skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tož tohle je moje Š 130L po dědovi. Je to vůbec první 130ka kterou jsem měl tu čest řídit. Stačilo jedno svezení a propadl jsem jejím čtyřpístkovým brzdám, pětikvaltu, motoru, vlečce......prostě všemu co dělá stotřicítku stotřicítkou.
Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km
Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.
Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.
Nový motor od podzimu 2022.
Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.
Stavěl Vrbamotorsport.
Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.
Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░
80% ........................ ....................... . ...................... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km
Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.
Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.
Nový motor od podzimu 2022.
Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.
Stavěl Vrbamotorsport.
Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.
Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░
80% ........................ ....................... . ...................... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
*Pa/ J3ster / Š 130L - komentáře:
20:30:53
06.03.2012
06.03.2012
Vitek
-> J3STER: Provokatére
20:26:18
06.03.2012
06.03.2012
tunerlada
-> J3STER: dikrátor se ještě ukáže :D pojedeš v dubnu na slovensko na sraz? my jedeme z mladou už v pátek :)
15:30:29
06.03.2012
06.03.2012
J3STER
-> dakar.cz: Ale diktátora má jen Tomáš. Takže jen 80%
15:28:11
06.03.2012
06.03.2012
J3STER
-> MOLSO: -> tunerlada: -> dakar.cz: No co mám napsat abych mohl mít Qakometer na 100%?..................*3
*
21:35:08
05.03.2012
05.03.2012
dakar.cz
-> J3STER: že náskok to je fakt mazec
18:26:34
05.03.2012
05.03.2012
MOLSO
-> J3STER: mne to rozsekalo aj stoličku
16:43:31
05.03.2012
05.03.2012
tunerlada
to néé náskok před škoda 120 gls
14:46:19
03.03.2012
03.03.2012
J3STER
-> MOLSO: Snad tě to moc nerozsekalo.
20:07:58
02.03.2012
02.03.2012
MOLSO
-> J3STER:
12:41:55
30.01.2012
30.01.2012
J3STER
-> tunerlada: Dám je do trezoru a budu je ukazovat každý rok o velikonocích. ...........dopřej sobě rozkoše, šoupni kola do koše
12:38:20
30.01.2012
30.01.2012
tunerlada
-> J3STER: tak přece si nevydržel a odtajnil je ale sou krásný ,viděl bych je hned leštěný
12:35:58
30.01.2012
30.01.2012
Pavel P..
-> J3STER: zajímavý... a dej ještě fotku zevnitř na dosedací plochu. dík
18:55:57
28.01.2012
28.01.2012
Pavel P..
-> J3STER: neokousej si samou nervozitou vocásek, Ještěrko
18:49:08
28.01.2012
28.01.2012
Pavel P..
-> J3STER: jo tak.. nějaký imaginární kola