čert / Škoda 105L 1.4 čert / Škoda 105L 1.4

komentáře | popis | fotky | čert | 11.06.20 06:50 | 156x v oblíbených
Auto je původem Škoda 105L r.v. 1987. Já jsem majitelem od r. 2001. V roce 2003 proběhla přestavba na S130 s motorem 781.136. V roce 2007 oprava karoserie a při té příležitosti nový motor (fabia v bloku 781.136). Původní bílou barvu nahradila modrá.



Karoserie:

-nový lak - modrá dynamik (4590)

-kompletně vyvařeno, nové blatníky, prahy, zadní lemy

-odstraněny trubky na hever -> vyztuženy místa pro hever na začátku a konci prahu - pro použití heveru z FEL

-spínačka a zámky z FEL včetně víčka nádrže + kryt víčka nádrže z FAB (elektricky ovládané otvírání)

-kryty klik z FAV

-4-očko + maska

-prodloužení střechy s brzdovým světlem

-elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka z FEL, ovladač z OCT

-podvozek ošetřen HB BODY 932

-dutiny HB BODY 900

-bílé kryty předních a bočních blinkrů

-zadní světla červenobílé

-ostřikovače FAB

-motorek stěračů z FEL

-raménka stěračů upraveny z FEL + delší stěrače

-střešní okno

-elektrické otvíraní předního a zadního kufru

-plynové vzpěry na předním a zadním kufru

-folie na oknech - přední boční 70% propustnost, ostatní okna 20% propustnost

-čelní sklo s modrým pruhem

-centrální zamykání

-alarm

-vzpěra mezi předními tlumiči

-odhlučnění motorového prostoru - motorový prostor polepen prošitou skelnou rohoží potaženou hliníkovou fólií

-přední plastové podběhy





Podvozek:

-Přední náprava:

- vyztužená dle L/A

- stabilizátor průměr 18mm

- tvrdé silentbloky uložení stabilizátoru

- L/A pružiny délka (délka 260mm)

- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)

- kotouče s vnitřním chlazením

- náboje s roztečí 4x100 a 4x108

- strmější hřebenové řízení 2,8 ot

- ošetřeno HB BODY 932



-Zadní náprava:

- vyztužená dle L/A

- zesílené úchyty šikmých ramen

- pružiny délka 406 mm; o 30% tvrdší než sériová vlečka

- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)

- brzdové válečky 22mm

- nový zadní náboj s roztečí 4x100, 4x108 a 4x130 plus převrtaný buben

- ošetřeno HB BODY 932



-brzdový posilovač z FEL

-HBV 22 mm

-kola: pavučiny 6J x 14, pneu 175/65 R14





Motor:

-blok 781.136

-klika, vložky, písty, ojnice FAB

-vačka motorexcel 265/257

-hlava FAB

- zvětšené kanály 28mm

- úprava sedel ventilu

- úprava spalovacího prostoru

- snížena na kompresní poměr 10,6

-převařené saní FAV, slícované s hlavou

-expanzní nádržka OCT

-hliníková olejová vana

-olej polosyntetika MOGUL GX-FE 10W-40

-přertyskovaný karburátor LEKR

-zapojené vyhřívání sání

-upravená řemenice FEL, předělaná na klínový řemen

-odlehčený setrvák FEL 1.3

-přítlačnák FEL 1.6

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-přítlačný talíř SACHS

-bezkontaktní rozdělovač pro 136X

-zapalovací svíčky DeNSO Iridium IK20

-výfuk S110R, svody vlastní výroby na FAVo potrubí

-alternátor 70A

-rychloběžný startér FEL

-filtrační nádobka na odvětrání klikové skříně

-uložení motoru na silentblocích FAV



Převodovka:

- 5q - stálý převod 4,22

- I 3,80 série 5°

- II 2,12 série 5°

- III 1,41 série 5°

- IV 0,96 série 4°

- V 0,74 sixta

-tvrdý silentblok převodovky

-převodový olej Castrol 75W/90

-železný kloub řazení

-úprava těsnění hokejky

-úprava těsnění náhonu rychloměru



Interiér:

-ošetřeno HB BODY 910 + lak

-tříramenný volant (upraven tak abych dosáhl na páčky + věnec z 4ramenýho volantu z FEL)

-lucasy z FEL

-cyklovač stěračů FEL

-ovládaní topení z FAV

- přerušovač blikačů FEL

-loketní opěrka

-stropní světlo z FEL (před zrcátkem)

-vzadu boční stropní světla z OCT

-stropní madla FEL

-přední a zadní sedačky FEL

-přední a zadní pásy FEL

-elektrické ovládaní oken (ovladače OCT)

-zámek řadící páky ( čertlock :-) )

-autorádio + 4x repro (nějaký noname, nějak to hraje a to mi zatím stačí:))

-upravené teplovody topení

- přístrojový štít

- přístrojovka z FEL zabudována v IPUR palubce

- grafika budíků ve stylu fabia RS (phexsys)

- změna některých kontrolek na spodní liště (phexsys)

- modré podsvícení

- nerezové obroučky (phexsys)

- LEDky místo žárovek

- zabudováno cyklotacho

- přepínání funkcí cyklotacha pravou páčkou pod volantem (první poloha od sebe)

- kontrolka sytiče/otevření druhého stupně

- kontrolka parkovací brzdy

čert / Škoda 105L 1.4 - komentáře:

18:39:03
04.05.2010
kuči kuči
pěkne,tohle mne teda nenapadlo6
18:32:47
04.05.2010
Tommyk
-> čert: to jo, tak jinak, myslel jsem v kastli Š120/130 4
18:32:02
04.05.2010
čert
-> Bc. Shatter: to zatím v plánu nemám, ale nikdy neříkej nikdy 1
18:28:42
04.05.2010
čert
-> Tommyk: felda je taky skodovka 4
18:03:48
04.05.2010
Shatter
-> čert: tak už by to chcelo aj vstrekovanie MPi komplet, budíky už máš tak nieje problém...stavím sa že ty dokážeš napchať čerpadlo do nádrže keď nie celú nádrž z MPi1 4
10:36:55
04.05.2010
Tommyk
Koukám taková felda v kastli škodovky 1 moc pěkný 4
07:59:02
04.05.2010
čert
-> itchy: diky, zatím mě to baví 6 . Nápadů by bylo dost, ale čas není 10
07:56:53
04.05.2010
čert
-> Tuner#2: diky

taky na to koukam ze to je uz skoro felda :) Doted mi to tak neprislo, ale kdyz se to napise takhle pod sebe tak je to videt 1
07:25:50
04.05.2010
itchy
-> čert: super, nemam slov, si velmi sikovny
22:21:39
03.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> čert: Neskutečný, tohle už je Felda v kabátu ze 120cky 9 Máš to fakt moc pěkný a spoustu moc pěkných vychytávek.
21:18:07
03.05.2010
čert
-> mgbiker: díky, díky, však ty si umíš taky vyhrát
21:10:10
03.05.2010
čert
-> Bc. Shatter: díky, "palubní počítač" je normální cyklotacho. Trochu jsem ho kuchnul, abych dostal ovládání na páčku pod volantem.



takhle nějak to vypadá na desce :)
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 03.05.2010 21:10:10
21:04:46
03.05.2010
čert
-> tunerlada: náhon je původní, pouze koncovku jsem přelisoval z náhonu FEL. Elektroinstalace je taky origo, přes redukci jsou na ni napojený přístroje. Plus jsou tam doplněný kontrolky.
20:20:50
03.05.2010
mgbiker
tie budiky su perfektne, vies sa super vyhrat s vecami
19:43:37
03.05.2010
Shatter
-> čert: klobúk dole, tie prístroje sú luxus, chcelo by to fotku celkového pohľadu na to4 ...a z čoho je ten "palubný počítač" v otáčkomeri a ako si ho tam dostal9
19:42:21
03.05.2010
tunerlada
-> čert: moc pěkný,krásnej nápad hlavně4 a náhon a el. máš původní z auta nebo nějak upravovanou?
19:41:14
03.05.2010
čert
-> novomi: díky, no snad už poslední verze 4
19:39:32
03.05.2010
čert
-> tunerlada: a pak už jen sešroubovat dohromady:)
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 03.05.2010 19:39:32
19:37:49
03.05.2010
čert
-> tunerlada: pak udelat novou kaplicku
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 03.05.2010 19:37:49
19:36:17
03.05.2010
čert
-> tunerlada: kostru palubky jsem musel trochu upravit
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 03.05.2010 19:36:17
Extreme Tyres