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
*Pa/ J3ster / Š 130L - komentáře:
17:28:59
26.08.2014
26.08.2014
J3STER
-> Vitek: Ano prosím, polepším se.
16:44:58
24.08.2014
24.08.2014
Vitek
-> J3STER: Jirko, auto krásný,ale ty fotky mobilem jsou hrozný
20:17:55
04.08.2014
04.08.2014
J3STER
-> minno: Ne, ty jsou v původním laku jak byly. Akorát opravované místa jsou stříknuté sprejem.
12:44:36
04.08.2014
04.08.2014
minno
-> J3STER: blatníky sú nové a novo lakované?
22:28:16
02.08.2014
02.08.2014
J3STER
-> Vitek: Je to DINITROL 750 odolný proti oštěrkování a soli. Nahradil jsem tak plastizol co musel pryč při hledání rzi.
22:22:35
02.08.2014
02.08.2014
Vitek
-> J3STER 02.08.14 21:47:45: Ahoj, čím jsi to vymazával?
21:51:48
02.08.2014
02.08.2014
J3STER
Celek. Chybí jen lišty a zástěrky. Ten škaredý plecháč je rezerva OR34 a je na ní napsáno BARUM MINSKSCHINA. Apollo půjde na vyvážení pač mu chybí 20g závaží co jsem našel na zemi v garáži pod autem.
21:45:05
02.08.2014
02.08.2014
J3STER
Tím to děkuji přítulce za asistenci při nasazování dveří a kapoty.
22:18:02
14.07.2014
14.07.2014
J3STER
Tak zase další foto po dlouhé době.
21:13:40
27.04.2014
27.04.2014
J3STER
-> Pavel P..: Dinitrol 750 Odolný proti soli a oštěrkování.